maffe namen combinaties bedenken

*waar een mens het al niet over heeft op de vroege ochtend :roll: :mrgreen:

ik blijf Storm een mooie naam vinden maar in combi met onze achternaam is het gewoon lachwekkend :wink:

dus zaten we te brainstormen…

en kwamen we uit bij Pierre Wind…zijn ¨ooit misschien¨ zoon mag van ons Storm gaan heten :lol: :thumbup:

hoe heet jij? Storm…Storm Wind :mrgreen:

wat zou ook over het randje zijn?

denken jullie mee?

Ach, Ruud had een collega die heette Wolf Wolfswinkel :roll:

Ik kende op school een Tietske Borstt :mrgreen:

Wat te denken van onze eigen familie… Ik heet Klein van mijn meisjesnaam en heb een achternichtje met de naam Krijn… Krijn Klein :?

Bij een baan vroeger een collega die heette “Frouke” en dan van haar achternaam Pijpers… nou dat werd al gauw Vrouwtje pi*p me is… en een lol dat de mannen hadden :wall:

Dus er zijn veel combinaties waarvan ik denk… :hand:

Of initialen… oma heette Wilhelmina Christina :thumbdown:

Of een vriendin, kreeg een geboortekaartje… Niels, Anthony, Zacharia, Ivan. leuk als op al je post later staat N.A.Z.I… :shifty:

zowieso mogen veel ouders wel eens wat beter nadenken over een naam…of de combi ervan :roll:

@Cell wrote:

Ik kende op school een Tietske Borstt :mrgreen:

ik vind dit de leukste :mrgreen:

Wat dacht je van Gineke Loog, of Cisca Sierre (ze is kassiere)?

Bij ons zat er vroeger iemand op school die Zierich Zee heette. :shock:

Aard Appel

Peter Selie

(wel een beetje flauw, maar goed :mrgreen: )

Een tijdje geleden overleed er een acteur

Zijn naam was Coen van vrijbergen de koning (oa flodder)

Zijn vriendin heette wivineke van groningen…

Als die toch ooit getrouwd waren had ze een erg leuke naam gehad… :mrgreen:

Ik kende iemand die heette Dick Cock. Echt.

Verder Fokje Modderman (Denk Engels)

Groetjes,

Femke

Als je voornaam bijna hetzelfde als je achternaam is vind ik ook zo erg. Ik heb een collega gehad en die heet Sanne Sannes (het was ook nog eens een man), een ander collega (niet bij hetzelfde bedrijf) heet Popke Popkema en een jongen uit de plaats waar ik geboren ben heet Pieter Pieters…

En zo zijn er vast ook mensen die Jan Jansen heten of Klaas Klaassen of Wouter Wouters of Hendrik Hendriks, enz.

ik zag laatst een meneer Liefhebber, met als voorletters I.J.S. :mrgreen: (echt waar, geen geintje, daar is echt over nagedacht)

Peter Selie

(wel een beetje flauw, maar goed Meneer Groen )

Je kunt het flauw vinden, maar ik had hem in de klas!!

Hihi

En Sandra Sanders ken ik ook. Zou ik nooit doen.....

:oops: Maar de initialen van Noa zijn NvT.....oeps......manlief was vergeten te vermelden dat haar tweede naam Luna is. :mrgreen:

Ik ken hem niet, maar mijn vriend wel… Een zakencontact van hem in Engeland die heet Jason Cockburn :shock: :hand: En ook kent hij iemand die Rimmer heet… (voor als je de betekenis van rimmen kent :wink: )

OOoooooh, dat soort spelletjes deden we vroeger altijd: wie verzint de gekste namen! We begonnen altijd met:

The name is Bond… (lange stilte) JAMES Bond (met véél nadruk op James.

The name is Veer… CONNIE Veer (en zo konden we dan de hele middag door neuzelen, heerlijk!)

Hoi

Ik ken iemand en die heet met der voornaam Mien met der achternaam jeuken en is getrouwd met meneer billekes

Ze heet dus :

Mien Billekes Jeuken :lol:

Doe telefonistischwerk nouw je wil niet weten welke combi’s en achternamen wij niet allemaal horen :smiley:

zo lig hier helemaal in een scheur haha!

werk zelf ergens waar we regelmatig bevolkingen in kunnen kijken (NAW-gegevens), nou je wilt idd niet weten welke namen er allemaal voorkomen… erg lollig!

als ik wat leuke tegenkom zal ik het eens noteren :wink:

@LaBruja wrote:

Groetjes,

Femke

:lol: Oh jongens, ik kom niet meer bij … Fokje Modderman :lol: :lol: ROFL

Mijn moeder had iemand in de klas die Broer Boertje heette , ook geen combi toch?

@-Mar- wrote:

@LaBruja wrote:

Groetjes,

Femke

:lol: Oh jongens, ik kom niet meer bij … Fokje Modderman :lol: :lol: ROFL

Eh ik denk Engels maar zie hem nog niet … het is al laat help mij eens.,

Oh ik heb hem. Ik heb het even hardop uitgesproken en toen hoorde ik hem… oh die is wel erg he… mother … etc…

Mijn vriend kende iemand die heet Saulus van zijn achternaam. Toen kreeg hij een zoontje en die noemde hij… juist ja! DINO! :doh: