Maggi ovenschotel gegratineerde zalm

@EstHe wrote:

Ik heb er gister nog 4 kunnen scoren :mrgreen: waarvan er 2 naar Marieke gaan.

Dat was bij een buurtsupertje van de Spar (heet hier ‘attent’), wie weet zijn er meerdere die dat alsnog hebben?




Is dat ook zoiets als de Coop?



Misschien hier maar eens proberen bij een turkse buurtsuper, die hebben ook veel van dat soort producten.

@Kwakje wrote:

@EstHe wrote:
Ik heb er gister nog 4 kunnen scoren :mrgreen: waarvan er 2 naar Marieke gaan.

Dat was bij een buurtsupertje van de Spar (heet hier ‘attent’), wie weet zijn er meerdere die dat alsnog hebben?




Is dat ook zoiets als de Coop?



Misschien hier maar eens proberen bij een turkse buurtsuper, die hebben ook veel van dat soort producten.




Nee de Coop is weer een andere winkel.

Dit is echt van supermarkt Spar, verkopen ook dat huismerk, maar Attent is meer een lokale kleine buurtsuper voor in zo’n klein durpje als hier :mrgreen:

Esthe de mix is binnen hoor en staat nu met de zalm in de oven, wat zullen wij en met name Roos smullen vanavond :drool: :drool: :drool: nogmaals super bedankt en ik zorg dat het geld deze week bij je binnen is. :-*

@Marieke1978 wrote:

Esthe de mix is binnen hoor en staat nu met de zalm in de oven, wat zullen wij en met name Roos smullen vanavond :drool: :drool: :drool: nogmaals super bedankt en ik zorg dat het geld deze week bij je binnen is. :-




Helemaal goed :-



Hoop dat het gesmaakt heeft :drool: :mrgreen: wij hebben 't ook al op vrijdag, heerlijk!

Is t niet veel handiger om nu gezamelijk het best lijkende zelf geproduceerde sausje te kokkerellen? Dan kan je tenminste even vooruit :smiley:

@Lune wrote:

Is t niet veel handiger om nu gezamelijk het best lijkende zelf geproduceerde sausje te kokkerellen? Dan kan je tenminste even vooruit :smiley:




Dat is aan mij niet besteed!

Maar als anderen lekker gaan proberen, wil ik 't recept wel :mrgreen:

damn…ik was ´m ook al kwijt in de AH :twisted: