Aangezien het er op lijkt dat ik daadwerkelijk in de 1e ronde heb raakgeschoten heb ik maar even een eigen account hier aangemaakt
Femke??? Wie is dat?? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Karin jij was op KP toch Sagitario?
Lieffieeeee jij ook hier!!! (dames, hij is er een van weinig woorden, maar leest wel alles mee dus kijk maar uit :mrgreen: )
De test van vanmorgen was inderdaad al wel weer een stuk duidelijker (het was nog heul vroeg vanmorgen maar streep was te zien) als je nu de testjes achtermekaar zet zie je iedere dag een duidelijker streepje, nu ga ik ff wachten tot donderdag dan zou ik eingelijk ongesteld moeten worden, dan zal het wel een echte dikke streep zijn. (of het is toch niet blijven plakken en word ik wel ongesteld :? )
super, als ie maar duidelijker wordt!!!
kees ook leuk dat jij hier bent :thumbup: leuk idee van je die prullenmand
@Emmeken36 wrote:
Lieffieeeee jij ook hier!!! (dames, hij is er een van weinig woorden, maar leest wel alles mee dus kijk maar uit :mrgreen: )
De test van vanmorgen was inderdaad al wel weer een stuk duidelijker (het was nog heul vroeg vanmorgen maar streep was te zien) als je nu de testjes achtermekaar zet zie je iedere dag een duidelijker streepje, nu ga ik ff wachten tot donderdag dan zou ik eingelijk ongesteld moeten worden, dan zal het wel een echte dikke streep zijn. (of het is toch niet blijven plakken en word ik wel ongesteld :? )
Heel spannend allemaal Mariken, ik heb pas vier dagen na mijn NOD getest en de streep was overduidelijk, kan me voorstellen dat het zwangerschapshormoon nu nog niet zo hoog is om zo een duidelijke streep te krijgen maar de streep wordt dus dikker dus je hormoon stijgt dat is heel positief :thumbup:
@Emmeken36 wrote:
Jep ik was Sagitario :mrgreen:
Gefeliciteerd :dance: :dance:
Ook hier nog namens mij
Gefeliciteerd en welkom :mrgreen: :dance:
Groetjes San 27 alias dwergpoedel op kp
welkom hier
en uhh zit me zo wat scheel te kijken maarzie denk ook een streepje gefeliciteerd :mrgreen: :dance:
Verrek jou ken ik :mrgreen:
Gefeliciteerd!