Marktplaats ergenis

compleet versleten bedoelen ze… :snooty:

nou wat je zegt :shock: ik ben echt shocked

oohohohoh, dat is echt erg…

@Sneeze wrote:

Een ander soort ergernis, maar wel een die ik ook regelmatig tegenkom…



Weinig gedragen staat er mooi bij :? :roll:



*********




:lol: :lol:

ik koop en verkoop regelmatig op mp… en moet zeggen dat ik tot op heden weinig problemen heb gehad… Net als vandaag nog… ik mail een verkoper over een oven… wat ie er voor wil hebben enzo… krijg ik een mail terug; Zo te lezen is de oven bij jou in goede handen… je mag hem zo komen halen van me :shock:



Kijk… zo kan het dus ook :dance:

@Sneeze wrote:

Een ander soort ergernis, maar wel een die ik ook regelmatig tegenkom…



Weinig gedragen staat er mooi bij :? :roll:



***********




haha, hoe durven ze :lol:

Hoe zien versleten schoenen er bij hun uit zou je dan denken he :lol: :think:

Ik ben bezig met een reiswieg en mijn hubbie is er pas volgende week in de buurt. Die man heeft netjes aan gegeven, weg is weg en dan snap ik het best. Wat ik nu hoogst irritant vind is dat ik mailtjes stuur op advertenties met vragen over het produkt en dan geen reactie terug krijg!! Het slimste is bellen, maar als er dan geen telefoonnummer bij staat??? :wall:

Als ik mailreactie krijg dan mail ik altijd even terug met bedankt voor de reactie en of ik wel of niet verder wil gaan met het produkt.

Zo heb ik laatst een mooie schommelstoel gekocht, bood 52 euro en degene onder mij 45 geloof ik. Kreeg een mailtje van die man dat ik hem mocht komen halen voor 50 euro. Dat vind ik nou netjes.



Maar ik wil nu een kast gaan bekijken en hebben, heb al geboden, maar geen enkele mailreactie…heb alweer gemaild en ze hebben meerdere kasten, lampen, advertenties, dan wil je toch verkopen??? :eh:

Maar ik wil nu een kast gaan bekijken en hebben, heb al geboden, maar geen enkele mailreactie..heb alweer gemaild en ze hebben meerdere kasten, lampen, advertenties, dan wil je toch verkopen???


Vast wel, maar hoeveel tijd zit er tussen jouw initiele mail en nu? Ik heb weleens gehad dat ik 1 dag weg was geweest (vooruit en een nacht :mrgreen: ) en ik had me daar pissige reacties in mijn mailbox gekregen dat ik te lang wachten met beantwoorden. :roll: :roll:
Je zou bijna geen leven naast marktplaats meer durven hebben. :mrgreen:

Maar dit topic brengt me gelijk weer op een idee; vanmiddag weer even wat spullen op marktplaats zetten. Ik ben onwijs aan het ruimen, mijn huis moet leger!

@Maxime wrote:

Maar ik wil nu een kast gaan bekijken en hebben, heb al geboden, maar geen enkele mailreactie…heb alweer gemaild en ze hebben meerdere kasten, lampen, advertenties, dan wil je toch verkopen???




Vast wel, maar hoeveel tijd zit er tussen jouw initiele mail en nu? Ik heb weleens gehad dat ik 1 dag weg was geweest (vooruit en een nacht :mrgreen: ) en ik had me daar pissige reacties in mijn mailbox gekregen dat ik te lang wachten met beantwoorden. :roll: :roll:

Je zou bijna geen leven naast marktplaats meer durven hebben. :mrgreen:




Mijn vorige mail is al van 1 a 2 weken geleden…

Hoi,



Ik weet het mail sturen niets meer horen, en dan nooit meer wat horen , dan denk ik wil je het nou verkopen of niet :roll:





Ach zo blijft het alrijd wat met mp :wink:

En het is mp niet alleen hoor. :roll:

Hier verkoop ik op Kapaza (belgische site) en ik mag echt niet klagen.

Heb vorige maand voor meer dan 128 euro verkocht aan kleren, wetende dat die kleertjes met moeite 3 euro of meer kosten. :wink:

Ik vind het dus lekker gaan. :dance:



Krijg ik twee weken geleden verschillende reacties voor kleren. Dus ik reserveer en hou op papier bij wie wat wil kopen. :wink:

Heb nu nog drie mensen die nog steeds niet betaald hebben. :evil:

Eén had geen internet meer, ander moet wachten op het binnenkomen van haar salaris (tja, 5 euro … :roll: ). :roll: Ik heb hen allen een laatste mailtje gestuurd (is al twee weken dat ik zo loop te sukkelen ermee).

Terwijl alles normaal afgehandelt geraakt in twee à drie dagen. :wink:

Dus heb ik deze week niks op de rekening staan die ik alles weg van reservatie en begin ik opnieuw met andere mensen. :wink:

Ik ben ook actief op marktplaats.



Ik had er een mooi jurkje op staan.

Het is een maatje 62, maar meer geschikt voor maatje 50 of 56.

Dit is ook de reden dat ik de advertentie dubbel had geplaatst.



Ik kreeg een mailtje:

Hoi, ik heb 15 euro geboden ik hoor alleen niks van jullie.

gr …




Dus ik netjes terug gemaild:



Beste …,



Mijn excuses dat u tot nu toe nog niets had gehoord van mij.

Inmiddels kreeg ik nog een bod van € 16,- en daar ben ik al mee akkoord gegaan.



Met vriendelijke groet,




Hier geen reactie meer op.



Ik had nog een advertentie staan: een koffer (vraagprijs € 30,-)

Hier kreeg ik eerst een bod op van €17,- euro en toen gister ineens een bod van €25,- (onder zelfde naam als die van bovenstaande jurkje; ik dacht dat is toevallig)



Dus reactie gestuurd.

Beste …,



Ik ga akkoord met uw bod van €25,-

Wanneer wilt u de koffer op komen halen?



Groeten van Anita …




Haha en toen kreeg ik vandaag deze reactie weer en je raadt het al, zelfde mail adres als die van het jurkje!



beste anita ik heb net voor 24 euro een andere koffer gekocht



doei




Nou ik lach hierom hé, fijn voor haar dat ze geslaagd is voor een koffer die een euro goedkoper is.

Ik betwijfel alleen of dit wel serieus is.

Ik snap wel dat het lullig overkomt dat ik met iemand in zee was gegaan die een euro meer bood, maar ik had dat al toegezegd en nog niet op deze … haar bod ingegaan…



Mijn man zei gelijk: daar moet je even op reageren…

Maar ik denk er nog steeds over na wat ik zal mailen.

Ik was steeds vriendelijk en wil dat ook gewoon blijven, mijn man had een ander idee hierover geloof ik.

joh ik zou niet eens reageren, want daar zit ze nu gewoon op te wachten!! Lekker om lachen, want ze was gewoon sjago (misschien wel ongesteld :mrgreen: ).

@Anita-1982 wrote:

Ik ben ook actief op marktplaats.



Ik had er een mooi jurkje op staan.

Het is een maatje 62, maar meer geschikt voor maatje 50 of 56.

Dit is ook de reden dat ik de advertentie dubbel had geplaatst.



Ik kreeg een mailtje:

Hoi, ik heb 15 euro geboden ik hoor alleen niks van jullie.

gr …




Dus ik netjes terug gemaild:



Beste …,



Mijn excuses dat u tot nu toe nog niets had gehoord van mij.

Inmiddels kreeg ik nog een bod van € 16,- en daar ben ik al mee akkoord gegaan.



Met vriendelijke groet,




Hier geen reactie meer op.



Ik had nog een advertentie staan: een koffer (vraagprijs € 30,-)

Hier kreeg ik eerst een bod op van €17,- euro en toen gister ineens een bod van €25,- (onder zelfde naam als die van bovenstaande jurkje; ik dacht dat is toevallig)



Dus reactie gestuurd.

Beste …,



Ik ga akkoord met uw bod van €25,-

Wanneer wilt u de koffer op komen halen?



Groeten van Anita …




Haha en toen kreeg ik vandaag deze reactie weer en je raadt het al, zelfde mail adres als die van het jurkje!



beste anita ik heb net voor 24 euro een andere koffer gekocht



doei




Nou ik lach hierom hé, fijn voor haar dat ze geslaagd is voor een koffer die een euro goedkoper is.

Ik betwijfel alleen of dit wel serieus is.

Ik snap wel dat het lullig overkomt dat ik met iemand in zee was gegaan die een euro meer bood, maar ik had dat al toegezegd en nog niet op deze … haar bod ingegaan…



Mijn man zei gelijk: daar moet je even op reageren…

Maar ik denk er nog steeds over na wat ik zal mailen.

Ik was steeds vriendelijk en wil dat ook gewoon blijven, mijn man had een ander idee hierover geloof ik.




Hoi,



Ja het is l :silenced: llig, maar ik zou er de moeite niet voor nemen, lekker laten gaan, en zou ze weer bieden gewoon verwijderen, zo ken ik inmiddels ook al een hoop loze bieders :thumbdown:

daar reageer ik niet meer op :wink:

ik zet vaak spullen op gratis op te halen punt nl



een persoon leek geintereseerd, maar is tot twee keer toe niet op komen dagen (had na de eerste keer een excuus dat er iets tussen kwam, dus vandaar nog een keer afgesproken) dus na twee avonden en middagen zitten wachten en hij weer wilde afspreken heb ik vriendelijk bedankt en heb het aan iemand anders gegeven.



nu heb ik er weer iets op staan, en die beste man heeft weer gereageerd… ik heb maar gewoon geen mail terug gestuurd, snap niet dat ie me nog durft te mailen :wall: :wall:

@mamma van sharondenise wrote:

@Sneeze wrote:
Een ander soort ergernis, maar wel een die ik ook regelmatig tegenkom…



Weinig gedragen staat er mooi bij :? :roll:



*********




:lol: :lol:




ik heb 0,02 euro cent geboden zo erg ben ik dan :oops:

@Anita-1982 wrote:

Ik ben ook actief op marktplaats.



Ik had er een mooi jurkje op staan.

Het is een maatje 62, maar meer geschikt voor maatje 50 of 56.

Dit is ook de reden dat ik de advertentie dubbel had geplaatst.



Ik kreeg een mailtje:

Hoi, ik heb 15 euro geboden ik hoor alleen niks van jullie.

gr …




Dus ik netjes terug gemaild:



Beste …,



Mijn excuses dat u tot nu toe nog niets had gehoord van mij.

Inmiddels kreeg ik nog een bod van € 16,- en daar ben ik al mee akkoord gegaan.



Met vriendelijke groet,




Hier geen reactie meer op.



Ik had nog een advertentie staan: een koffer (vraagprijs € 30,-)

Hier kreeg ik eerst een bod op van €17,- euro en toen gister ineens een bod van €25,- (onder zelfde naam als die van bovenstaande jurkje; ik dacht dat is toevallig)



Dus reactie gestuurd.

Beste …,



Ik ga akkoord met uw bod van €25,-

Wanneer wilt u de koffer op komen halen?



Groeten van Anita …




Haha en toen kreeg ik vandaag deze reactie weer en je raadt het al, zelfde mail adres als die van het jurkje!



beste anita ik heb net voor 24 euro een andere koffer gekocht



doei




Nou ik lach hierom hé, fijn voor haar dat ze geslaagd is voor een koffer die een euro goedkoper is.

Ik betwijfel alleen of dit wel serieus is.

Ik snap wel dat het lullig overkomt dat ik met iemand in zee was gegaan die een euro meer bood, maar ik had dat al toegezegd en nog niet op deze … haar bod ingegaan…



Mijn man zei gelijk: daar moet je even op reageren…

Maar ik denk er nog steeds over na wat ik zal mailen.

Ik was steeds vriendelijk en wil dat ook gewoon blijven, mijn man had een ander idee hierover geloof ik.




mijn hub lag in en deuk :oops:

die heeft dus dezelfde humor als die van het jurkje :wall:

@bianca&? wrote:

@mamma van sharondenise wrote:
@Sneeze wrote:
Een ander soort ergernis, maar wel een die ik ook regelmatig tegenkom…



Weinig gedragen staat er mooi bij :? :roll:

*********




:lol: :lol:




ik heb 0,02 euro cent geboden zo erg ben ik dan :oops:




Waarschijnlijk inderdaad maar 1 keer gedragen. Het meisje deed toen denk ik mee aan de baggercross ofzo :slight_smile:

@Loes-ofzo wrote:

@bianca&? wrote:
@mamma van sharondenise wrote:
@Sneeze wrote:
Een ander soort ergernis, maar wel een die ik ook regelmatig tegenkom…



Weinig gedragen staat er mooi bij :? :roll:

*********




:lol: :lol:




ik heb 0,02 euro cent geboden zo erg ben ik dan :oops:




Waarschijnlijk inderdaad maar 1 keer gedragen. Het meisje deed toen denk ik mee aan de baggercross ofzo :slight_smile:




Nou ik ben benieuwd of je bod geaccepteerd wordt.

Wel de verzendkosten delen he :wink: :lol: