MAMMUT serie van ikea

de babykamer MAMMUT serie van ikea is het wat?

ik heb nog nooit iets van ikea gehaald,dus voor ik een uur ga rijden om te gaan kijken ben ik benieuwd of er mensen zijn die deze kamer hebben of kennen van iemand anders en wat de meningen zijn?

ahum



mijn zus had deze kamer ook voor haar zoontje die toen 1 was of iets ouder weet niet meer…heel leuk hoor en stoer ook…maar klinkt stom maar het gevoel was koud op de die kamer…hij sliep ook nog eens niet goed dus hebben ze later zo;n omkeerbaar bed gehaald van de IKEA die kun je laag doen en er later een hoogslaper van maken met zo’n tentje erop…nou vanaf de eerster nacht sliep hij heerlijk…maar goed de mammut kamer vind k wel errug leuk bij elkaar…maar dit bed wat ze nu hebben vind ik zelfs nog mooier

ja ik weet ook niet goed wat ik er van moet vinden…het is echt zo’n kamertje waarvan je denkt je houd er van of je haat het… :think: ik ben er zelf ook nog niet uit vandaar dat ik hem wel eens in het eggie wil zien…



maar gezien de prijzen van ikea vraag ik me af of het allemaal wel stevig is? als ik dit kamertje zou kopen bv met alles erop en eraan dan ben ik met 439 euro klaar :shock:

Ik vond hem altijd heel erg leuk en ik riep altijd, als ik kinderen krijg dan neem ik dat kamertje…

maar toen het puntje bij paaltje kwam vond ik er niets baby’s aan.

Stom he, ook ik had de klik niet, vond het plastic maar kil aan doen :frowning:

Nee ik vind het 10 keer niks… Straalt niks uit en daarbij plastic is zo plastic… tja je moet er iets mee hebben…

welk ikea kamertje vinden jullie nu wel mooi dan?

Ik heb het altijd heel leuk gevonden, maar het zit al zo lang in de serie dat ik er een beetje op uitgekeken ben.

Alhoewel…als ik er langs loop bij Ikea vind ik het nog steeds wel leuk, maar toch…zal ik het niet kopen.



Ik vind het niet kil, en je kunt de kamer altijd ‘warmer’ maken met accesoires, en niet te vergeten een fleurig behangetje, ja toch?



Ik heb een paar jaar terug dat witte bedje voor Ml gekocht, dat bij de voeteneinde en hoofdeinde uitklapbaar is. Hardstikke handig en een prima bedje! (het is inmiddels helemaal uitgeklapt en er ligt een heerlijk dik matras in, omdat het bijgeleverde matrasje echt te dun was, maar dit terzijde) :wink:

Het is verder goede kwaliteit hoor!

Nou, welke ik wel leuk vindt…op dit moment is dat het prinsessenbed (witte van staal met spijlen enzo, geweldig!) Of een hoogslaper. Ook superleuk!

Maar goed, het ligt er natuurlijk aan of je een jongen of meisje hebt en hoe oud het is…

@jewel wrote:

Ik heb het altijd heel leuk gevonden, maar het zit al zo lang in de serie dat ik er een beetje op uitgekeken ben.

Alhoewel…als ik er langs loop bij Ikea vind ik het nog steeds wel leuk, maar toch…zal ik het niet kopen.



Ik vind het niet kil, en je kunt de kamer altijd ‘warmer’ maken met accesoires, en niet te vergeten een fleurig behangetje, ja toch?



Ik heb een paar jaar terug dat witte bedje voor Ml gekocht, dat bij de voeteneinde en hoofdeinde uitklapbaar is. Hardstikke handig en een prima bedje! (het is inmiddels helemaal uitgeklapt en er ligt een heerlijk dik matras in, omdat het bijgeleverde matrasje echt te dun was, maar dit terzijde) :wink:

Het is verder goede kwaliteit hoor!




weet jij zo de naam van dat witte bedje?

wij zijn ook wat aan het rondkijken, maar ik vind die mammut serie ook helemaal niets… ik vind het op zich wel leuk spul, maar vind het zo plastic… ik wordtr niet warm van dat kamertje…

heb het nog niet in het echt gezien, alleen via de site, maar wij vinden de hensvik bedje erg mooi, en ook het trofast bedje…

Hmm…ben aan t kijken op de Ikeasite en kan het bedje niet vinden…da’s gek… :think:

Het was te krijgen in houtkleur en wit, met zijsteun…

het bedje dat jewel bedoeld is bij de Ikea niet meer te koop.

Onze dochter ligt ook in dat bedje ( met 3-delig matras )



Volgens mij was het de vikare.



Bij showforum staan er enkele kamertjes van Mammut erop :wink:

Zo heeft Suuus er eentje voor haar dochtertje Nina :wink:

Mootje heeft ook het bed en het nachtkastje heb ik gezien, voor de kamer van Sita

En Jannigje heeft de kamer oook voor Stein. :wink:



Dit is de link: pagina 3 :wink: pagina 16 :wink: pagina 18 :wink:



Misschien effe aan hun vragen?



Groetjes Ilse

Zou natuurlijk handig zijn als ik dan ook daadwerkelijk de link meegeef hé. :lol:



http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=32042&postdays=0&postorder=asc&start=255

Tim heeft de klerenkast (dondert uit elkaar en zo lang is hij er nog niet :? )

Hij heeft ook het nachtkastje en het stoeltje (die iedereen wel ergens heeft staan) Verder is zijn kamertje van hout en dat is erg warm!



Ik zou nooit een 2e keer voor die serie gaan! Ik zou als ik jou was voor iets anders gaan, ze hebben daar super leuke dingen!

Wij hebben voor Thijmen ook een bedje van de ikea.

Serie leksvik.

hmzzzz dan denk ik toch maar dat we voor klasiek wit gaan.



ik heb er ook wel aan gedacht om floris een nieuwe kamer te geven en het nieuwe beebje in zijn kamer te leggen ,maar zal dat niet teveel verandering gaan geven voor ons kleine jochie? eerst een nieuw broertje of zusje en dan ook nog eens een nieuwe kamer?

Hier hebben we verandert van kamer, maar Lucas was toen wel 2,5j :wink:

Hij vond het helemaal leuk dat hij zijn babykamer mocht inruilen voor een echte Cars kamer en een groot bed. :dance: :dance:

Dus hier geen probleem, maar ik zeg het … hij was wel ouder en begreep het beter hé. :wink:

@merel33 wrote:

welk ikea kamertje vinden jullie nu wel mooi dan?




Wij hebben de hemnes serie. 2 deurs kast (ze hebben nu een andere), ladenkast als commode (ideaal ding) en een gulliver bedje (ook wit). Wij waren rond de 440 kwijt en echt, ook al komt het van de ikea, het is echt oerdegelijk spul! Ik vind het ook mooie en tijdloze meubeltjes. Ben er dus erg blij mee :inlove: