Man zoekt hulp

Ik zal dan ook achterddochtig zijn, maar neem deze vraag echt totaal niet serieus…Maar, de ts heeft veel aandacht gekregen, dus waar het hem om te doen was.

:clap:

@knipoogje1983 wrote:

ik moet wel hartelijk lachen om al jullie reacties :lol:

de ene heel serieus, de ander heel achterddochtig, en dan vooral naar elkaar toe wat veroordelend.

Ik denk dat betreffende persoon helemaal in een deuk ligt. Ongeacht of zijn vraag serieus was of niet, hij heeft in elk geval een boel teweeggebracht met zijn gevoeligheid.



voor het geval het serieus bedoelt is: er zijn ondertussen al genoeg antwoorden gegeven. Laat je ons nog even weten wat je gedaan hebt?



voor het geval het een grote grap is: is je missie geslaagd? heb je grote lol erom gehad?? :stuck_out_tongue:




:mrgreen:

waarom moet je dan achterdochtig zijn/. het is toch niet iets heel ergs wat hij vraagt? als het iemand zou zijn die foto’s wil kijken van vrouwen en kinderen dan stelt hij echt niet zo’n vraag hoor… :? vindt dat er wel heel erg lullig op gereageerd wordt maarja… ookal is het nep wat is dan eigenlijk het probleem?

@mamavan2meisjes wrote:

waarom moet je dan achterdochtig zijn/. het is toch niet iets heel ergs wat hij vraagt? als het iemand zou zijn die foto’s wil kijken van vrouwen en kinderen dan stelt hij echt niet zo’n vraag hoor… :? vindt dat er wel heel erg lullig op gereageerd wordt maarja… ookal is het nep wat is dan eigenlijk het probleem?




Tja…als wedervraag zou ik kunnen stellen “Waarom moet je alles klakkeloos aannemen?”



Ik heb mijn twijfels over dit persoon. Ik zeg niet dat mensen er niet serieus op in mogen gaan. Ik zeg gewoon waarom ik mijn twijfels heb.

En niet iedere ‘perv’ wilt fotos van kinderen en/of vrouwen zien. Misschien wilt deze man gewoon toegang tot alle delen van het forum, wat reacties uitlokken, vrienden maken, vertrouwen winnen…etc etc.

Zo ik heb er een nachtje over geslapen :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:

en ben van mening dat ik blijf geloven in de oprechtheid van de mens!



Een vroegere collega van mij heeft ook wel eens een onschuldige vraag gesteld op een forum waarvan later bleek dat het niet geheel de juiste plek was, kan gebeuren toch? Ik heb wel gekkere dingen meegemaakt in mijn leven. Dit zou een heel goed serieus probleem kunnen zijn toch? en dan vind ik de link naar kok helemaal niet zo gek!



Die arme jongen nu helemaal vol schaamte en durft nu nooit meer ergens iets te vragen :lol:



En ik zie er ook geen kwaad in om op zo’n vraag serieus te antwoorden, als het een grap blijkt te zijn, maakt het van ons toch geen stel onnozele schapen :naughty: het maakt van ons medelevende mensen volgens mij. (en dames die iemand de dag van zijn leven hebben bezorgd :wink: :mrgreen: )



Ik ben liever achteraf serieus ingegaan op een grap, dan achteraf een serieuse vraag van iemand te hebben betwijfeld en zo iemand misschien te hebben gekwetst!

en zo voed je de gedachte van mannen dat zwangere vrouwen helemaal losgeslagen zijn… :lol: die arme vent durft nieteens terug te komen… best wel sneu eigenlijk want stel nou voor degenen die denken dat hij nep is, dat het echt waar is wat hij vraagt? erg associaal om dan maar zo over iemand te praten dat hij graag naar foto’s van vrouwen en kinderen kijkt… echt een vreemde gedachte… hij stelt een vraag over kapotte tepels… dat is nou niet iets waarbij je denkt oooh wat erg wat een gek om dat te vragen op een bv forum…

maar denk niet dat deze man nog terug reageert nu hij voor “viespeuk” is uitgemaakt… die zal zichzelf wel afvragen waarom hij die vraag nu gesteld heeft hier… arme vent…

Ik geloof er ook niks van, wat een lolbroek :roll: Zijn hele stukje tekst zegt mij al genoeg hoor :hand:

UHm…tussen viespeuk en een grapjas zie ik wel een wereld van verschil hoor… :roll: . Ik denk dat het een grapjas is, klaar. Mijn zorg is echt niet dat het een pedo is, ik bedoel die zou zich juist níet op deze manier kenbaar maken…

en ben van mening dat ik blijf geloven in de oprechtheid van de mens!
Oei pas daar wel mee op..helaas zijn niet alle mensen oprecht.
(en dames die iemand de dag van zijn leven hebben bezorgd :wink: :mrgreen: )
:mrgreen:

@Mama wrote:

en ben van mening dat ik blijf geloven in de oprechtheid van de mens!
Oei pas daar wel mee op..helaas zijn niet alle mensen oprecht.


Klopt, heb je helemaal gelijk in!
Oh meid ik ben daar idd al flink mee op mijn snuit gegaan, vertrouwen.
Maar goed als ik mag kiezen tussen een leven met wantrouwen en een leven met vertrouwen kies ik voor het laatste, met een zekere mate van alertheid.

@kaboutertje wrote:

@Mama wrote:
en ben van mening dat ik blijf geloven in de oprechtheid van de mens!
Oei pas daar wel mee op..helaas zijn niet alle mensen oprecht.


Klopt, heb je helemaal gelijk in!
Oh meid ik ben daar idd al flink mee op mijn snuit gegaan, vertrouwen.
Maar goed als ik mag kiezen tussen een leven met wantrouwen en een leven met vertrouwen kies ik voor het laatste, met een zekere mate van alertheid.


Goed dat je wel alert blijft!

:-*

Ik geloofde er gister geen sikkepit van en nu nog steeds niet 8)



ik verbaas me over het vertrouwen in zo’n berichtje…

Als ik man was en last van mn tepels dan zou ik het anoniem vragen op

het medisch forum, niet op een forum voor vrouwen.

wat heeft zo’n vraag nou met vertrouwen te maken het wordt wel heel erg zwaar opgepakt zeg… en gelijk alles in twijfel trekken… komt helaas wel vaker voor hier…

een vraag over tepels is dat nou zo’n verkeerd iets? ik zie er echt het probleem niet van in… denk dat het komt omdat het een man is aangezien 99% van KOK vrouwen zijn… maar dat je gelijk zo ontzettend kinderachtig doet over een heel normale vraag :think: daar heb ik dan weer mijn vraagtekens bij… :roll:

Die vent lacht zich gewoon rot om al jullie antwoorden…kan niet anders…

Heeft die man ook eindelijk weer een leuke dag!!

Veel plezier :thumbup: met de rest van de reactie stranger!! :mrgreen:

ja of hij denkt wat een stel zeikwijfen hierzo die kunnen wel zeuren maar antwoorden op zn vraag geven ho maar :wink:

Sorry hoor maar ik vind hier op het moment maar 1 iemand een zeikwijf…wat ben je er druk mee mamavan2…

Ik denk dat het niet echt alleen gaat om het onderwerp waarover hij een vraag heeft, hij heeft speciaal voor die vraag dit forum opgezocht volgens mij…toch wel vreemd ? Eerste bericht en dan deze vraag :think:

Maargoed fijn voor hem dat er dames zijn die hem serieus nemen… :lol:

Ik weet het niet, misschien is hij wel serieus…kan er me wel iets bij voorstellen dat hij even niet weet waar hij met z’n vraag naar toe moet. :think:



Zou leuk zijn als hij nog eens terug zou komen om te laten weten of het serieus bedoeld was.

Kijken wie er van ons ‘gelijk’ had :mrgreen:

:lol: Ik weet niet wat ik er van moet denken, moet ook vooral wel lachen om de reacties van iedereen naar elkaar toe. Ik ga niet meteen uit van slechte bedoelingen, maar heb wel meteen in mijn achterhoofd dat het best een grap zou kunnen zijn.



Ik vind het trouwens wel opvallend dat degenen die hem sowieso niet geloven argumeten aanvoeren als ‘dan zou hij toch eerst wel rondgekeken hebben op het forum of zich misschien zelfs wel hebben voorgesteld.’ Wie zegt dat hij niet eerst heeft rondgekeken? En wat had hij moeten voorstellen dan? ‘Hallo, ik ben een man en ik kom morgen een rare vraag stellen die niets met kinderen te maken heeft en om jullie niet af te schrikken stel ik me nu maar vast voor?’ :eh:



Serieus bedoeld of niet, er hebben in elk geval een hoop mensen weer wat tijd mee verdreven :mrgreen:



Serieus bedoeld of niet, er hebben in elk geval een hoop mensen weer wat tijd mee verdreven :mrgreen:


Idd, inclusief jij zelf! :mrgreen: