mag ik ff uithuilen?

:? de beclometason zat dezelfde stof in als in de avamys en kon vlgs de arts ook niet samen met bv. Een ander alternatief had ie niet :frowning:

Op mijn vraag of ik zout water kon gebruiken, ja dat kon maar dat gaf niet het gewenste effect aldus de ass.

Potver, baal ervan zeg. Ga dan toch maar eens de kijken wat de homeopathie evt voor me kan betekenen.

:hug: Goed van je dat je blijft doorzoeken en je niet met het eerste beste antwoord laat afschepen. :hug’: hoop dat je snel wat vind dat helpt.

Maar hoe komt Majel er dan bij dat het wel met bv samen kan?? Zou het even aan haar vragen.

staat ook in de bijsluiter dat het kan, alleen arts vind van niet :?

tja en ik kan erop gaan staan dat ik toch perse die wil natuurlijk, maar ja krijg hem natuurlijk niet zelf te spreken en ik vraag me dan af waarom hij persoonlijk anders oordeeld dan de bijsluiter. :think: Wat ik wel begreep is dat in beide vlgs hem een stof zit die niet goed is tijdens de bv en ook al zegt de bijsluiter dat het kan, als het echt troep is die niet goed is voor elin, doe ik het ook weer liever niet natuurlijk.

Verder heeft hij vakantie nu en ik straks dus dat schiet allemaal niet op, ik bewaar dat recept wel voor misschien later, maar ga eerst anders proberen.

Wie weet spoelt het zeewater het straks van binnen wel schoon :angel: :sick:

Hoi Femmie,

Heb je al eens gekeken op http://www.apotheek.nl? Je kunt daar zoeken op medicijnen. En dit is de directe link naar de verklarende lijst voor moeders en professionals op bv.com: Bv.com-Medicijnlijst. Je zou deze informatie kunnen voorleggen aan je huisarts?

Edit: En als je op zoek bent naar ervaringsverhalen, dan is http://www.borstvoedingsforum.nl, het forum van de Samenwerkende Borstvoedingorganisaties, een aanrader. Het zoeken op de werkzame stof van de medicatie die je noemde, leverde bij mij zojuist meerdere resultaten op :thumbup:

Groetjes van Yvonne

ow ja dat is ook nog een idee idd, aan de ha voorleggen, al denk ik dat ie inmiddels knettergek van me wordt :oops: en me retour verwijst naar de kno, maar ik kan het altijd proberen natuurlijk.

Ik had via google de beide med opgezocht. Weet niet meer welke site ik kwam, thx voor de links iig.

Wel jammer he, dat je zo zelf maar moet gaan dokteren en huis werk maken. Daar zou de arts toch voor moeten zijn. (Al kan het natuurlijk ook zo zijn dat bij mijn probleem alleen deze medicatie zou werken, maar daar kan ik niet over oordelen natuurlijk en hij wel)

Hee, jij bent vlot met reageren :wink: Ik had nog een editje toegevoegd aan mijn reactie, misschien heb je daar iets aan :slight_smile:

Hihi, ja ik zit achter de pc, dus vandaar. Ik ga ook op het forum kijken, thx

En ik heb gekeken, die eerste site had ik mijn info af idd, daar staat dat het al jaren gebruikt wordt zonder nadelige gevolgen voor het kind, maar ik heb nu ook op bv.com gekeken en daar staat dat het niet bekend is of het samen kan. Dus niet officieel getest dus.

Dan denk ik dat ik het wel zo ongeveer snap. Die arts speelt op safe (en dat is ook heel prima) door te zeggen dat het niet samenkan. Uiteindelijk wil ik ook niet zomaar dat er onnodig troep bij elin terecht komt.

vlgs het forum is er onderzoek geweest en kan het tegenwoordig wel.

denk dat ik idd na het weekend de ha maar eens bel om eea te overleggen.

thx meiden voor jullie meedenken :-*

Avamys en beclometason zijn inderdaad allebei corticosteroiden maar niet precies dezelfde. Waarschijnlijk is het verschil dat de 2e neusspray al veel langer bestaat en dat ze daar dus al veel meer onderzoeken van hebben.

De beclometason wordt ook als een van de weinige corticosteroiden als veilig aangeraden bij zwangeren met astma (om te inhaleren dan dus via de longen). Denk dat de KNO-arts het gewoon niet goed opgezocht heeft. Op de site van het farmacotherapeutisch kompas is veel informatie over geneesmiddelen te vinden (http://www.fk.cvz.nl).

Groet Majel

thx majel :-*

sprak mijn ouders vanmiddag en die wisten ook precies te vertellen welk homeopatisch middel ik altijd goed op reageerde. Gaat om pulsatilla. Ik heb nagezocht en het lijkt gewoon te kunnen, dus morgen eens even met ha gaan overleggen. :slight_smile:

:dance: :dance: :dance:

ha gebeld en situatie uitgelegd. Ze zou het uitzoeken en kwam terug met dat de beclometason idd tijdens borstvoedingsperiode gebruikt mocht worden, en ze gaat het voor me voorschrijven!

Dus nogmaals allemaal heeeeeeeel erg bedankt voor het meedenken, ben super geholpen :thumbup:

Super femmie! Heel fijn dat je toch nog bv kan blijven geven!

Mooi!

En nu hopen dat ook de oorklachten verdwijnen!

Groet Majel

Wauw, dat is heel goed nieuws!

Zelf moet ik binnenkort ook medicijnen hebben en maak me ook al zorgen of het wel gaat lukken in combinatie met borstvoeding, dus ik kan me heel goed voorstellen hoe blij je bent.