marathon over 3 dagen

Ben de dagen echt aan het aftellen. Over 3 dagen ga ik de hele marathon lopen. 3 maanden van intensieve voorbereiding (en jaren trainen daar weer aan vooraf natuurlijk).

Vandaag de laatste training van mijn schema afgewerkt. Zaterdag alleen nog een half uurtje wedstrijd voorbereiding.

Nu maar hopen op een beetje goed weer. Liefst niet te vele regen en vooral ook niet te veel wind. Spannend.

Knap hoor, héél veel succes!!

Of het kanp is moet nog gaan blijken, op de televisie volgen zal moeilijk zijn. Ga hem in Ettn-Leur lopen. Streeft tijd is 3hr31-3hr35.

wat knap van je zeg! Ik zelf kan ondertussen 5 km lopen en vind dat al best veel :oops:

Respect hoor dat je zolang kan lopen. Succes :thumbup:

wow, ik buig voor je… een hele marathon… mensenlief wat heb jij een doorzettingsvermogen…



Ik ga voor je duimen dat het prachtig mooi loopweer word!



Mijn man heeft ook ooit een hele marathon gelopen (in Berlijn) en hij wil weer in training ervoor (eerst maar eens herstellen van een loopblessure)… Dus ik weet een beetje hoe je laatste maanden eruit gezien moeten hebben…



Ik wens je een mooie goede loop toe, met een mooie eindtijd!!

wauw knap hoor :thumbup: heel veel succes

Bedankt voor de succes wensen.

Heb hem vorig jaar in 3hr39;53 gelopen. Dit wordt nu dus de tweede.

Heb voor volgend jaar de marathon van Rotterdam en de zeeuwse kust marathon op de planning staan. En dan voor maart 2011 (ja, ja is nog heel ver weg) de 60 van Texel.

Maar eerst zondag deze marathon maar eens tot een goed einde weten te brengen.

Nou heel veel succes hoor!!! Ik vind het altijd zo knap maar dat komt omdat ik hardlopen echt dodelijk saai vind, ik doe het alleen omdat het goed voor je is :mrgreen:

Wauw Baukje, ga je er alweer voor ? Knap :clap: Ik ben al blij als ik 8 km gelopen heb in 50 minuten :shock:



En daarbij, trainen voor een marathon kost (naast ontzettend veel doorzettingsvermogen) ontzettend veel tijd! Moet je voorstellen dat Baukje een paar keer per week een paar uur aan het lopen is.



Succes met de man met de hamer, just beat it :thumbup:

You go girl!!! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: !

En nu nog maar 2 dagen.

Knap hoor! :clap:



Heel veel succes! :thumbup:

succes zeg, zet em op …



te gek dat je je doel zo ver hebt berijkt en er voor gaat !



Alle goeds gewenst :thumbup:

Ook van mij hier nog even veel succes! Ik verwacht hem onder de 3:30!!! :thumbup:

Succes vandaag!!!

Heeeeel veeeeeel succes vandaag!!!





:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Heel veel succes :thumbup:

Ze heeft het erg goed gedaan, zo te lezen op uitslagen.nl (heb even haar naam, weggehaald :wink: ivm privacy)



V45, MARATHON

Plts Naam GJ Woonplaats/Vereniging Bruto Netto

1 haar naam 63 Achilles 3:29:23 3:29:09





Gefeliciteerd!! :thumbup:



mijn broer heeft de halve ook goed gelopen want zijn streef tijd was 1.45 en hij heeft het zo gedaan.

23 mijn broer 78 Achilles 1:36:00 1:35:53

Hee Baukje, zo te lezen heb je het goed gedaan :thumbup: !

Wauw, topper! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :clap: :clap: :clap: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: