Marktplaats ergenis

AAAAAAAARGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH… Af en toe zou je mensen wel…



Ik had een bod gedaan op speelgoed voor buiten. Mail van de adverteerder ontvangen dat zij akkoord gaan met het bod en wanneer we het op kunnen komen halen.



Ik had gereageerd of zij in het weekend kunnen want is nogal een stukje rijden. Nee, dan konden zijn niet, want dan werken ze… Kan natuurlijk, toen weer gemaild of ze dan a.s. vrijdag kunnen. Kreeg ik net een mailtje: helaas alles is gisteravond al opgehaald!!!



Zo asociaal vind ik dat hè… Ik weet dat dat kan gebeuren op Marktplaats, maar ik kan daar zoooooo slecht tegen… :snooty: :snooty: :snooty:

Hier ook MP ergernis :evil: Vandaag zouden mensen een speelhuisje op komen halen. Maar tot op heden zijn ze niet geweest … ik heb al een mail gedaan. Ik heb nog een koper op de loer dus als ik vanavond niets meer vernomen heb gaat het gewoon naar de andere koper. Laat dan op zijn minst wat weten :twisted: als je onverhoopt verhinderd bent :wall:

hmmm wat voor speelhuisje is het???

:dance: die mensen waren vertraagd dus ze komen alsnog nu :dance:

@Irene wrote:

AAAAAAAARGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH… Af en toe zou je mensen wel…



Ik had een bod gedaan op speelgoed voor buiten. Mail van de adverteerder ontvangen dat zij akkoord gaan met het bod en wanneer we het op kunnen komen halen.



Ik had gereageerd of zij in het weekend kunnen want is nogal een stukje rijden. Nee, dan konden zijn niet, want dan werken ze… Kan natuurlijk, toen weer gemaild of ze dan a.s. vrijdag kunnen. Kreeg ik net een mailtje: helaas alles is gisteravond al opgehaald!!!



Zo asociaal vind ik dat hè… Ik weet dat dat kan gebeuren op Marktplaats, maar ik kan daar zoooooo slecht tegen… :snooty: :snooty: :snooty:




Dit soort dingen heb ik nu al ZO vaak gehad… wordt er knettergek van!



Het gaat steeds om een bod van enkele euro’s hoger :roll:

Hahaha…het blijft een bijzonder ding dat MP!



Maar vind iets verkopen wat je al beloofd is erg asociaal!



Ooit een bod gedaan op een stoelverhoger. Ze wilde er 5 euro voor hebben. Ik bood 4 euro.

Ze ging akkoord en spraken af dat ik de stoelverhoger zondag zou komen halen.

1 of 2 dagen vooraf krijg ik een mail. Iemand had me overboden MET 1 EURO!!!

Dusssssssssssssss…als ik meeging voor die ENE EURO dan was hij alsnog van mij…

:wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall:



NU VRAAG IK JE! We hadden al een deal! Hoe treurig ben je dan???

Goed…heb in mezelf even heeeeeeeeeeeeeeeel hard zitten lachen. Heb besloten net te doen of m’n neus bloed en ben meegegaan in die euro.

Het ging me namelijk helemaaaaaal niet om het geld! Geld zat! Althans, we hadden hem ook net zo makkelijk nieuw kunnen kopen,maar i,h.k.v. consuminderen, de afvalberg verkleinen zonde om alles maar gloednieuw aan te schaffen ging ik bewust voor 2e hands…dan houden we geld over om andere leuke dingen te doen voor de kids…

Dus of het nu 4 of 5 euro was zou me echt een zorg zijn…



Het ging me puur om de manier waarop…hoe durf je!

Goed…nieuwsgierig als ik ben wil ik dan ook zien wat voor mensen het zijn die zoiets doen…misschien zaten ze wel hoog…

Nou…kan je zeggen, helemaal geen vervelend huis waar ze in woonden hoor! Natuurlijk kan er een verhaal achter zitten…maar denk dan voortaan 3x na voordat je een bod accepteerd op een product wat je echt wel kwijt raakt voor meer als het echt moet!



Kreeg van de week ook een mail op een bod wat ik gedaan had.

“gefeliciteerd, uw heeft het gekocht!”

Hahahahaha…grappig…ik had helemaal niets gekocht, ik heb enkel geboden…eerst kijken DAN kopen…zeer vermakelijk platform dat marktplaats…

Hahah soms kunnen mensen toch apart zijn hihi.



Ik heb nu bugaboo bekleding staan, echt ALLES van wiegbekleding, buggy, zonnedek, boodschappetas. Krijg mailtjes van voor 10 euro wil ik het overnemen :wall:



En mail ze dan terug met: Ik heb net nieuwe gekocht (andere kleur) uit de winkel voor totaal 220, dan ga ik mn oude (totaal niet verkleurd enzo) echt niet weg doen voor 30 euro :naughty: :naughty:

En daarom koop ik dus liever via Ebay :wink:

Ook zo ergerlijk: ga je akkoord met een bod, en dan hoor je niks meer… :twisted:

Wij hebben het nu wel al een paar keer gehad hoor, dat we net hadden onderhandelt en daarna een hoger bod kregen. Ik moet zeggen dan voel je je wel zuur hoor. Maar goed, wij geloven nog steeds eerlijkheid duurt het langst en verkopen dan toch aan de eerste bieder waarmee we al een deal hadden.



Zo hebben we al een aantal (zeker honderd) euro mis gelopen op een auto, motor, bed, kast.



Maar ja, we hopen dat misschien ooit eens beloond te worden :wink:

Ja, zo hebben wij dingen “goedkoper” verkocht, maar ik ben toch ook van de eerlijkheid!! Naar mijn idee komt dit altijd weer bij je terug!

Ja soms is het gewoon een ergenis :?



Ik had het een x met een badstandaard,ik weet het bedrag niet meer maar verkoper was al accoord gegaan,we moesten alleen nog een afspraak maken.Maar omdat ik de hele dag niet op de pc had gezeten dus geen mail had verstuurt kreeg ik te horen dat de standaard voor 1,50 meer wasverkocht :think: Ik heb haar erg veel plezier gewenst met haar 1,50 meer :mrgreen:

Zo die mensen waren gisteren na 22:00 hier en het speelhuis is opgehaald :dance:



Nu nog een reactie krijgen op een wii spel dat ik te koop heb staan, er is geboden en ik ben accoord gegaan, maar ik hoor er niets meer van :wall:

ik heb de laatste tijd ook veel verkocht op mp, maar als ik een bod krijg en ik ga ermee akkoord dan zet ik hem direct op gereserveerd, zodat een ander geen bod hoeft te doen.

wil de eerste bieder het toch niet om wat voor reden ook, dan haal ik dat eraf en kan een ander weer bieden.

@niekie wrote:

ik heb de laatste tijd ook veel verkocht op mp, maar als ik een bod krijg en ik ga ermee akkoord dan zet ik hem direct op gereserveerd, zodat een ander geen bod hoeft te doen.

wil de eerste bieder het toch niet om wat voor reden ook, dan haal ik dat eraf en kan een ander weer bieden.




En toch zal het je verbazen hoeveel biedingen en mailtjes je nog krijgt op iets dat allang op Gereserveerd staat… :roll:

@Noasmama wrote:

@niekie wrote:
ik heb de laatste tijd ook veel verkocht op mp, maar als ik een bod krijg en ik ga ermee akkoord dan zet ik hem direct op gereserveerd, zodat een ander geen bod hoeft te doen.

wil de eerste bieder het toch niet om wat voor reden ook, dan haal ik dat eraf en kan een ander weer bieden.




En toch zal het je verbazen hoeveel biedingen en mailtjes je nog krijgt op iets dat allang op Gereserveerd staat… :roll:




Dat klopt, ik zet het ook vaak direct gereserveerd en de functie bieden uit.

krijg ik alsnog mailtjes .

maar sommige mensen willen het echt hebben als de een alsnog afhaakt heb je wel een volgende koper :wink:



gr mel

Ja ik ken je ergernis, is ons laatst ook overkomen!

Of dat ze je bellen, dat ze de kinderkamer komen halen. om precies 19:00 op woensdag avond. Ik nog gevraagd, of ze het zeker wisten want ik moest reperteren voor een belangrijk theaterstuk en dan zou ik vrij nemen. Ja hoor, dat was prima!



En wat denk je, geen mensen! :twisted: Echt, dat vind ik dus ook onbeschoft. Bel dan af, weet ik ook waar ik aan toe ben. :roll:

@melanie wrote:

@Noasmama wrote:
@niekie wrote:
ik heb de laatste tijd ook veel verkocht op mp, maar als ik een bod krijg en ik ga ermee akkoord dan zet ik hem direct op gereserveerd, zodat een ander geen bod hoeft te doen.

wil de eerste bieder het toch niet om wat voor reden ook, dan haal ik dat eraf en kan een ander weer bieden.




En toch zal het je verbazen hoeveel biedingen en mailtjes je nog krijgt op iets dat allang op Gereserveerd staat… :roll:




Dat klopt, ik zet het ook vaak direct gereserveerd en de functie bieden uit.

krijg ik alsnog mailtjes .

maar sommige mensen willen het echt hebben als de een alsnog afhaakt heb je wel een volgende koper :wink:



gr mel




En dan ook nog boos reageren als ik zeg dat ik een bod geaccepteerd heb van andere kopers, en dat ik contact op zal nemen als de koop toch niet door gaat.

"Mens ik bied toch meer! Je bent wel dom dat je mijn bod niet accepteerd"Tja…dan maar dom :wall:

Hmmm, nou ben ik benieuwd.

We krijgen zo een koper aan de deur voor één van onze motoren (mama heeft besloten niet meer zo vaak te gaan crossen ;)). Hij moet er zo’n 2 uur voor rijden dus ik ga er even vanuit dat hij wel serieus is. :wink:

@nannietje wrote:

Hmmm, nou ben ik benieuwd.

We krijgen zo een koper aan de deur voor één van onze motoren (mama heeft besloten niet meer zo vaak te gaan crossen ;)). Hij moet er zo’n 2 uur voor rijden dus ik ga er even vanuit dat hij wel serieus is. :wink:




Mensen die vaak zo lang moeten rijden zijn wel sirieus.

mijn vader rijd ook heel nederland door voor motor onderdelen.





Mijn schoonouders waren wel eens naar limburg gereisd voor een camper, kwamen ze net aan camper net verkocht :evil: :wall:

dat vindt ik zo gemeen he, laat je mensen een heels tuk komen moesten toch uit delft komen en dan zeggen hij is verkocht :wall:



OOk met biedingen als er wat meer geboden wordt al gaat het om 10,- afspraak is afspraak!!!

ik ga toch met de eerste in zee.





Gr melanie.