Man zoekt hulp

:think: ik schrik eigenlijk ook wel van alle reacties, om 2 redenen, het wantrouwen van mensen naar een ogenschijnlijk mogelijk probleem van een medemens, en anderzijds mijn altijd geloven in het goede van de mens.

Heeft me vaker in de problemen gebracht :roll: maar dat is een heel nieuw topic, ik ga er nooit vanuit dat mensen de boel belazeren omdat dat niet in mijn systeem zit.



Ik geef hem het voordeel van de twijfel :mrgreen:



en heb weer iets om over na te denken de hele nacht :roll: :wall: :wink:

blue_fairy: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Jouw woorden waren ook mijn gedachten…



liefs

Gerda

vindt het geen rare vraag eigenlijk… hij weet blijkbaar echt niet aan wie hij dit kan vragen zonder zich te schamen… wat maken sommigen er een big deal van zeg…



ik zou eigenlijk niet weten wat je eraan kunt doen, vaseline lijkt me dan weer geen optie omdat je dan van die vetvlekken in je shirt krijgt dat ziet er dan ook niet uit lijkt me… :stuck_out_tongue: zou dat spul van de apotheek eens proberen wat iemand anders zei…

als je googeld kun je toch ook bij onze site uitkomen? Misschien dat ie nav zijn zoekresultaten dacht: hey dat is ook een idee, een forum vol vrouwen met ervaring? Ik heb het niet geprobeerd hoor, het googelen op gevloelige , bloedende tepels, maar ik kan het me zo voorstellen…

Eerlijk?



Het eerste wat ik dacht was… die neemt ons in de zeik.



En sorry, dat denk ik nu nog steeds.











Volgens mij is het Rinus die wraak komt nemen omdat we zijn single niet cool vinden… 8)

@blue_fairy wrote:

Het is misschien een raar bericht op een rare plek. Maar als ik het zo bekijk heeft deze man helemaal niets vervelends getypt/gevraagd. En dat vind ik geen aanleiding om hem gewoon maar belachelijk te gaan zitten maken.

Zoals ik het lees zou het best heel goed een serieuze vraag kunnen zijn. En zo niet, dan vind ik het nog geen wereldschokkend bericht.

Iets minder lange kok-tenen en iets minder veroordelend zou aangenaam zijn.




Ik heb nergens gezegd dat ik het een vervelend of wereldschokkend bericht vind.

Dit zei ik:

:shifty:



Wat een “om maar met de deur in huis te vallen” eerste post, laat staan topic is dit. :think:



Ik zie hier niemand die man belachelijk maken. Ik zie mensen die hun twijfels trekken. En dan meteen voor negatief aangezien worden, en een lading verontwaardiging en :hand: :eh: :roll: op hun dak krijgen. Omdat we twijfels hebben.



DAAR trekken mijn ‘kok-tenen’ van krom.

Uhm…ten eerste neem ik dit niet serieus.



Maar dit topic staat dan toch ook niet op de juiste plaats, zou het eerder onder mamavraagjes plaatsen ofzo ( lol al staat ie dan ook niet juist )



Waar zetten jullie mannen jullie vragen?

Wat vind meneer 2Beeu zelf van deze antwoorden? Misschien kan hij wat verduidelijken??



Hij heeft iig binnen 4 uur 4 pagina’s antwoorden! :wink:

Om toch ook nog even een serieus antwoord te kunnen geven heb ik “the allmighty Google” aan het werk gezet. Ik heb zo mijn bronnen.



Je zou bij deze klachten kunnen denken aan het syndroom van Raynaud dit wordt ook wel vaatkramp genoemd.



Zie http://www.hartenvaatgroep.nl/pool/2/documents/Nieuwsbrief%201.pdf

haha en zo krijgt hij toch zijn antwoord van een man ipv een vrouw :lol:



om eerlijk te zijn vind ik het een rare manier om zo’n vraag hier te komen stellen. Maar ja, ik zal wel te achterdochtig zijn

Ik vind het eerlijk gezegd ook een rare vraag, voor hier op t forum, niet de vraag op zich, maar dit had hij net zo goed aan de huisarts kunnen vragen vind ik dan.



Ik vind mannen die zich op deze manier aan melden en zich niet eens voorstellen erg vreemd voor op een forum vol met vrouwen, en foto`s van kinderen :?



Ik ben dan misschien heel achterdochtig, maar dat komt omdat ik eerder door een persoon op internet ben besodemieterd een paar jaar lang.

En daar door ben ik wat sommige dingen betreft heel achterdochtig door geworden :oops:



En als ik t fout heb bied ik daar ook meteen mijn excuses voor aan :oops:

@blue_fairy wrote:

Het is misschien een raar bericht op een rare plek. Maar als ik het zo bekijk heeft deze man helemaal niets vervelends getypt/gevraagd. En dat vind ik geen aanleiding om hem gewoon maar belachelijk te gaan zitten maken.

Zoals ik het lees zou het best heel goed een serieuze vraag kunnen zijn. En zo niet, dan vind ik het nog geen wereldschokkend bericht.

Iets minder lange kok-tenen en iets minder veroordelend zou aangenaam zijn.




Ik ben het volledig met je eens!

En dus ook met Affie, hij is misschien wel onwijs serieus, en word hij door een stel vrouwen belachelijk gemaakt, dat is niet leuk.

Geef hem de voordeel van de twijfel, laat hem deze vraag stellen, misschien vind hij zijn antwoord wel en hebben we hem er mee geholpen (of belachelijk gemaakt om niets.)



En als het wel een grote grap is, ach ja… hebben wij ook weer gelachen achteraf… ja toch?





Tips: wasverzachter gebruiken zegt Roy… (niet dat hij er last van heeft maar hij kent iemand.)

@Nefarious wrote:

@blue_fairy wrote:
Het is misschien een raar bericht op een rare plek. Maar als ik het zo bekijk heeft deze man helemaal niets vervelends getypt/gevraagd. En dat vind ik geen aanleiding om hem gewoon maar belachelijk te gaan zitten maken.

Zoals ik het lees zou het best heel goed een serieuze vraag kunnen zijn. En zo niet, dan vind ik het nog geen wereldschokkend bericht.

Iets minder lange kok-tenen en iets minder veroordelend zou aangenaam zijn.




Ik heb nergens gezegd dat ik het een vervelend of wereldschokkend bericht vind.

Dit zei ik:

:shifty:



Wat een “om maar met de deur in huis te vallen” eerste post, laat staan topic is dit. :think:



Ik zie hier niemand die man belachelijk maken. Ik zie mensen die hun twijfels trekken. En dan meteen voor negatief aangezien worden, en een lading verontwaardiging en :hand: :eh: :roll: op hun dak krijgen. Omdat we twijfels hebben.



DAAR trekken mijn ‘kok-tenen’ van krom.




De enige die hier wat op zijn dak krijgt is deze man. Alleen omdat een man zich aanmeldt en direct een (vreemd overkomende) vraag stelt wordt verderop al openbaar getwijfeld aan zijn motieven en of hij hier geen “kinderen en vrouwen komt bekijken”.

Ik vind dat negatief en veroordelend en niet stroken met wat deze man tot nu toe voor gedrag/berichten tentoon heeft gesteld.



Nefarious; ik heb niet gezegd dat jíj het een wereldschokkend bericht vindt. Ik heb gezegd dat ík het geen wereldschokkend bericht vind.





Ik heb overigens geen oplossing voor zijn vraag… :think:

nou door alle antwoorden heeft meneer vast zijn lachje gehad en is de lol nu weer over…



ik verbaas me serieus over het aantal mensen die hem echt serieus nemen :think:

@Tamara30 wrote:

Ik vind het eerlijk gezegd ook een rare vraag, voor hier op t forum, niet de vraag op zich, maar dit had hij net zo goed aan de huisarts kunnen vragen vind ik dan.




Als je even goed leest geeft hij aan dat hij liever niet naar de ha gaat.



@Tamara30 wrote:
Ik vind mannen die zich op deze manier aan melden en zich niet eens voorstellen erg vreemd voor op een forum vol met vrouwen, en foto`s van kinderen :?




Denk je niet dat als deze persoon zich wilt verlekkeren aan vrouwen en kinderen (want daar stuur je op aan), hij dan niet anoniem zou blijven of alleen zou lezen en kijken naar foto’s ? :think:



@Tamara30 wrote:
Ik ben dan misschien heel achterdochtig, maar dat komt omdat ik eerder door een persoon op internet ben besodemieterd een paar jaar lang.

En daar door ben ik wat sommige dingen betreft heel achterdochtig door geworden :oops:



En als ik t fout heb bied ik daar ook meteen mijn excuses voor aan :oops:





Niet iedereen is het zelfde en jammer dat je een negatieve ervaring hebt. Op internet doen veel mensen zich inderdaad anders voor dan ze in werkelijkheid zijn, maar daar kun je niet iedereen op afrekenen. Tussen rotte appels zitten ook gezonde blozende appeltjes !



@blue_fairy wrote:
Het is misschien een raar bericht op een rare plek. Maar als ik het zo bekijk heeft deze man helemaal niets vervelends getypt/gevraagd. En dat vind ik geen aanleiding om hem gewoon maar belachelijk te gaan zitten maken.

Zoals ik het lees zou het best heel goed een serieuze vraag kunnen zijn. En zo niet, dan vind ik het nog geen wereldschokkend bericht.

Iets minder lange kok-tenen en iets minder veroordelend zou aangenaam zijn.




Amen



Daarbij lees ik wel vaker rare en nog wel vreemdere berichten op KOK waar ik m’n twijfels bij heb. En dat zijn echt gewoon berichten van ons allemaal. :angel:





En om dan even op de vraag van de TS terug te komen.

Een zacht onderhemd of t-shirt onder je bovenkleding dragen en misschien 's nachts de tepels insmeren als ze ‘rust’ hebben. Misschien dat bepanthen of sudocreme beter verzorgd dan vaseline.

Ik denk niet dat het een vent is die zich verlekkerd aan kinderen etc.

Ik denk dat het een flauwe grap is, en dat diegene lekker lol heeft. Kom op zeg, als eerste een bericht op KoK zetten, zonder daar ook maar een geschiedenis te hebben. Het is ook niet de eerste site die bij googel naar boven komt, en hoe kom je zomaar op het KoK-forum als je daar verder niet bekend bent? En als je je zo schaamt en zacht van karakter bent, dan kijk je volgens mij eerst rond op dit forum, en pols je eerst hoe de sfeer is, evt. stel je je zelfs eerst even voor denk ik dan. Nee hoor, ik denk echt aan een flauwe grap, die voor lekker tijdverdrijf heeft gezorgd!

Daarbij zou deze meneer ws meteen hebben gereageerd naar de eerste reacties, alleen al om te laten weten dat hij het wel degelijk serieus meent.



beeu, volgens mij is je opzet gelukt!

En volgens mij als je dan anoniem antwoord wilt hebben, dan zijn er toch ook zat medische forums. Maar goed, dan ben ik misschien wel te achterdochtig :?

Tuurlijk komt hij niet meer reageren, nu hij zo ‘belachelijk’ is gemaakt. Nu is hij vast helemaal ontdaan vanwege de onterechte behandeling die hij hier gekregen heeft. Zijn niet reageren ligt helemaaaaal niet aan het feit dat hij hier een nep-bericht plaatste en er verder niks mee hoeft te doen.



Uiteraard…



:wink:

@Anneke wrote:



Volgens mij is het Rinus die wraak komt nemen omdat we zijn single niet cool vinden… 8)






:mrgreen: :mrgreen: vind ik heeeeeel waarschijnlijk :dance:




Wat zijn jullie erg zeg.... men wil dan de wereld verbeteren, men wil dan dat iedereen verdraagzamer is, socialer en vriendelijker naar zijn medemens is... Men verbaasd zich dan over leugenaars en oplichters, .. dan gaat iedereen uit zijn dak.. kijk eens diep van binnen en moest iedereen eens met het goede bij zichzelf beginnen, dat zou al voor de helft schelen ...

internet lijkt me nou niet te plek om naief en vol vertrouwen er maar van uit te gaan dat iedereen vast eerlijk is en zich niet anders voordoet dan dat ie is. Je hoeft niet iedereen te gaan wantrouwen, maar om het zo te gooien dat je woorden als verdraagzaamheid en sociaalheid erbij gaat betrekken, dat is wel heel erg van een mug een olifant maken.

Het is gewoon een feit dat dit forum een specifieke doelgroep heeft (mensen (merendeel vrouwen) die een kindje willen, verwachten, of hebben), en dat daar vanalles anders op besproken wordt, maar dat het toch een beetje vreemd is om uitgerekend dit forum uit te kiezen om een vraag te stellen die totaal niks met het onderwerp van het forum te maken heeft.
Als die vraag op een forum over papegaaien geplaatst zou worden, zouden mensen ook hun wenkbrauwen optrekken.

ik kan me ergens nog voorstellen dat ie met googelen naar pijnlijke tepels op kok terecht komt, maar even verder kijken dan je neus lang is, en dan realiseren dat dit niet het forum is voor zijn vraag, dat heeft ie duidelijk niet gedaan. Dus.

ik moet wel hartelijk lachen om al jullie reacties :lol:

de ene heel serieus, de ander heel achterddochtig, en dan vooral naar elkaar toe wat veroordelend.

Ik denk dat betreffende persoon helemaal in een deuk ligt. Ongeacht of zijn vraag serieus was of niet, hij heeft in elk geval een boel teweeggebracht met zijn gevoeligheid.



voor het geval het serieus bedoelt is: er zijn ondertussen al genoeg antwoorden gegeven. Laat je ons nog even weten wat je gedaan hebt?



voor het geval het een grote grap is: is je missie geslaagd? heb je grote lol erom gehad?? :stuck_out_tongue: