mag ik weeer wat duimpjes, 2e uitslag ook bekend

Aangezien wij onverwacht (door de ac heen) zwanger zijn van ons 4e wondertje, krijgen wij morgen om 9.30 een vlokkentest.

vlokkentest krijgen omdat ons 1e mannetje trisomie 18 had. Het is een vervelende ingreep , behoorlijk pijnlijk daar zie ik het meest tegenop , ja ik kies er natuurlijk zelf voor) en ik heb 0,5%/1% kans op miskraam



Ik vroeg nog met mijn stomme kop of ik ondanks dat wij na Daan 2 gezonde kinderen hebben gekregen nog steeds verhoogd risico hebben. Ja dus , het blijkt dat vrouwen die een Trisomie kindje hebben gehad wat slordiger zijn met de chromosomen. Nu zit ik dus helemaal in de stress ondanks mijn extreme misselijkheid en een kindje wat goed groeit (dinsdag was het 10,0 weken nu zou het 10,6 moeten zijn maar het was al 11,3.



Vrijdag krijgen we een versnelde uitslag op T13/T18/T21 en ja de geslachtschromosoom.



Willen jullie ajb meeduimen op een goed verloop van de vlokkentest en vrijdag de 1e goede uitslag :pray: :pray:

Ik ben zooo zenuwachtig, ondanks dat ik heb gezegd als het foute boel is dan is het zo en kan ik er nu toch niks meer aan veranderen.

Ik duim :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: zeker voor jullie mee!!

Dikke duimen voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Ik duim ook zeker met jullie mee!!!

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ook ik duim… pff, wat ontzettend spannend… :pray:

:thumbup: :thumbdown: ook hier draaien natuurlijk de duimen

Ik duim met je mee hoor. Jeetje spannend zeg :thumbup: :thumbdown:

Duimen draaien hier meid





:pray: :pray: :-*

ook hier draaien de duimen voor jullie…op naar een goede uitslag vrijdag :thumbup: :thumbup:

Ik duim voor jullie Karin, :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Ook hier draaien de duimen volop voor jullie!

Dikke knuff!

Spannend hoor :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Hier ook :thumbup: :thumbup: :thumbup:



En ff een :hug: , een onbezorgde zwangerschap is je niet meer gegund…hopelijk valt het allemaal mee (de pijn en de uitslag) en kunnen jullie genieten van dit cadeautje :-*

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



heel veel succes!!

Ook hier draaien de duimen volop :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:pray: :pray:

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: uiteraard duim ik voor je/jullie :-*

Ook ik duim heel hard mee!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

duim duim duim :hug: succes morgen

:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



en morgen gaan we gewoon verder met duimen!!!