Maggi ovenschotel gegratineerde zalm

Wie o wie zou willen kijken of het bij jullie in de supermarkt nog te verkrijgen is en zou dit dan voor me mee willen nemen??? Uiteraard vergoed ik de onkosten.



Je zou met name Roos heel blij maken!!!



Bedankt!

die is lekker he !!!



hier lagen ze pas bij de xenos ! misschien daar eens kijken ?



ik kom er voorlopig niet anders had ik voor je gekeken :wink:

Bedankt voor het meedenken, heb even gebeld naar de Xenos en helaas deze hebben ze niet meer liggen :cry:

He nu je het zegt… we eten het ook af en toe… heerlijk! Alleen…heb het inderdaad al een paar keer gemist in de winkel… gaat het eruit?

Yep het gaat eruit helaas…



Had ze ook al een mail gestuurd…



Geachte mevrouw Van der Vaart,



Hartelijk dank voor uw e-mail. Het is voor ons belangrijk om te weten hoe u, als consument, over onze producten denkt.



Het spijt ons u te moeten meedelen dat ons product MAGGI Ovenschotel mix voor Gegratineerde zalm sinds kort geen deel meer uitmaakt van ons assortiment.



Jammer genoeg bleek er te weinig vraag te zijn naar dit product en daarom waren wij genoodzaakt met de productie van dit artikel te stoppen. Helaas hebben wij hiervan ook geen voorraad meer van. Ook hebben wij momenteel geen vergelijkbaar artikel in ons assortiment dat als alternatief zou kunnen dienen.



Wij vinden het vervelend u als trouwe consument geen ander bericht te kunnen geven. Uiteraard zullen wij uw positieve bevindingen over dit product registreren voor onze marketingafdeling.



Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn geweest. Wilt u nog verdere informatie, neem dan gerust contact met ons op. U kunt ons altijd schrijven of bellen, via telefoonnummer: 020-5699 699.



Met vriendelijke groeten,



Caroline Esveld


Oh wat jammer zeg! :thumbdown:

Zal t nieuws overbrengen aan mn man… die is er zoooo dol op! Hmm jammer!

Hihihi, had ook al meerdere kennissen verspreid over t land laten kijken :mrgreen:



Was 't ook ineens kwijt in de schappen :frowning: zo zonde…

Is dat die ovenschotel waar je ook pasta en prei bij moet doen? :think: Of was dat van knorr?

Die had ik een tijd terug ook eens uit een bak “gaat uit het assortiment” gehaald en van de week eindelijk eens uitgeprobeerd. Was ook erg lekker.



en nee, die is hier dus niet meer :frowning:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:

@Zonneschijn wrote:

Is dat die ovenschotel waar je ook pasta en prei bij moet doen? :think: Of was dat van knorr?

Die had ik een tijd terug ook eens uit een bak “gaat uit het assortiment” gehaald en van de week eindelijk eens uitgeprobeerd. Was ook erg lekker.



en nee, die is hier dus niet meer :frowning:



:-* Liefs, Evelien :vlinder:




Nee, dit is alleen zalm uit de oven :drool: en ZO lekker…

als ik het goed heb heb je deze in duitsland wel in de winkels.

moet je even onder de bekeden www kijken maar dan de er achter en dan zoeken onder lachs zag net namelijk verschillende staan.



zo zijn wij hier verslaafd aan de Gebratene Nudeln die is ook alleen maar in duitsland te koop en 1 x per 3 week doen we daar in kopen en heb afgelopen weekend deze weer goed in geslagen :drool:

Bedankt alleen daar zie ik hem ook niet tussen staan.



Ik krijg van een lieve kokster al 2 pakjes toegestuurd, zijn er super blij mee!!!

Ik had dus laatst zalm gekocht… maar kon het pakje de afgelopen 2 wk ook al niet vinden… balen!! Want vond em ook erg lekker

Ik moet straks even naar de stad… k zal straks even kijken en dan neem ik wel een voorraadje mee.

Zou geweldig zijn kwakje, hoop dat je er nog een paar tegen komt! :pray:

Ik zoek ook :pray: :pray:

Danielle

Hier bij de Xenos niks kunnen vinden…

Helaas maar bedankt voor het kijken! :-*

Ik heb er gister nog 4 kunnen scoren :mrgreen: waarvan er 2 naar Marieke gaan.

Dat was bij een buurtsupertje van de Spar (heet hier ‘attent’), wie weet zijn er meerdere die dat alsnog hebben?

Ook hier, we zijn je eeuwig dankbaar, Roos vind het zo heerlijk en vraagt iedere keer wanneer we de vis weer gaan eten met de saus :slight_smile: Volgende week dus!! :dance: :dance:

@Marieke1978 wrote:

Ook hier, we zijn je eeuwig dankbaar, Roos vind het zo heerlijk en vraagt iedere keer wanneer we de vis weer gaan eten met de saus :slight_smile: Volgende week dus!! :dance: :dance:




Ben blij dat ik je meisje (en jullie zelf ook waarschijnlijk?) er zo’n plezier mee doe :mrgreen: :-*