Hoi hoi,
Ik ben dus Mariken (33) en ik heb 10 november van mijn man Kees een vervroegd sinterklaascadeau gekregen: een prullenbak met gedicht waarin stond dat ik daar mijn pil in mocht gooien (ik dacht eerst nog dat het een hint was dat ik mijn rommel achter me op moest ruimen :mrgreen: ) Dus ik heb daar braaf mijn resterende anderhalve strip ingedumpt, ben een paar dagen later netjes ongesteld geworden en sindsdien gaan we voor het echie :dance:
We zitten nu dus officieel in ronde 1 en wat duurt het lang voordat ik voor het eerst kan testen zeg! (11 december als ik goed gerekend heb) We gaan er niet vanuit dat het in 1x raak is maar je weet maar nooit, er gebeuren wel vreemdere dingen, en ik wil het gewoon weten :mrgreen:
Oh en als het goed is zitten hier een paar dames die ik ken van het forum waar Kees en ik elkaar hebben leren kennen (KP-dames, jullie weten over wie ik het heb :lol: )
wat een origineel cadeau!!! super leuk zeg!!
hopelijk ben je gauw zwanger
Welkom hier!
wat een leuk kado!! :mrgreen:
Hoop dat het vlug raak zal zijn.
Wat een leuk kado zeg!!!
Hoop dat het snel raak mag zijn. Wat duren die 2 weken dan lang hè.
Welkom en veel lees en schrijfplezier.
haha dat heeft hij leuk gedaan 8)
Welkom hier!
Hey Mariken,
Welkom hier, en heel veel succes met het oefenen :mrgreen:
Dat het maar snel raak mag zijn, en jullie poezenvriendjes snel een klein baasje erbij mogen krijgen :inlove:
Knuffel Tamara ( Angeleyez)
welkom en veel forumplezier
Hej ik dacht al, die naam ken ik ergens van! (zelf ook lang op KP gezeten, neus er nu soms nog even)
Wat leuk dat jullie voor een kindje gaan, vind het verhaal hoe jullie samen zijn gekomen altijd zo bijzonder haha
Wahahaha half kp zit hier lijkt het wel :mrgreen:
Voor de nieuwsgierigen onder ons (die hem nog niet van kp kennen :lol: ) onder mijn www knop zit onzse website, waarop alles over ons gloedjenieuwe huis, onze trouwerij, onze kattenbende en als er eenmaal een beeb op komst is natuurlijk ook daarover :mrgreen:
welkom en veel plezier hier
ik zie wel een heel vaag streepje
spannend
JA!!!
Ja ik zie een streepje!!
Kp?
Tsja ik ben nieuwsgierig
ja is echt een streepje hoor
ja idd joseetje wat is kp??
ennuh heb je al een duidelijkere test ???
Gheghe, kp is het kattenplaza forum waar het afgelopen jaar en ware babyboom gaande was, niet zo verwonderlijk dus dat een hoop van de dames daar ook hier zitten.
Vanmorgen weer een (iets minder vaag) streepje, 11e is nod es kijken of we dan een mooie vette streep hebben :mrgreen:
was het wel dezelfde test? hij zou toch duidelijker moeten zijn dan!!!
hopelijk donderdag een vette streep :mrgreen:
Hoi Mariken :mrgreen:
Mij ken je vast niet, ik kom nooit op KP :liar:
Had net al aan Kees gevraagd of je zwanger was, hij deed eerst een beetje geheimzinnig maar toen kreeg ik de link van dit topic.
Ik hoop dat je snel een duidelijke streep hebt hoor meid :-*
wow das zeker streep… hoop dat je nu al beter hebt kunnen testen
kp is kattenplaza toch?
KP heb ik ook een tijdje gezeten