mag ik weeer wat duimpjes, 2e uitslag ook bekend

ook hier draaien mn duimpjes overuren voor jullie!!! :hug:



:thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

Heel veel succes en sterkte! Ik ga voor je duimen en bidden dat alles goed is :hug:

Ook op 5000 km afstand draaien de duimpjes volop voor jullie :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



:-* :-*

hier draaien de duimen ook voor jullie

sterkte morgen en voor een hele goeie uitslag vrijdag

Ten eerste van harte gefeliciteerd, en natuurlijk duim ik met jullie mee :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :-*

@Karin1981 wrote:

@marielle wrote:
@Karin1981 wrote:
Wat onwijs lief :-*



Had niet verwacht dat ik er zoo tegenop zou zien :frowning: , Tanja je hebt helemaal gelijk onbezorgd wordt deze zwangerschap ook niet maar ik wil nog 1 keer echt genieten Wat heb ik spijt gehad na ivan en lynn ,dit wordt de laatste zwangerschap mits alles goed blijft gaan.



We laten al geen 3D echo’s meer maken want na Ivan zag ik spoken en zag ik dingen in de echo die er niet waren het maakt me erg onzeker terwijl ik het heel erg mooi vind om te zien




Ik hoop dat je kunt genieten en dat de angst iets op de achtergrond gaat, niet meer laten overheersen. Zegt zij die dat dus ook moeilijk kan






Je hebt helemaal gelijk , las dat je een prachtige 20 weken had gehad hopelijk kun je over 17/18 weken genieten van jullie prachtige wonder




ja moest een extra maken voor het hartje stress alom weer natuurlijk, maar ook die was top.

Weet zeker dat dat bij jou ook zo is.

Kinderen zijn crèche klaar en dan klaar maken voor de test pfff wat zie ik er tegenop hopelijk is mijn blaas dit keer vol genoeg



Na de test ga ik het liefst onder een steen liggen tot de uitslag

hier draaien de duimen ook! sterkte met de test meid :hug:

Zitten in de wachtruimte probeer met pijn en moeite 0,5 liter drinken naar binnen te krijgen wat voel ik me beroerd :sick: Vanochtend al 2x boven de plee gehangen , loop je langs een winkel komt de kwalm van de broodjes te gemoet :sick:



Nog een half uur wachten en dan 20 min afzien :pray:

Karin, ik duim ook heel hard met je mee…

:thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Heel erg veel succes zo :hug:

Lieve Karin, natuuuuurlijk wordt er voor je geduimd :-*



Heel veel succes zometeen, hopelijk gaat de pijn meevallen

:hug:

Sterkte en succes, ik duim ook mee! :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

He meid, hier ook duimen, hoor!!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Sterkte met de rot-test en met het wachten op de uitslag!



Groetjes,

LaBruja

Heel veel succes en hopelijk een goeie uitslag vrijdag. Neemt dan iig een stukje van je zorgen weg. :pray: :-*

Ships ships kan wel janken :frowning: :cry: Net als bij Lynn is de test mislukt ,( zelfde gyn als bij Lynn , toeval?) en nu of volgende week weer of test via buikwand of vruchtwater punctie :cry:

Tjonge karin wat ontzettend balen! Hopelijk lukt het volgende week wel.



:hug:

voel me echt klote, ingreep voor jan met de korte achternaam, wel de risico op miskraam maar geen uitslag.

De ingreep is gewoon ships en ik zie het niet zitten om hem volgende week weer te moeten ondergaan.

heb gelijk gebeld met mijn eigen gyn, want ik wil zijn mening ook horen

wat balen zeg dat ie niet gelukt is… ben benieuwd wat je eigen gyn er van zegt…

meis toch, kan me voorstellen dat je baalt (zachtjes uitgedrukt).

wéér wachten dus…

ik duim nu alvast mee voor volgende week…



liefs

Gerda

Oww, Ka, wat een rot nieuws!! Heb je al nieuws van je eigen gyn?



:-*