Marktplaats ergenis

Dat wil ik net zeggen Mandy, je hoort natuurlijk niet van alle keren dat het wel goed gaat! :wink:

Heb zelf ook al het nodige gekocht en verkocht zonder problemen. Tja, eens in de zoveel tijd loop je tegen iets aan waarvan je denkt :shock: :think:

@melanie wrote:

@DreamingOn wrote:
Toch ook nog een eerlijke koper, ik ben de kinderkamer kwijt. :mrgreen:

Dat is mooi :thumbup:

Ach ze zijn niet allemaal hetzelfde hoor :wink:

gelukkig maar !

ebay doe ik eigenlijk nooit, altijd mp :thumbup: speurders kijk ik ook niet.

alleen kok winkeltje kijk ik en dan mp :wink:

gr melanie.

Ja gelukkig wel! :slight_smile: Speurders doe ik ook niet, ik vind die site echt waardeloos! :silenced: maar dat ligt aan mij hoor, niet aan speurders! :mrgreen:

@kantjeboord wrote:

Dat wil ik net zeggen Mandy, je hoort natuurlijk niet van alle keren dat het wel goed gaat! :wink:

Heb zelf ook al het nodige gekocht en verkocht zonder problemen. Tja, eens in de zoveel tijd loop je tegen iets aan waarvan je denkt :shock: :think:

Dat is het ook…alleen die paar aparte mensen die ervoor kiezen om op zo’n manier met mensen om te gaan,daar blijf ik me heugelijk over verbazen…

Ik durf m’n handen ervoor in het vuur te steken dat ze met een bekend persoon uit hun omgeving nooit zo om zouden gaan…zodra iets anoniem of onaantastbaar lijkt,dan gaan alle fatsoensnormen de deur uit…heeeel apart…

Ik ben misschien teveel van de oude stempel “wat u niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet!”

Maar ach…

Ik heb maandag tegen 5 uur een bel-afspraak om iets op te komen halen ergens…ik heb er vertrouwen in…

Ik ga weer even MP-en…(ben weer even flink aan het shoppen…hihi).

Wat een bekende verhalen allemaal van MP! Had het gevoel dat het ´vroeger´ toch allemaal wat leuker ging.

Zoals nu heb ik er allemaal kleren van J.ula op staan. Waaronder Vingino blousje, Retour blousje, Vingino spijjkerhalterjurkje.

En wat bieden mensen… 5 of 6 euro. Ik hoef echt niet de hoofdprijs te hebben, maar ze zijn nog verontwaardigd ook als je een redelijk bedrag vraagt (andersom… als ik iets wil hebben, geef ik altijd wel toe, ergens doe ik iets fout :lol: ).

Heb het idee dat sommige merken het wel erg goed doen (zoals Bengh, jeetje wat gaat dat altijd nog voor hoge bedragen weg). Maar iedereen wil het echt voor nop hebben allemaal. Jammer hoor, had gedacht wat leuke dingen terug te kunnen kopen, nog maar even geduld hebben!

Groetjes Hilda

Ik zou zelf ook niet meer dan 5 euro voor tweedehands kinderkleding willen betalen hoor, van welk merk dan ook.

Ik heb net voor 20 euro een nieuwe blouse van Pointer, een nieuwe broek van Retour en een t-shirt van Eager Beaver gekocht. In de uitverkoop. Voor tweedehands kleren zou ik dus echt niet meer dan dit willen betalen. In de uitverkoop vindt je voor 5 tot 10 euro per item nieuwe merkkleding.

Dan wil ik wel weten waar je die kledingstukken nieuw in de uitverkoop hebt gekocht! Zo goedkoop vind ik ze nergens :o

hier nu shirtjes van lief! 60 procent korting, dus 6 euro nogwat per shirtje! en rokje van jil en sil… nieuwprijs 60 euro… 60 procent korting! nou daar kan je echt niet voor op mp kopen.

Overigens als ik nog twee weken wacht, dan is het 75 procent korting! :dance:

pas geboden op een bonniedoon legging, zichtbaar gebruikt, ik bood 3 euro, krijg ik een mail dat ik niet van die onzinbiedingen moet bieden, anders ging ze mijn emailadres doorgeven aan het beheer :roll: :roll:

Lief! heeft inderdaad altijd leuke kortingen. Ik ga altijd uit van ongeveer 1/3 van de nieuwprijs, mits het nauwelijks gedragen is en er echt nog mooi uit ziet. Ik verkoop nooit verwassen kleding, alleen mooie kleding.

Over het algemeen klopt 1/3 van de nieuwprijs ook wel, zo heb ik een shirtje van name-it nieuw 12,95 verkocht voor 4,00 en zo nog wat dingen. Het valt me alleen op dat bij de duurdere merken (zoals dus vingino en retour) er maar een fractie (lees 1/10 ) van de nieuwprijs wordt geboden, terwijl het echt z.g.a.n. is.

Wat ik zei, ik hoef echt niet de hoogste prijs, maar ik vind 5 euro voor een blousje dat nauwelijks gedragen is en nieuw 50/60 euro kost, niet echt een reeel bod en dan verkoop ik het ook niet. Maak ik er liever iemand in mijn omgeving blij mee!

Groetjes

@konijn wrote:

hier nu shirtjes van lief! 60 procent korting, dus 6 euro nogwat per shirtje! en rokje van jil en sil… nieuwprijs 60 euro… 60 procent korting! nou daar kan je echt niet voor op mp kopen.

Overigens als ik nog twee weken wacht, dan is het 75 procent korting! :dance:

pas geboden op een bonniedoon legging, zichtbaar gebruikt, ik bood 3 euro, krijg ik een mail dat ik niet van die onzinbiedingen moet bieden, anders ging ze mijn emailadres doorgeven aan het beheer :roll: :roll:

Dat meen je toch niet??? :shock:

Ik zou er heel hard om lachen hoor,wat een mafkees.

En trouwens,dan moet ze er maar "bieden vanaf"bijzetten.