Marktplaats wat vinden jullie fijn ?

Wat vinden jullie fijn ?

vaste prijs of bieden of anders ?

Ik doe er een poll bij :wink:



alvast bedankt :thumbup:



gr melanie

Ik vind bieden erg handig,

Dan valt er altijd nog te onderhandelen met de verkoper of de koper.

bieden :mrgreen:

Ik heb gekozen voor bieden, maar vind het wel prettig als er een richtprijs bij staat.



Overigens als ik iets echt wil hebben doe ik niet bieden maar mail ik direct met de vraag wat ze ervoor willen hebben incl verzendkosten.

En daar valt meestal ook wel over te onderhandelen.

@crazymom wrote:

Ik heb gekozen voor bieden, maar vind het wel prettig als er een richtprijs bij staat.



Overigens als ik iets echt wil hebben doe ik niet bieden maar mail ik direct met de vraag wat ze ervoor willen hebben incl verzendkosten.

En daar valt meestal ook wel over te onderhandelen.




Ja zo doe ik het ook altijd :thumbup:

Je bedoeld dat er in staat bieden vanaf???



Ik heb dat gedaan bij ballerina,s en er zit een irritand iemand op constand te bieden daaronder en iedere keer met het zelfde bedrag :wall:





gr melanie

bieden!

Zowel als ik iets koop als wanneer is iets koop.



Wat ik bij bieden wel mega-irritant vind is als ik van een koper of verkoper niets meer hoor.

Dan verwijder je die bieding en laat je een vriendin een bod doen met je vanafprijs, kunnen ze er ook niet meer onder bieden :mrgreen:



Of je laat het bod staan en reageer niet op de bieding

Of je stuur een mailtje dat je het bod veels te laag vind maar dat ze het voor X bedrag van je kunnen overnemen.





Het nadeel van een heel laag bod is, de volgende bieders zullen gaan bieden vanaf dat bod en zo kan je natuurlijk heel lang doorgaan.

@crazymom wrote:

Dan verwijder je die bieding en laat je een vriendin een bod doen met je vanafprijs, kunnen ze er ook niet meer onder bieden :mrgreen:



Of je laat het bod staan en reageer niet op de bieding

Of je stuur een mailtje dat je het bod veels te laag vind maar dat ze het voor X bedrag van je kunnen overnemen.





Het nadeel van een heel laag bod is, de volgende bieders zullen gaan bieden vanaf dat bod en zo kan je natuurlijk heel lang doorgaan.




Ja precies, de ene doet er een dubbeltje bovenop en de ander weer een kwartje hahahhahahah :mrgreen:



Gr melanie

Vaste prijs waarin te onderhandelen valt. Dus een soort van richtprijs.

Ik sla alle advertenties met Bieden direct over.

(overigens, zonder foto reageer ik ook niet op)

Stuur anders ff een een pbtje met de link en je min bedrag, doe ik wel ff een bod :mrgreen:

@crazymom wrote:

Stuur anders ff een een pbtje met de link en je min bedrag, doe ik wel ff een bod :mrgreen:




je hebt een pb :thumbup:

Dan kun je toch ook de advertentie aanpassen en jouw vraagprijs erbij zetten… (iets hoger inzetten)

En dan erbij schrijven dat bieden is toegstaan : “bieden vanaf € …, lager bieden heeft geen zin, wordt niet op gereageerd”

@Nicje wrote:

Dan kun je toch ook de advertentie aanpassen en jouw vraagprijs erbij zetten… (iets hoger inzetten)

En dan erbij schrijven dat bieden is toegstaan : “bieden vanaf € …, lager bieden heeft geen zin, wordt niet op gereageerd”




heb ik gedaan, maar die mevr of meneer een een plaat voor zijn hoofd :wink:

@melanie wrote:

@crazymom wrote:
Stuur anders ff een een pbtje met de link en je min bedrag, doe ik wel ff een bod :mrgreen:




je hebt een pb :thumbup:




En jij heb een bod :mrgreen:

bieden!

Ik heb gekozen voor anders.



Ik stuur de verkoper het liefst een e-mailtje.

Bieden, maar ik vind het wel fijn als er een richtprijs bij staat.

Ik vind het fijn als er een prijs bij staat.

ad’s met bieden bekijk ik niet, evenals zonder foto.



Als ik geintereseerd ben dan e-mail ik met de verkoper, vaak maken we dan een prijsje tussen de vraagprijs, wat ik bied en de verzendk.

Ik vind bieden fijn, maar ook als er in de omschrijving een doelprijs bij staat.



Dan kan ik gelijk zien of ze mijn bod (wat vaak iets onder de vraagprijs zit) de moeite waard zullen gaan vinden.



Als ik vind dat hun doelprijs veel te hoog is kan ik gelijk verder zoeken ipv dagen wachten op antwoord of gewoon helemaal geen antwoord krijgen…