Marktplaats; valse biedingen grrrrrrrrrrrrrr

Ik koop en verkoop al jaren dingen op marktplaats.

Nog nooit iets niet ontvangen.

Verkopen gaat niet altijd even voorspoedig inderdaad.

Tip: kinderkleding erop zetten als de kinderbijslag net gestort is, dan gaat het bij mij altijd heel hard.

Wat een verhalen!!

Ik zit daarvoor te weinig op marktplaats. Wel eens een kinderbadje gekocht en netjes bij die mensen thuis afgehaald. Ik kreeg er nog een tummytub bij en alles was netjes schoongemaakt. Vond ik erg netjes!

Wat ik wel heel vervelend vind. Ik kijk wel vaak naar dvd series. Dan zie ik een leuk bedrag mail ik, blijken het gekopieerde dvd’s te zijn. Dat wil ik niet… Denk je een leuk aanbod gezien te hebben…

net opnieuw gekeken en 2 advertenties van vandaag maar meteen een mail gestuurd ipv een bod miss heb ik dan meer geluk.

Ik zoek gewoon een simpel ledikantje maakt niet uit wat voor kleur is toch niet zo moeilijk.

En een leuk wiegje.

Ik heb onze kinderwagen erop staan, was er iemand die vroeg of alle MC’s erop konden. Ik meteen geantwoord, nooit meer een reactie terug gehad. Je kunt dan toch even zeggen dat het dan niet past of intussen iets anders hebt gevonden :wall:

En nog zoiets: ik heb bij de advertentie staan dat het een vaste prijs is, krijg ik een mail:

120?

Gr. A.

:wall:

Hoi,

Mesen proberen het toch altijd voor minder te krijgen.

of ze proberen je aan het lijntje te houden, en betalen naar 2 weken nog niet, als ik iets moet reserveren en ze willen het graag hebben en hebben op dat moment het geld er nog niet voor wil ik het best even vast houden maar geen 1,5 tot 2 maanden.

Maar ik heb ook iemand gehad die bijvoorbeeld 8,- ex verz kosten op een non merk trui geboden had, tja dat doen we dus niet, tenminste ik niet.

daar zou ze 2 nieuwe voor hebben .

Nu hopen dat we de auto snel verkocht hebben :pray: :pray: :pray: :pray:

Hier ook iemand die minder succes heeft met verkopen dan met kopen haha…

Maar van mijn aanbiedingen heb ik een keer gehad dat iemand mailde om meer info waarna ik niks meer hoorde…

Zelf heb ik een keer een bod gedaan en kreeg niks te horen… Dus ik gemaild dat ik een bod had gedaan en er niks op hoorde en dat ik het wel op prijs zou stellen als ze iets zouden laten horen ook al was het bod te laag en dan vertellen wat ze ervoor wilden hebben…

Kreeg netjes een mailtje terug dat ze idd ook op vakantie waren geweest en dat het bod iets te laag was… en wat ze wel wilden hebben…

En juist hierdoor is ie nu onderweg naar me.

Maar als het even kan haal ik ook dingen op hoor…

Zo heb ik voor 5 euro een bijna nieuwe buggydrager gekocht en voor 25 euro een gloednieuwe wandelwagen en ook al eens een babymee ( nieuw 79 euries) voor 40 euro ding was drie keer gebruikt ofzo…

Meestal als je geduld hebt en idd mailt komt het wel goed…

als ik een bod doe als ze vragen om te bieden en ze reageren er niet op haal ik ook mijn bod weg met dat ze niet reageren…zeker als er meer van hetzelfde wordt aangeboden tegen gelijke prijzen… dan maak ik liever een ander blij dan achter een iemand aan te leuren terwijl die graag zijn spullen kwijt wil…

maar het verkopen gaat meestal lastiger hoor… ik weet ook nooit zo goed een prijskaartje ergens aan te hangen haha…