Man zwanger van derde kind

@Madre wrote:

@Mama_jeanet wrote:

“Kinderen krijgen is niet een exclusieve aangelegenheid voor vrouwen alleen. Ook mannen willen een kind krijgen. Het is gewoon een menselijke behoefte. Ik ben wie ik ben en ik heb het recht om te bevallen”, aldus Beatie.

Goh, ik vind dit toch een beetje een rare uitspraak.

Ook al zal ik hem als een man zien, hij was vroeger vrouw en alleen daarom heeft hij zelf zijn kinderen kunnen dragen en krijgen.

Jammer dat hij dat zich niet lijkt te beseffen ofzo. Bijzondere uitspraak.

Mannen hebben natuurlijk helemaal niet het rech een kind te krijgen omdat mannen dat gewoon niet kunnen.

Misschien bedoelde hij wel, in zijn situatie?

Dat hun als stel kids wilde, maar beide mannen zijn. Maar hij wel nog de kans heeft om kids te krijgen als man zijnde dan.

Omdat er toch veel commentaar is gekomen op het feit dat hij als man zijnde zwanger was.

En als we realistsich kijken: mannen kunnen dat toch ook helemaal niet aan, zwangerschap - bevallen :shifty: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol:

Maar oh ja…Dat kan natuurlijk ook. Zo las ik het niet…

Ik vind dat toch vreemd want tegenwoordig kunnen mannen toch adopteren?

Het is niet een wereldschokkend iets dat 2 mannen een kind krijgen ofzo…

@Madre wrote:

:lol: :lol: :lol:

Maar oh ja…Dat kan natuurlijk ook. Zo las ik het niet…

Ik vind dat toch vreemd want tegenwoordig kunnen mannen toch adopteren?

Het is niet een wereldschokkend iets dat 2 mannen een kind krijgen ofzo…

Volgens mij kan dat niet overal! Volgens mij zelfs heel veel landen nog steeds niet.

Herinner me nog, van een paar maanden geleden dat voorval met Elton John dat hij geen kind kon adopteren met zijn partner omdat hij homo is. Kwam daar toen volgens mij puur door het land waar vanuit geadopteerd werd.

Voor mij is het indd ook echt totaal niet wereldschokkend, maar denk niet dat veel mensen zo denken (jammer genoeg).

@Cin. wrote:

Dat hun als stel kids wilde, maar beide mannen zijn. Maar hij wel nog de kans heeft om kids te krijgen als man zijnde dan.

Thomas Beatie woont samen met een vrouw ;) zij kon alleen niet zwanger worden en daarom hebben ze destijds besloten dat Thomas het dan maar moest proberen ;)

@Mama_jeanet wrote:

@Cin. wrote:

Thomas Beatie woont samen met een vrouw ;) zij kon alleen niet zwanger worden en daarom hebben ze destijds besloten dat Thomas het dan maar moest proberen ;)

Oh oke dan haal ik geloof ik 2 verhalen door elkaar heen :shifty: :oops:
sorry hihi

Ik ben niet meer mee … eerst was hij (enkele dagen geleden) nog maar 15 weken zwanger … (geschreven op 11 februari)

@Judith75 wrote:

In 2008 kreeg Beatie een meisje, een jaar later een jongetje en nu is hij alweer in de 15e week van zijn derde kind.

Bron: AD.nl

En tien dagen later is hij al bevallen? :think: (geschreven op 22 februari)

@Mama_jeanet wrote:
Hij is bevallen;

Man bevalt van derde kind AMSTERDAM - De Amerikaanse transseksueel Thomas Beatie (34), die wereldwijd bekend werd als ‘de zwangere man’, is bevallen van zijn derde kind, een meisje.

Ik denk toch dat mijn bericht klopt. Hij kan echt niet bevallen zijn al, want:

Eerste kindje: 28 juni 2008

Tweede kindje: 9 juni 2009

Dan zou hij op de dag dat hij bevallen is, alweer in verwachting moeten zijn geraakt.

Het lijkt me logischer dat hij nu ongeveer 4 of 5 maanden ver is.

Dat betekent dat hij in juni of juli zou moeten bevallen.

En dat is dan precies 1 beeb per jaar. Bijna tot op de maand af :o

In het bericht dat hij al bevallen zou zijn van mama_jeanet is hij ook 34 jaar, en in de openingspost met de mededeling dat hij zwanger is van de 3e, is hij 36. Dus wellicht is het een oud bericht van de bevalling van zijn eerste?

Misschien is er verwarring met Scott Moore, want deze man is wel uitgerekend in februari. :wink:

Effe beetje gegoogeld. En kwam ook dit tegen

In November 2008, Thomas, , who is now 35 or 36, told Barbara Walters that he and Nancy were expecting their second child. The couple had their second child, a boy, by natural childbirth on June 9, 2009. Nancy breastfed both children.

Euh ... nu klink ik misschien heel dom, maar je kan toch geen bv geven als je niet zwanger bent geweest?

Edit: Terwijl ik aan het googelen ben kom ik idd tegen dat hij bevallen is. :wink: Maar overal staat dat hij idd 34 jaar is en als je dan de artikels leest over het feit dat hij zwanger is van hun derde spruit dan lees je idd dat hij 36 is. Vreemd. :lol:

Nu ja, ik ga er neit wakker van liggen, maar het viel me gewoon op. :oops: :shifty:

@Ilse81 wrote:

Euh … nu klink ik misschien heel dom, maar je kan toch geen bv geven als je niet zwanger bent geweest?

]

Het kan wel, maar is een stuk minder vanzelfsprekend als het hier in dit zinnetje staat. Je schijnt met heel veel stimulatie wel de bv op gang krijgen, maar volgens mij gaat dat echt heel moeizaam .Moet beetje denken aan adoptieouders die dat geprobeerd hebben, maar dan is het toch al wel anders omdat de kindjes dan wat ouder zijn. Allicht dus iets meer kans van slagen in dit geval waarbij de baby direct aan de borst kan.
Maar het staat er idd alsof het gewoon een kwestie is van de taken verdelen: hup papsi heeft nog een werkende baarmoeder, moeders werkende borsten; aardig verdeeld. Maar volgens mij heeft het dus wel iets meer voeten in aarde om zomaar een kindje (volledig??) te kunnen voeden als je niet zelf zwanger bent geweeest/

Thanks, staat er idd als iets heel vanzelfsprekend. :wink: En als je dan (zoals ik) gewoon leest zonder echt over na te denken … dan vraag je je dingen af. :smiley: :wink:

Niks man zwanger.

Dit is geen ‘‘normale’’ man, maar een omgebouwde vrouw tot man.

Een echte man kan toch echt geen kinderen baren.

Vind het soms allemaal echt te ver gaan, bah :?

dat dacht ik dus ook, niks man, tis gewoon een vrouw. Als de eerste échte man zwanger is zou ik dat wel heel knap vinden :slight_smile: