Man zwanger van derde kind

De Amerikaan Thomas Beatie (36) heeft twee jaar geleden als eerste man een kind gebaard. Inmiddels is hij al weer zwanger van zijn derde.

Beatie is geboren als vrouw maar heeft zich laten ombouwen tot man. Bij de operatie is zijn baarmoeder in tact gelaten, waardoor hij ook kinderen kan baren.

In 2008 kreeg Beatie een meisje, een jaar later een jongetje en nu is hij alweer in de 15e week van zijn derde kind.

Bron: AD.nl

laten we er met z’n allen over discussieren hoe vies het wel niet is; transseksualiteit… :silenced: :angel:

Hier was al een topic over :wink:

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=85501

Dit is s’werelds eerste zwangere man, dat andere topic is zwangere man nummer twee :mrgreen:

Het gaat toch echt in beide topic’s over Thomas Beatie.

Of vergis ik me nu zo :?

Eerste regel andere topic:

Scott Moore is 's werelds tweede man die een kind op de wereld gaat zetten.
:wink:

Dus nu zijn alle 2 die mannen zwanger?!

Nee, de echtgenoot van die scott heet toevallig ook Thomas :slight_smile:

De zaak heeft gelijkenis met die van Thomas Beatie, die de internationale krantenkoppen haalde toen hij in 2008 als eerste man het leven schonk aan een dochter.

Het wordt er inderdaad niet makkelijker op met twee dezelfde namen :)

@fiep klophout wrote:

laten we er met z’n allen over discussieren hoe vies het wel niet is; transseksualiteit… :silenced: :angel:

Foei!!!

Vind deze opmerking echt nix voor jou!!!

Maar moet wel heel hard lachen!!! :wink:

He…Gatverdamme… :angel:

@Madre wrote:

He…Gatverdamme… :angel:

‘Gatverdamme’ valt ook genoeg over te discussieren… :mrgreen:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Nou ze houden de vaart er wel in - drie kids in drie jaar.

Dadelijk is tie de eerste man met Bekkininstabiliteit oid :wink:

Als een man in drie jaar tijd lachend en zonder problemen drie kids kan dragen … dan moeten ze maar gaan onderzoeken hoe ze dat standaard kunnen gaan doen … baarmoedertransplantatie ofzo :mrgreen:.

Hoeven wij ook niet meer met zere tieten, striae, stuiterende hormonen, haaruitval, incontinentie, uitscheuren, bekkeninstabiliteit, verzakkingen en wat nog meer te zitten .

lees de reacties; hilarisch! :lol:

:thumbup:

Wauw…3x zwanger in 3 jaar…of het nu een man of vrouw is…respect!

Moet er niet aan denken…

3 kids…onder de 4…wauw…(zijn er meer natuurlijk,maar toch).

Ben benieuwd…komt nu de eerste Octodad???

Hij is bevallen;

Man bevalt van derde kind AMSTERDAM - De Amerikaanse transseksueel Thomas Beatie (34), die wereldwijd bekend werd als ‘de zwangere man’, is bevallen van zijn derde kind, een meisje.

Beatie, uit Oregon, is als vrouw geboren. Op 14-jarige leeftijd deed de toenmalige Tracy nog mee aan een Misswedstrijd op Hawaii. Ze behaalde finales maar voelde zich ‘ongemakkelijk’. Later liet Tracey haar borsten verwijderen, nam testosteron en veranderde haar wettelijke geslacht van vrouw naar man. Wel hield de Amerikaan zijn vrouwelijke geslachtsorganen zodat hij nog zwanger kon worden. Vorig jaar ontstond een mediasensatie toen foto’s van hem met een baard en een zwangere buik gepubliceerd werden.

Recht

“Kinderen krijgen is niet een exclusieve aangelegenheid voor vrouwen alleen. Ook mannen willen een kind krijgen. Het is gewoon een menselijke behoefte. Ik ben wie ik ben en ik heb het recht om te bevallen”, aldus Beatie.

@Mama_jeanet wrote:

“Kinderen krijgen is niet een exclusieve aangelegenheid voor vrouwen alleen. Ook mannen willen een kind krijgen. Het is gewoon een menselijke behoefte. Ik ben wie ik ben en ik heb het recht om te bevallen”, aldus Beatie.

Goh, ik vind dit toch een beetje een rare uitspraak.

Ook al zal ik hem als een man zien, hij was vroeger vrouw en alleen daarom heeft hij zelf zijn kinderen kunnen dragen en krijgen.

Jammer dat hij dat zich niet lijkt te beseffen ofzo. Bijzondere uitspraak.

Mannen hebben natuurlijk helemaal niet het rech een kind te krijgen omdat mannen dat gewoon niet kunnen.