Mannengeneuzel!

Ik heb echt de meest fantastische man op deze aarde, maar af en toe!!!



We hadden mijn nichtje te logeren, maar in de logeerkamer staan ook onze kledingkasten… Dus ik zeg gisterenavond tegen hem, heb je nog kleding nodig voor morgen? Ja zegt hij moet sokken en t-hirt hebben. Maar kleine meisje lag al te slapen, dus hij moest het pakken zonder licht aan! Maar doordat het ganglicht aan stond, had hij genoeg zicht.



Ja zegt hij hoe moet ik dat nou doen? Zo zonder licht :wall: Zelf pak ik alles zonder licht aan…



Of 'sochtends: Als hij het ochtend ritueel moet doen, is hij altijd 10 min langer bezig dan ik. Wat te doen sochtends:



Broodjes smeren plus ontdooien

Eten maken kleine baas

Thee op zetten en inschenken in thermofles

Koffie zetten eerst warme melk warm maken



Ik doe dan alles tegelijk. Eten kleine baas in magnetron, dan de thee inschenken, kleine baas eten geven dan staat de melk voor koffie al in magnetron broodjes ontdooit smeren, koffie ondertussen aan enz enz



Maar moet manlief dit alles doen, dan gaat het ZOOO langzaam. Nu staat het bekend dat mannen geen meerdere dingen tegelijk kunnen doen, maar verbaas me er toch soms om



Nog een leuke kleine baas was paar maandjes en hij zou hem een flesje geven. Dus kleine baas op zijn arm, flesje in zijn andere hand, en dan aan mij vragen of ik tv wil aan doen. Waarop ik zeg kan je toch zelf… Jaaaa hoe dan? Heb kb in me armen en een flesje :wall: ( hoe doen wij vrouwen het dan?



Hebben jullie ook zo’n neuzel?

zo herkenbaar meid…ook ik ben stuitergek met mijn man echt hoor,maar soms :roll: wil hij floris zijn fles gaan geven ,neemt hij floris van me over en gaat zitten op de bank.vraagt hij aan mij wil je even een slabbetje pakken en de tv aandoen? duhhhhhh en zelfs na maanden weet hij nog niet hoeveel melk er gemaakt moet worden en hoeveel schepjes er in moeten…hoeze gemakzucht :lol: dus de fles maak ik dan ook maar.meneer hoeft hem dan alleen maar de fles te geven…

zelfs na maanden weet hij nog niet hoeveel melk er gemaakt moet worden


ooo mijn zwager weet dat nu na 4 jaar nog niet......mijn nichtje vind het soms lekker om nog papfles te drinken voor het slapen...(nee geen discussieonderwerp of dat nog wel pedagogisch verantwoord is op 4 jarige leeftijd :wink: )..........maar die belt mijn zus doodleuk op als ze ergens is om dat te vragen...en al het bovenstaande van hem zo herkenbaar...

ben benieuwd hoe het straks hier gaat...mijn vriend is ook niet het toonbeeld van dat mannen alles tegelijk kunnen.........maar hij is wel heel lief hoor :inlove:

Herkenbaar :lol:



Ik heb de allerliefste man van de wereld en hij helpt zonder morren mee in het huishouden en het kinderen verzorgen maarre… Ik moet soms wel op mijn lip bijten hoor!

Vooral het multitasken is niet besteed aan hem (of aan mannen in het algemeen?)

Kom ik thuis in een enorme zooi en dan zegt ie: ja, maar ik was met de kinderen bezig!

Euh… ja…? Ik ben de hele dag met de kinderen bezig. Hoe denk je dat ik dat doe? :lol:

Nou mijn neuzelaar weet dan nog wel hoeveel schepjes poeder erin moet, maar vraag hem niet dingen tegelijk te doen… Vind wel grappig om te zien… Terwijl dingen zo makkelijk zijn om tegelijk doen

Mijn man moet juist weer heel erg lachen om mijn manier van multitasken. Ik kan werkelijk waar alles tegelijk en op de meest rare tijden.

Van de week ben ik uitgelachen omdat ik tijdens het tandenpoetsen (om half 1 's nachts) de gootsteen stond uit te schrobben met schoonmaakmiddel en borstel (niet mijn tandenborstel he! Een schrob-borstel! 8) )

Ik dacht: he, vlekjes. Nou, kan ik tijdens het poetsen van mijn tanden meteen even de gootsteen meenemen. Mijn man dacht: wat een raar en hard tandenpoetsgeluid, even checken. En die zag me dus dubbel staan schrobben in het donker en vond dat wel erg grappig en overdreven.

Ik vond het handig :lol:

@Frischling wrote:

Mijn man moet juist weer heel erg lachen om mijn manier van multitasken. Ik kan werkelijk waar alles tegelijk en op de meest rare tijden.

Van de week ben ik uitgelachen omdat ik tijdens het tandenpoetsen (om half 1 's nachts) de gootsteen stond uit te schrobben met schoonmaakmiddel en borstel (niet mijn tandenborstel he! Een schrob-borstel! 8) )

Ik dacht: he, vlekjes. Nou, kan ik tijdens het poetsen van mijn tanden meteen even de gootsteen meenemen. Mijn man dacht: wat een raar en hard tandenpoetsgeluid, even checken. En die zag me dus dubbel staan schrobben in het donker en vond dat wel erg grappig en overdreven.

Ik vond het handig :lol:




had mij ook kunnen overkomen…

net als het schoonmaken van de douche… tijdens het douchen…

maar ik heb inmiddels begrepen dat ik daar echt de enige niet in ben :wink:

Das toch normaal? :lol:

Ik maak altijd de douche schoon tijdens het douchen. Handig!

Me too 2 vliegen in 1 klap

Of eh, gaan douchen met je dochter, áltijd vergeet hij een handdoek en kleertjes klaar te leggen…

Dan stuur ik hem dus naar de douche met Nina na het eten, ga ik nog even Wii-en met Ryan en standaard word ik dan geroepen om handdoeken te komen brengen en dát na 15 maanden :lol:

Oh en als je hem helpt herinneren dat ie eerst alles klaar moet leggen dan zegt ie doodleuk: ja maar dat pak jij zo toch even?

Eh nee, kleine man heeft dan éven mijn aandacht :roll: :mrgreen:

@Fietje wrote:

@Frischling wrote:
Mijn man moet juist weer heel erg lachen om mijn manier van multitasken. Ik kan werkelijk waar alles tegelijk en op de meest rare tijden.

Van de week ben ik uitgelachen omdat ik tijdens het tandenpoetsen (om half 1 's nachts) de gootsteen stond uit te schrobben met schoonmaakmiddel en borstel (niet mijn tandenborstel he! Een schrob-borstel! 8) )

Ik dacht: he, vlekjes. Nou, kan ik tijdens het poetsen van mijn tanden meteen even de gootsteen meenemen. Mijn man dacht: wat een raar en hard tandenpoetsgeluid, even checken. En die zag me dus dubbel staan schrobben in het donker en vond dat wel erg grappig en overdreven.

Ik vond het handig :lol:




had mij ook kunnen overkomen…

net als het schoonmaken van de douche… tijdens het douchen…

maar ik heb inmiddels begrepen dat ik daar echt de enige niet in ben :wink:




haha dat doet mijn man :mrgreen: de douche schoonmaken onder het douchen

Hahaha geweldig gewoon, en zo herkenbaar.

Ik doe voor mijn gevoel ook soms 100 dingen tegelijk, en ben bijv binnen een half uur klaar.

Hubbie doet er dan een uur over.



Haha leuk om al die verhalen te lezen :mrgreen:

Weet je wat mij altijd zo opvalt…



Dat vrouwen zo heel goed kunnen generaliseren. :mrgreen:





rent al telefonerend terug naar de keuken waar de broodjes de oven uit mogen, de jus geperst en de espresso weer aan

@Daantjuh wrote:

Nou mijn neuzelaar weet dan nog wel hoeveel schepjes poeder erin moet, maar vraag hem niet dingen tegelijk te doen… Vind wel grappig om te zien… Terwijl dingen zo makkelijk zijn om tegelijk doen




dat wordt straks met 3 baby’s dan moet ie alles in 3e tegelijk doen :mrgreen:

moet je na gaan wat voor zooitje dat gaat worden :wink:

@ruud wrote:

Weet je wat mij altijd zo opvalt…



Dat vrouwen zo heel goed kunnen generaliseren. :mrgreen:





rent al telefonerend terug naar de keuken waar de broodjes de oven uit mogen, de jus geperst en de espresso weer aan




:lol: :lol:

sommige mannen kunnen het wel de dingen die ze interesseren dan :mrgreen:

haha ook herkenbaar… mooi voorbeeld



Ik ging een middagje uit met vriedin, ik zou weg gaan zit fenna in de pantenbak te graaien… dus hub heen zo van dat mag niet, ondertussen zit Melissa op de bank te springen… zegt hij: en nu dan ik kan toch niet op twee kinderen tegelijk letten :roll: …

:naughty: :naughty:





Ik denk dat bijna even veel mannen kunnen multitasken als vrouwen alleen wij scheppen er minder over op en klagen er minder over als onze wederhelft het niet kan.



keuken ziet er topppie uit, doekje over aanrecht gehaald, espresso en capuccino gemaakt, vissen gevoerd en al weer telefonerend



zoekt veilig heenkomen

@ruud wrote:

Weet je wat mij altijd zo opvalt…



Dat vrouwen zo heel goed kunnen generaliseren. :mrgreen:





rent al telefonerend terug naar de keuken waar de broodjes de oven uit mogen, de jus geperst en de espresso weer aan




Amen Ruud 8)

Heb je nou de espresso aan de vissen gevoerd en daarna je telefoon erachteraan gegooid?