MAMMUT serie van ikea

Voor dit soort dingen die je eigenlijk wel weet maar niet op kan komen door welke oorzaak dan ook :mrgreen: heb ik 1 oplossing: GOOGLE, en dan daarna 9 van de 10 keer WIKIPEDIA…



http://nl.wikipedia.org/wiki/Fineer



:mrgreen:



Dus ja, fineer…



Kamer is supermooi geworden! :inlove:

Ik vind het een hele mooie meisjeskamer!!!



Maar met die kast zou ik helemaal neit genoeg hebben. :wink:

Hier hebben we een driedeurskast en die zit helemaal vol. :wink:

kijk als je nou bij mij op visite komt… dan kan je gelijk Dave zijn kamertje zien…



met de mammut serie :mrgreen:





wacht zal even foto’s zoeken…



OK wat gevonden zijn wel oude foto’s zijn kamertje ziet er nu anders uit…

@Esther28 wrote:

Wat ik wel leuk vind aan de Mammut serie is de tafel met stoeltjes en krukjes.

die zijn erg stevig, zo’n krukje houdt mij zelfs nog :shock:



maar voor een bedje zou ik ook niet gauw gaan nee.

dan hou ik meer van hout.




nou dan heb ik vast de verkeerde stoeltjes want hier vallen ze van ellende uit elkaar :?

als ik het van te voren had geweten had ik een ander setje gekozen

die kast baart mij eigelijk ook wel een beetje zorgen want hij ziet er erg klein uit of vergis ik me? :think: volgens mij mag ik er dan wel 3 naast elkaar zetten en als dit een meisje zou zijn wel 5 hahaha :think:



ik heb nu een twee deurskast voor floris en die zit sjokvol :shock:



die foto’s die ik nu gezien heb van de kamertjes zien er wel gezellig uit…dus dank je wel daarvoor meiden…



we weten nog niet wat we gaan doen : een nieuwe kamer voor floris of een nieuwe kamer voor het kleintje dat onderweg is…onze babykamer nu is erg neutraal met lichte rustige kleurtjes en ik vind dat persoonlijk wel fijn en kalm voor zo’n ukkie…



dillemma dus :shifty: :think:

het is heel stevig… toen ik nog zwanger was van Jade heb ik Dave bij papa in bed gegooid en ben ik zijn bedje gaan liggen…

zij waren allebei aan het snurken,… en ik kon er niet van slapen HAHAHA

(met mij +80kg ) moest wel mijn beentjes in gebogen stand houden, maar heb toen wel geslapen :thumbup:



ik was gelijk verliefd op het kamertje… heb kast en kommode van MP gehaald en het bedje heeft Dave voor zijn 2e verjaardag gehad.

nachtkastje had ik al eerder gekocht :mrgreen:



en je kan een kamertje net zo gezellig maken als je wilt met de aankleding, toch?

Tja ik ben er ook niet kapot van. Het lijkt mij ook iets waar ik vlug op zou zijn uitgekeken. We hebben nu een grenen babykamer en Stijn slaapt nu in een Vikare-meegroeibedje. Bij de oudste twee was de kamer hetzelfde maar bij Stijn heb ik dmv het schilderen van de muren en het houtwerk er een hele andere kamer van gemaakt en met die Mammut-serie zit je m.i. zo aan hetzelfde vast.

@ Niek, heb jij aandelen in de Ikea? haha, ik herken nog wel meer dingen die daar vandaan komen.



ER zijn idd maar weinig mensen die niet bij de ikea komen. Hier komt het halve huishouden daar vandaan. Ideaal, betaalbaar, en vaak stevig ook. De mokken hebben een gootje aan de onderkant zodat er geen water in blijft staan met uitdruipen, simpel en erg handig.



Ow ik wil ook weer naar Ikea, hou niet van winkelen maar Ikea, super!

Is dat niet gefineerd hout?