Mannengeneuzel!

@ruud wrote:

Danny ik zou niet stoppen met scheren terwijl je wacht, anders zou je wel eens kunnen struikelen op termijn. :mrgreen:



Voor de dames geldt een vergelijkbaar antwoord. :mrgreen:




Pfroest :lol:

Erg herkenbaar, maar ik ga echt niet klagen!!

Ik ben veel s avonds aan het werk en manlief heeft de hectiek tijden in zijn uppie! Petje af hoor ennuh oefening baart kunst, tot mijn verbazing kan manlief steeds meer tegelijk :slight_smile:



@ ruud, die broodjes waren zeker aan de donkere kant :wink: :lol:

:snooty: :snooty:

:lol: valt alweer mee dan hihi sorry :lol:

Misschien zit het dan in de naam? :mrgreen:



Mijn Ruud kan namelijk ook prima meerdere dingen tegelijk hoor.

Die draait zijn handen niet om voor de zorg van 3 kinderen tegelijk en als ik dan terugkom heeft hij ze op bed, is de keuken spic en span en heeft hij de was afgehaald en netjes allemaal vlak opgestapeld op tafel gelegd (wetende dat hij niet mag vouwen, dat is helemaal MIJN ding) Ik kan het dan zo opvouwen. Hij frommelt het niet in de wasmand.



Of laatst, ik was een hele zondagmiddag weg, hij had de kids en ik kwam terug, was de garage helemaal opgeruimd, Michel had gewoon een schone luier gekregen en zat lekker een bammetje te eten samen met papa.



Bed opmaken kan hij ook, gaat allemaal goed. Flesje maken voor Mies kan hij ook zonder te vragen hoeveel schepjes en hoeveel water.



Eerlijk gezegd denk ik dat vrouwen eens wat makkelijker moeten worden.

Ik ben niet moeilijk namelijk, ga geen briefjes meer achterlaten met hoe het moet, hij is een grote vent, figure it out zeg ik dan.

En dan kom ik eens terug van boodschappen en tref mijn kinderen in wel heel vreemde kledingcombinaties aan… ja en? Die kinderen liggen er niet wakker van, papa niet, dus waarom ik dan wel.



Ik heb dat de afgelopen 2 jaar leren loslaten en quess wat, ineens bleek hij toch meer te kunnen dan ik dacht… hij kreeg vertrouwen en dat was het enige wat hij nodig had. :wink:

Oké, komt de mijne…



Hub heeft altijd de gewoonte om kleding die hij heeft gedragen achter te laten in de slaapkamer.

Hij trekt dan vervolgens de volgende dag weer schone kleding aan.

Op zich niet zo´n punt, maar als ik dan met de opmerking kom dat de kleding van de vorige dag wel in de wasmand kan zegt hij droog: “Ja, maar dat kan ik nog wel een keer aan.”

Met als gevolg dat de bult maar blijft groeien.

Nu hebben we laatst een kapstokje op de slaapkamer gehangen waar bij de kleding dan netjes op kan hangen, zodat we er niet over struikelen 's nachts.

En guess wat er gebeurde afgelopen nacht…



De kapstok kwam met pluggen en al naar beneden door het gewicht wat eraan hing…



zucht Je blijft bezig met zulke mannen :mrgreen:

haha juf essie hier ook hoor!!



nu heb ik een stoel naast zijn bed gezet en gevraagd of hij het dan daar overheen wou hangen… maar ik weet niet hoor… de bult komt al boven de stoel uit

Gewoon laten liggen als de voorraad op is zal hij toch een keer aan de slag moeten. :mrgreen:

Mijn man helpt me in het huishouden :inlove: , kookt héééérlijk :drool: , is lief :inlove: , ziet er goed uit :drool: , is zó goed met kinderen dat mijn beste vriendin hém als oppas vraagt i.p.v. mij :mrgreen:, werkt keihard voor zijn gezin :inlove: , is handig op vele gebieden 8) , doet werkelijk alles binnen zijn macht voor me :inlove:



Het enige wat hij niet kan is praten als zijn handen bewegen :stuck_out_tongue: :wink:

Als hij ergens mee bezig is, van schoenen strikken tot een brief openen, hij onderbreekt er een gesprek voor want hij kan gewoon geen volledige zin formuleren als hij iets met zijn handen doet.



Als dat alles is/blijft ben ik een gelukkige vrouw :inlove:

@oessie wrote:

haha juf essie hier ook hoor!!



nu heb ik een stoel naast zijn bed gezet en gevraagd of hij het dan daar overheen wou hangen… maar ik weet niet hoor… de bult komt al boven de stoel uit




Hihi, ja erg he?

Ik heb de bult, zoals hij van de muur is gevallen laten liggen.

Ben benieuwd hoe lang het duurt voordat hub de kleding nodig heeft.

Ik hou jullie op de hoogte :mrgreen:

Ow herkenbaar. Of manlief doet een, twee of drie kinderen onder de douche en dan kom ik later boven om een drijfnatte badkamer aan te treffen, een explosie van natte handdoeken (heeft er standaard meer nodig dan ik), een openliggende luier die nog op de kamer zwerft en dan zich zo goed voelen dat hij de jongens gedaan heeft. :mrgreen:



Hoeveel vochtige doekjes gebruiken jullie mannen bij een poepluier? Ik heb er een of twee nodig, hij een half pak. :shock:

@ruud wrote:

Weet je wat mij altijd zo opvalt…



Dat vrouwen zo heel goed kunnen generaliseren. :mrgreen:





rent al telefonerend terug naar de keuken waar de broodjes de oven uit mogen, de jus geperst en de espresso weer aan
Begin me bijna af te vragen of jij wel echt een man bent :think: :think: :think:

@ruud wrote:

:naughty: :naughty:





Ik denk dat bijna even veel mannen kunnen multitasken als vrouwen alleen wij scheppen er minder over op en klagen er minder over als onze wederhelft het niet kan.



keuken ziet er topppie uit, doekje over aanrecht gehaald, espresso en capuccino gemaakt, vissen gevoerd en al weer telefonerend



zoekt veilig heenkomen
Kortom, jou vrouw/vriendin komt straks in de keuken en vind een natte vaatdoek, een espresso-apparaat waar de koffiedrab nog in zit, een aangekoekt cappuchinnokopje, spetters van gemorste koffie op de vloer en keukenkastjes en een open staand potje vissenvoer op een plek waar ze het nooit zou verwachten? :mrgreen:

Als mijn man vraagt of ik voor mijn verjaardag een goede beurt wil of een uitgebreid diner dan ga ik voor het eerste want mijn … is binnen vijf minuten gewassen en die keuken soppen ben ik een halve dag mee bezig!

@ruud wrote:

Gewoon laten liggen als de voorraad op is zal hij toch een keer aan de slag moeten. :mrgreen:
Weet je wat mijn man dan deed? Die mikte dan eens in de zoveel tijd heel de bult in de was. :shock: Schoot ook niet echt op. Maar hij heeft meer een overdreven verschoontic. Eén avond iets aan en het in de was doen. Dus dan vis ik het er weer uit en hang het op zodat het kan luchten en vervolgens weer in de kast. :mrgreen: