mag ik ff uithuilen?

Ja ik weet het, het is erg overdreven, maar toch ik heb het er zwaar mee.

Vanmorgen naar de kno geweest omdat ik al lange tijd last van mijn oren heb. Nu hebben ze alles gecheckt, alles is prima, alleen zit het achter mijn trommelvlies vol en moet nu een neusspray gaan gebruiken om dat weg te krijgen.

En die neusspray gaat niet samen met bv :cry: :cry: :cry:

Dus die moet ik nu af gaan bouwen om van mijn klachten af te komen. Klachten konden zelfs hormonaal zijn en misschien is het zoiezo al over als ik de bv afbouw, maar…

ik wil helemaal niet stoppen met bv :cry: :cry: :cry:

Ik kwam thuis en barste in tranen uit, vriend moet ook wel gedacht hebben, die heeft een of andere onherstelbare kwaal ofzo :oops: maar kan het niet helpen, heb het er gewoon erg zwaar mee. Heb elin meteen vastgepakt en flink geknuffeld en daarna lekker zitten voeden.

Zit nu erg in twijfel, zal ik wel die spray gaan gebruiken, als alles verder toch goed is, gaat het misschien zo wel weg, vlgs de nhg iig wel binnen een half jaar, dus zit hier nu mega in dilemma.

Heb je een recept?

Ga daarmee naar je apotheek en leg uit dat je iets soortgelijks wilt wat wel kan met bv!!

Want er zijn genoeg sprays die tijdens bv kunnen worden gebruikt!!

Succes!! :hug:

Ik hoop ook dat er een alternatief is :hug:

En zo niet, dan een paar dagen afkolven en weggooien(blijft zonde natuurlijk :shifty: ) tot jouw klachten minder worden en daarna weer verder voeden?

Succes :-*

Wilde ik net ook zeggen! Er zijn er een hoop die wel mogen, mijn apotheker is zelf zwanger :inlove: dus die weet een hoop van wat wel en wat niet mag en anders heeft ze een dikke pil waar het in staat. Op borstvoeding punt com staat ook veel info hierover.

ow thx meiden, ik ga het de apotheker vragen!

Afkolven en weggooien is niet echt een optie, ik had het erover dat ik otrivin had gebruikt, maar dat mag maar voor een week en dat was veel te kort om effect te hebben, daarom gaf hij mij een spray die ik langdurig kon gebruiken.

Maar ik ga naar de apotheek en als ze niets hebben dan ga ik gewoon beginnen met structureel zout water en dan hopen dat dat helpt.

Kijk anders ook eens op borstvoeding.com. Daar staan lijsten met medicijnen die wel en niet mogen met bv. Misschien wordt je daar wat wijzer van.

Ik heb hetzelfde probleem gehad maar dan met anti-depressiva, ik heb zelf gezocht naar een stof die ik wel mocht en net zolang gekibbeld met de ha totdat ik de juiste ad kreeg die wel met de bv kon.

Snap je huilbui zo goed :hug:.

Ow Femmie, ik snap je wel hoor. Het is niet leuk als je noodgedwongen moet stoppen. Ik weet het…

Kun je je heil in de homeopathie zoeken misschien? Ik zou het dan wel via een homeopaat doen. Er zit hier in D-B wel een aantal goede. Ja, ik denk ook maar wat hè. Snap het ook als je dat niet ziet zitten. Maar geef niet meteen de moed op.

Wel even opletten met homeopathie want niet alles is ok met bv.

Maar dat kan je vooraf vermelden.

bv punt com kon ik niks vinden, vind het lastig zoeken daar, maar vraag het gewoon van de week aan de apotheek.

Heb vroeger veeeeeeeeeeeel homeopatisch gedaan en gehad, ik sta er ook wel voor open maar met mijn oren weet ik niet of ik eraan wil beginnen, mijn ervaring is dat het niks hielp, maar goed ik was toen kind dus misschien toch eens mijn ouders vragen naar de resultaten toen.

nou ik heb met de apotheker overlegd, ze was hoogstverontwaardigd dat de arts dat zo gezegt had, maar ze kon niet zomaar wat anders meegeven, dat moest iom de arts. Ze heeft wel gekeken op mijn verzoek naar een alternatief, dan kon ik gericht overleggen, maar de werkzame stof uit die spray was juist hetgeen niet samen mocht met de bv.

Dus ik ga de kno maar terugbellen en vragen om een alternatief en anders idd maar eens homeopatisch gaan bekijken en ik ga gewoon maar alvast frequent zoutwater spray gebruiken.

Jammer :think: , maar wel goed dat je het terugkoppeld naar de kno. Ik vind het ook raar dat hij/zij zo maar ervan uitgaat dat je stopt met de bv :roll: ws iemand die het belang van bv niet goed ziet :wink:

denk het idd, hij vroeg nml, hoe lang geef je nu, dus ik zei 6 mnd.

Ow tja, nou ja dan moet je het maar gaan afbouwen en daarna met die spray beginnen was zijn reactie.

Ik heb nog niet gebeld, ff geen zin in :oops: , maar ga ik wel snel doen.

Hoi,

Weet niet wat hij je voorgeschreven heeft maar ik denk een neusspray met corticosteroïd.

Uit die groep is Beclometason neusspray er een die wel bij borstvoeding mag.

Groet Majel

oh fem wat balen zeg, maar er zijn dus genoeg opties en ik zou nog niet gaan afbouwen hoor met dana ben je ook voortijdig gestopt en daar had je hartstikke spijt en verdriet van. En zout water is voorlopig een goede optie toch.

Succes :-*

kijk majel, dat is precies wat ik aan de apotheker vroeg, thx :-*

Heb avamys voorgeschreven gekregen en die valt idd onder die groep. Ik heb de Beclometason nagelezen en mij lijkt dat dat toch ook geschikt moet zijn voor mijn probleem.

jane, spijt heb ik niet hoor bij dana, anders was elin er nu niet geweest, maar ik had er idd wel erge moeite mee te moeten stoppen en dat het niet gewoon samen kon zoals bij vele anderen.

spray nu ook met zoutwater, deed dat maar wanneer ik eraan dacht, probeer het nu structureel te doen, maar kwam niet diep genoeg vlgs kno, maar beter iets dan niets denk ik dan maar.

Nou Fem, dat zou super zijn, als je een ander goed werkzaam middel kan krijgen!

Femmie, mocht het niet lukken, neem dan eens contact op met volledige naam en link even verwijderd door het beheer, dit soort dingen graag even via pb doen, we weten niet of de betreffende mevrouw het prettig vindt dat haar naam hier circuleert Zij is in Nederland een deskundige op het gebied van borstvoeding en medicijnen.

gebeld, situatie voorgelegd en gevraagd of beclometason een optie is of evt ander alternatief. Wordt hierover teruggebeld, hopen dat het kan :pray:

Ik duim voor je!!!