Heb kleertjes op mp gezet en nou wil er iemand echt voor 2 broekjes en een truitje van samen EUR 4 komen kijken… Ik heb daar eigenlijk helemaal geen zin in, er staan foto’s bij van voor en achterkant goede duidelijke foto’s. Is het raar als ik zeg dat ik niet wil dat er iemand langs komt?
Van de week nog een pissige mail van iemand die zeurde dat er een vlekje in een shirt zou zitten, had ze 0,50 voor betaald. Ik heb die hele vlek nooit gezien, shirt is 2x gedragen. Pfff ik weet heus wel dat niet iedereen een geldboom in zijn tuin heeft, maar om nou al die moeite te willen doen voor een paar euro… ben ik dan moeilijk?
Ik zou gewoon zeggen dat je onder de 20 euro niet laat kijken.
Het vlekje is natuurlijk vervelend. Meestal als er vlekjes op kleding op zitten staat het er bij. 50 cent of niet. Mensen kunnen dan op basis van complete info kiezen of ze er voor willen betalen of niet.
Afgezien van het feit dat jij zegt dat er geen vlekje op zat natuurlijk.
Ik doe het tegenwoordig ook niet meer. Heb al 2x gehad dat ik voor niks zat te wachten en dan helemaal niet meer reageren. Ik doe het alleen nog voor grote zaken (bijv. maxi cosi). Kleding stuur ik alleen nog op.
Mensen zijn soms echt raar, dus het ligt niet aan jou.
Succes met verkopen!
Ik vind niet dat je moeilijk doet hoor ik heb ook een aantal dingen bij jou besteld en het is gewoon helemaal goed en je hebt er rare mensen bij zitten die ook gewoon willen proberen hoor! En voor 4 euro zou ik ook gewoon zeggen van als het kan wil ik liever dat het opgestuurd kan worden zo erg is dat toch niet om te vragen!
Ik zou het gewoon proberen!
@kletsmiep wrote:
Ik vind niet dat je moeilijk doet hoor ik heb ook een aantal dingen bij jou besteld en het is gewoon helemaal goed en je hebt er rare mensen bij zitten die ook gewoon willen proberen hoor! En voor 4 euro zou ik ook gewoon zeggen van als het kan wil ik liever dat het opgestuurd kan worden zo erg is dat toch niet om te vragen!
Ik zou het gewoon proberen!
Ik zou het het helemaal niet vragen maar als eis stellen. Voor 4 euro wordt er niet gekeken klaar…
Het kan zijn dat ze in dezelfde plaats woont en zodoende verzendkosten wil besparen. Ik zou het persoonlijk niet erg vinden als iemand het wil komen afhalen maar als jij dat niet ziet zitten, moet je dat gewoon zeggen en even aangeven in je advertenties.
En zeuren om een vlek, tja. Ik baal ook altijd als ik kleding krijg dat vies is, ongeachte wat ik ervoor betaald heb. Ik ga er ook altijd van uit dat de verkoper de kleding controleert alvorens deze verzonden wordt. Voor de 1 is 50 cent weinig en voor de andere kan het veel zijn. Er komen ook nog verzendkosten bij, als het een vlek is dat er niet uit wil, dan heeft de koper eigenlijk een beetje zijn of haar geld verspild
Maar om nu pissig te worden, nee.
als ik via MP iets koop in de omgeving, dan zou ik voor 4 euro ook willen kijken en eventueel meenemen.
Juist op zo’n klein bedrag zijn de verzendkosten weer zo zonde vind ik…
ik wil ook, als ik in de omgeving woon, eerst bekijken en zelf afhalen…
Waarom ook niet! als je het beneden bij de deur hebt liggen, kan je ze het laten zien, betalen en weer op laten rotten… toch?
ik sluit me erbij aan.
Wil ook graag kijken en dan pas kopen zeker als het in de buurt is.
Ga morgen kijken voor een shirtje voor 4,50…
Vaak ook gewoon bij de deur afhandelen.
En anders misschien een plek in het centrum afspreken. :roll:
je wilt wat verkopen, anders misschien even onder aan je advertentie zetten. Scheelt misschien een hoop ergenis.
Ik kan het me wel voorstellen hoor dat je het niet leuk vind.
Succes :-*
Wij hebben inmiddels al veel verkocht via MP.
Net zijn er nog 3 verschillende mensen geweest. Een iemand durft niet met de lift, dus zijn we het beneden gaan brengen. Een meisje begint een winkeltje in kinderkleding en zocht nog materiaal om haar winkeltje in te richten. Ik had nog paneelgordijnen liggen, die is ze net komen ophalen. Leverde mij € 7,50 op en zij is blij. Ik laat mensen ook gewoon binnen, geen probleem. Tenzij ik iemand er een beetje eng uit vind zien, dan handel ik of Marco het in de gang af
Als je geen zin in mensen hebt, zou ik het ook gewoon zeggen. Sorry, afhalen niet mogelijk. Al zou ik persoonlijk dan afhaken, als ik het niet mag komen ophalen, dan vertrouw ik het niet. (toch vies, kapot of niet compleet :think: )
ik vind je geen zeur hoor, en ik neem aan dat ze echt gewoon wil komen kijken dus dat het nog niet zeker is dat ze het koopt toch? zou ik ook geen zin in hebben hoor… als ze het gewoon af wil halen snap ik het probleem niet zo… kan je zo aan de deur af handelen toch en het bespaart haar idd weer verzendkosten.
en tja… zeuren om een vlekje :roll: als het shirtje nou duurder was geweest maar voor 0,50 cent …neem aan dat je er niet voor niets maar 0,50 cent voor gevraagd hebt…
Voor ons is een paar euro best veel geld :oops:
Dus wij gaan ook altijd kijken en meenemen als t in de buurt is.
Soms nemen we iets niet omdat het elastiek is uitgerekt of de knieen duidelijk zichtbaar zijn of het toch vaal is ofzo en dat zie je op fotos niet goed…
Ben ik nou de enige waar mensen niet komen opdagen? Ik heb het nou 2x gehad en voor mij hoeft het even niet meer.
Oh bij ons ook hoor…
Maar gelukkig zijn niet alle mensen zo
Ik vraag ook altijd van de potentiele kopers het telefoonnummer. Als er iets tussenkomt graag even bellen. Doe ik andersom ook
Roosje, oh absoluut niet hoor! Hier is dat ook al meerdere keren gebeurd. Heel irritant en vooral vreselijk ongemanierd vind ik. Stuur gewoon een mail dat je geen intresse meer hebt.
Ook heb ik al meerdere keren gehad dat mensen zeiden dat ze het geld hadden overgemaakt en ik alles al verzendklaar had liggen en het geld dan nooit binnen komt.
Ja dat heb ik nu ook.
Iemand wil een encyclopedie kopen. Ik moeite gedaan om dat in te pakken, te wegen en alles doorgegeven. Meerdere mails gestuurd om te melden hoe of wat, krijg ik geen antw meer…grrr
Dat vind ik ook erg onbeleefd.
Maar, neemt niet weg dat ik veel met goede resultaten wel verkoop :mrgreen:
@Nicje wrote:
Oh bij ons ook hoor…
Maar gelukkig zijn niet alle mensen zo
Ik vraag ook altijd van de potentiele kopers het telefoonnummer. Als er iets tussenkomt graag even bellen. Doe ik andersom ook![]()
Goeie tip, :wall: niet aan gedacht. Maar tot nu toe ook geen verzoeken gehad.
Ja, zo herkenbaar geen reactie op e-mails.
Wat ik b.v. ook vervelend vind is dat mensen altijd nog minder gaan bieden dan je aangeeft als minimum bod.
Ik heb nu ook een kolf op mp staan en daar heb ik bijgezet dat ik er minimaal 60 euro voor wil hebben. Heb dat ding maar een keer of 7 gebruikt en hij heeft mij nieuw 150 euro + 12,5 euro voor de Aventbekers gekost.
Krijg ik net een reactie van iemand die hem gauw op wil halen en dan 50 euro wil betalen. Ik zet er toch bij dat ik er minimaal 60 euro voor wil hebben.
Normaal gesproken vind ik het dan heel vervelend om dat dan eerlijk te zeggen, maar heb het deze keer wel gedaan.
Groot gelijk, gewoon zeggen…
Je hebt het er niet voor niks bij gezet :roll:
Ik zie het probleem niet van komen kijken eigenlijk! Waarom wil je dat niet? Inpakken en verzenden kost meer tijd!
Ik vind het juist fijn dat mensen het komen halen!