mama's en kindjes op rapley-avontuur!

Vandaag heeft Dionne voor het eerst wortel gegeten.

Ze vond het erg interressant.

De wortels verdwenen meteen in haar mond. Ze hapte ook al stukjes af. Even later duwde ze deze weer met haar mond naar buiten.

Zij (en papa en mama) heeft ervan genoten. :inlove:

haha die 1ste foto… :inlove:

:evil: Wat lief! Je kan echt zien hoe interessant ze het vond!

@Aleta wrote:

whahaha een duiveltje had vst een andere smiley moeten zijn of niet

Ik dacht eigenlijk dat Dionne niets van de wortel binnen had gekregen, maar vandaag in de luier zag ik toch het bewijs van het wortel-eet-festijn. :mrgreen:

Zojuist heeft Dionne weer gegeten. Toen ze de worteltjes zag, greep ze er meteen naar en ze gingen ook meteen in de mond. Ze had er echt zin in.

Vind het echt super om te zioen hoe ze het doet.

ze duwt grote stukken weer netjes uit haar mond. Ik heb haar eigenlijk nog niet zien kokhalzen. Wel 2 keer een kuchje.

Zijn er nog meer mama’s net begonnen met rapley?

@jacqueline20 wrote:

@Aleta wrote:

whahaha een duiveltje had vst een andere smiley moeten zijn of niet

Ehm ja… :eh: :? Sorry had die roze moeten zijn. Pfff ik durf hem er nu niet meer bij te zetten, bang dat het stiekum weer een duiveltje word.

:inlove:

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH :inlove:

Hier ook pril aan de rapley! Fantastisch om te zien wat ze er mee doen en ook zo duidelijk: nu is het genoeg! Heerlijk hoor!

In de categorie, lekker doet u maar:

appel

broccoli

worteltje

rijstwafel

In de categorie, nee nog liever niet bleh… :sick: :

sperzieboontje

banaan

Heb nu een mango in huis, is nog niet helemaal rijp. Ben benieuwd of Yvan het lekker vindt.

Onze katten vinden het ook leuk dat Yvan rapleyet, ze lusten nu ook broccoli en rijstwafel… :roll:

groetjes,

hazze

@hazze wrote:

AAAAAAAAAAAAAAAHHHHH :inlove:

Onze katten vinden het ook leuk dat Yvan rapleyet, ze lusten nu ook broccoli en rijstwafel… :roll:

groetjes,

hazze

:lol: Haha, ja sommige katten eten alles he?

Hazze: heb jij ook foto’s? Ik ben benieuwd.

Het lijkt me leuk om af en toe ervaringen van andere net-gestart moeders te zien en te horen. :shifty:

hoi hellen

zoals ik al zei in ons eigen topic juli mama’s wat een schatiige foto’s

wil ook graag met fransje raplyen maarja meneer heeft nog steeds last van het kokhalsreflex.

dus ik probeer het iedere dag en daarnaast ook gerureerd zolang rapley niet werkt.

hier een foto met worteltjes van fransje

zoekt even in het showforum naar de foto’s… zal zo linkje plaatsen!

oh oh … er wordt iemand wakker :inlove: , het wordt later vandaag dat ik de foto’s ga zoeken Hellen!

solly :wink:

Nou, ik heb wat foto’s teruggevonden op het showforum.

Dit zijn de foto’s van de banaan (blèèh)

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=1288992&highlight=#1288992

en bijgeplakt heb ik twee foto’s van het broccoli-avontuur, dat was zijn eerste rapley hap. Het ging super! :thumbup: zooooo knap !!! :inlove:

maar je begrijpt, wij hebben nu wel zo’n plastic tafelzeiltje en eentje voor op de grond… :roll: … :lol:

Oh hazze… Yvan is echt een scheetje :inlove:

Vandaag heeft Dionne broccoli gegeten. Echt een groot succes.

Kijk maar weer mee.

Wat betreft dat zeiltje… Die ligt bij ons vanaf dag 1 over de tafel.

Dionne is aangekleed in een schort van badstof, met aan de binnenkant plastic (niet de mouwen). Echt super!

En de grond, daar haal ik een bezem over.

hee, wat handig! Waar vind ik zo’n schort?

En ohhhh Dionne, mooie meid. Pienter koppie!

Knap he van ze, dat ze zo goed kunnen ‘eten’ !!!

@hazze wrote:

hee, wat handig! Waar vind ik zo’n schort?

ik heb het schort in een babyspeciaalzaak gekocht. Tenminste 2 van de 3. Die wat ze nu aan heeft, die roze met muis erop heb ik in het cadeauwinkeltje bij ons in het dorp gekocht.

Als je ze nergens kunt vinden en toch wilt hebben, wil ik hier best even voor je kijken.

Knap he van ze, dat ze zo goed kunnen 'eten' !!!

Ja, ik geniet er echt van. En ik ben zo trots. 8) ik had nooit verwacht dat ze het zo goed zou doen.

wanneer ben jij trouwens begonnen? Yvan is 1 dag jonger dan Dionne (toch?). Heb je echt gewacht tot 6 maanden of ben je al iets eerder begonnen?