Mannengeneuzel!

@joseetje wrote:

Heb je nou de espresso aan de vissen gevoerd en daarna je telefoon erachteraan gegooid?




:lol: en dan zeggen dat hij het zelfde kan als ons vrouwen

@marloes vip wrote:

@ruud wrote:
:naughty: :naughty:





Ik denk dat bijna even veel mannen kunnen multitasken als vrouwen alleen wij scheppen er minder over op en klagen er minder over als onze wederhelft het niet kan.



keuken ziet er topppie uit, doekje over aanrecht gehaald, espresso en capuccino gemaakt, vissen gevoerd en al weer telefonerend



zoekt veilig heenkomen
Kortom, jou vrouw/vriendin komt straks in de keuken en vind een natte vaatdoek, een espresso-apparaat waar de koffiedrab nog in zit, een aangekoekt cappuchinnokopje, spetters van gemorste koffie op de vloer en keukenkastjes en een open staand potje vissenvoer op een plek waar ze het nooit zou verwachten? :mrgreen:




hahahaha en dan zeggen ja maar ik heb het toch netjes achtergelaten

whahahahaha

@marloes vip wrote:

@ruud wrote:
:naughty: :naughty:





Ik denk dat bijna even veel mannen kunnen multitasken als vrouwen alleen wij scheppen er minder over op en klagen er minder over als onze wederhelft het niet kan.



keuken ziet er topppie uit, doekje over aanrecht gehaald, espresso en capuccino gemaakt, vissen gevoerd en al weer telefonerend



zoekt veilig heenkomen
Kortom, jou vrouw/vriendin komt straks in de keuken en vind een natte vaatdoek, een espresso-apparaat waar de koffiedrab nog in zit, een aangekoekt cappuchinnokopje, spetters van gemorste koffie op de vloer en keukenkastjes en een open staand potje vissenvoer op een plek waar ze het nooit zou verwachten? :mrgreen:




Nah… als ik afgelopen zondag een compleet ontbijt inclusief scrambled eggs, een kleine meid van 4 en een jongeman van 8 die helpen, nespresso, bakjes thee en broodjes en een volledig gedekte tafel kan handelen en dat het aanrecht, de tafel, de vloer, de kids, de oven, de waterkoker én de nespresso er nog picobello uitziet…



Is het dan nóg niet goed? :silenced: :roll: :mrgreen:

Ik denk het niet Marloes. :wink:



En iedereen mag hier surprise inspecties komen doen. 8)



Wij werken samen dus doen we de rest ook samen. Ik laat dus geen zooi achter. En mijn vissen hebben liever hun eigen voer dan espresso denk ik het zijn Japanse koi en geen Italiaanse! :mrgreen:

Danny… :hug:



Het is NOOIT genoeg. Je weet toch.



Zou dat het zijn?



Dat “wij” rasoptimisten zijn en blijven doorgaan met proberen. Terwijl sommige andere, meer realistische mannen, de realiteit onder ogen gezien hebben en zich confirmeren aan het beeld dat vrouwen van mannen hebben?

Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:

@ruud wrote:

Danny… :hug:



Het is NOOIT genoeg. Je weet toch.



Zou dat het zijn?



Dat “wij” rasoptimisten zijn en blijven doorgaan met proberen. Terwijl sommige andere, meer realistische mannen, de realiteit onder ogen gezien hebben en zich confirmeren aan het beeld dat vrouwen van mannen hebben?




Dankje Ruud, fijn een medestander :thumbup:

Misschien zijn wij gewoon eerlijker en de ‘uitzondering op de regel’ (vind ik een prettiger idee).

Misschien dat onze vrouwen (en anderen) het vanzelf gaan inzien :think:

Lieve Danny en Ruud…

Jullie zijn natuurlijk niet een voorbeeld van de gemiddelde man he… Ik bedoel: jullie zitten hier als twee mannen tussen honderden vrouwen op een babysite…

Jullie zijn een soort van “best of both worlds” denk ik.

8)

@Daantjuh wrote:

Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:




ik weet ook nog wel wat gevoelige onderwerpen hoor! :angel: :mrgreen:

@ruud wrote:

@Daantjuh wrote:
Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:




ik weet ook nog wel wat gevoelige onderwerpen hoor! :angel: :mrgreen:


vertel :think:

@Frischling wrote:

Lieve Danny en Ruud…

Jullie zijn natuurlijk niet een voorbeeld van de gemiddelde man he… Ik bedoel: jullie zitten hier als twee mannen tussen honderden vrouwen op een babysite…

Jullie zijn een soort van “best of both worlds” denk ik.

8)




GLIMT :mrgreen:

@ruud wrote:

@Daantjuh wrote:
Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:




ik weet ook nog wel wat gevoelige onderwerpen hoor! :angel: :mrgreen:




@Ruud… wel “on topic” blijven he? anders moet ik een moderator inseinen :wink: :mrgreen:

@oessie wrote:

@ruud wrote:
@Daantjuh wrote:
Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:




ik weet ook nog wel wat gevoelige onderwerpen hoor! :angel: :mrgreen:


vertel :think:




Ikkuh niet ik ben een man van het type niet klagen maar dragen! :mrgreen: :mrgreen:





Sorry danny :mrgreen:

@ruud wrote:

@oessie wrote:
@ruud wrote:
@Daantjuh wrote:
Ligt toch altijd gevoelig dit onderwerp :mrgreen:




ik weet ook nog wel wat gevoelige onderwerpen hoor! :angel: :mrgreen:


vertel :think:




Ikkuh niet ik ben een man van het type niet klagen maar dragen! :mrgreen: :mrgreen:





Sorry danny :mrgreen:




Ooh? Nou ben ik wel HEEL benieuwd naar dan… Wie A zegt moet ook B zeggen

Da’s zo’n mooie eigenschap hè nieuwsgierig zijn. :angel:

Heb er nog wel meerdere

Wacht nieuwsgierig Ruud’s antwoord af :angel:

ik ben nu ook wel benieuwd

Danny ik zou niet stoppen met scheren terwijl je wacht, anders zou je wel eens kunnen struikelen op termijn. :mrgreen:



Voor de dames geldt een vergelijkbaar antwoord. :mrgreen: