mag ik weeer wat duimpjes, 2e uitslag ook bekend

GVd ja ik mag niet vloeken maar dat zou je toch het liefst willen doen nu.

Oh wat zul je balen wel risico gelopen maar geen goeie test, snap je angst dat je niet nog een keer durft.

Wat zei je eigen gyn?

ik stond te janken buiten de behandelkamer,



mijn eigen gyn zei toch laten kijken volgende week en dan maar 1 poging laten doen evt via de buikwand. En anders toch voor vruchtwaterpunctie gaan.

Enige probleem daarbij is dat als het een foute uitslag is dat ik dan ingeleid moet worden en na 3x een sectio is dat behoorlijk lastig.

Hi zei wel ik hoop en ik verwacht niet dat het een foute uitslag zou zijn

Volgende week dus weer en dan eerst kijken wil het niet dan is het jammer maar dan wordt het een vwp

Jeetje wat !@#$$!! van de test.



:hug: :hug: :hug: :hug:

he bah meis, geen nieuws wat we wilden horen!!

wat enorm k*t dat de test mislukt is! al dat risico voor niets gelopen… :hug: en je zag er al zo tegenop… :hug:

@Karin1981 wrote:

ik stond te janken buiten de behandelkamer,



mijn eigen gyn zei toch laten kijken volgende week en dan maar 1 poging laten doen evt via de buikwand. En anders toch voor vruchtwaterpunctie gaan.

Enige probleem daarbij is dat als het een foute uitslag is dat ik dan ingeleid moet worden en na 3x een sectio is dat behoorlijk lastig.

Hi zei wel ik hoop en ik verwacht niet dat het een foute uitslag zou zijn

Volgende week dus weer en dan eerst kijken wil het niet dan is het jammer maar dan wordt het een vwp




Ok dan is dat duidelijk ondanks je angst is het toch beter als je het laat doen, doet je eigen het dan? Dat zou ik dan wel willen.

Hier ook voor een derde keer sectio mocht vaginaal maar toch heb ik bewust gekozen voor een sectio dit keer ook weer, puur om vaginale risico’s uit te sluiten.

@marielle wrote:

@Karin1981 wrote:
ik stond te janken buiten de behandelkamer,



mijn eigen gyn zei toch laten kijken volgende week en dan maar 1 poging laten doen evt via de buikwand. En anders toch voor vruchtwaterpunctie gaan.

Enige probleem daarbij is dat als het een foute uitslag is dat ik dan ingeleid moet worden en na 3x een sectio is dat behoorlijk lastig.

Hi zei wel ik hoop en ik verwacht niet dat het een foute uitslag zou zijn

Volgende week dus weer en dan eerst kijken wil het niet dan is het jammer maar dan wordt het een vwp




Ok dan is dat duidelijk ondanks je angst is het toch beter als je het laat doen, doet je eigen het dan? Dat zou ik dan wel willen.

Hier ook voor een derde keer sectio mocht vaginaal maar toch heb ik bewust gekozen voor een sectio dit keer ook weer, puur om vaginale risico’s uit te sluiten.




Nee helaas niet, ik loop in het martini ziekenhuis en de vlokkentest ed worden in het umcg gedaan.

Ik ga er gewoon voor volgende week met een hoop dat het wil . Ben iig wel blij dat mijn eigen gyn niet verwacht dat het foute boel is, maar eerst zien dan geloven.



Wel onwijs lief hoe jullie meeleven :-*

Jeetje, dat is wel heel erg balen zeg… zo’n vervelende ingreep met ook nog wat risico helemaal voor niks…

En dus ook nog weer langer in spanning zitten… :hug:

Sjonge, kan zoiets nog erger??? :shock: :shock: Men kan me voorstellen dat je je piep voelt. En oohw dan moet je nog een week wachten en dan nog wachten op de uitslag.

Sterkte meiss. :hug: :-*

heel veel duimpjes voor jou!!

ow wat onwijs balen zeg :hug: :hug:

:hug: :hug: :hug:

:thumbdown: :hug: :hug: :hug:

he jeetje, wat PIEP zeg… :hug:

Wat ontzettend rot :frowning: Hopelijk verloopt het volgende week vlekkeloos :pray:

een dikke :hug:

Tjee zeg, wat kl*te!!! Ontzettend veel sterkte de komende week!!! :thumbup: :thumbup:

Wel potverdikkie, nu zit je nog langer in spanning! Wat ongelooflijk rot voor jullie zeg :hug:

balen voor jullie, nog langer spaning :hug:

Hoop dat het volgende week wel lukt :hug:

Pff…balen zeg! Hopelijk gaat het volgende week beter! :hug:

Oooh wat vervelend zeg. Kan me voorstellen dat je hier ontzettend van baalt. En voor jan met de korte achternaam nog eens extra lang in spanning zitten.

Hoop dat het volgende week zonder problemen lukt.