maffe namen combinaties bedenken

Jeetje haha… ik lees hier voor het eerst maar je komt niet meer bij haha…

Ik had een jongen in de klas en die heette met zijn achternaam Nijs. Zijn ouders waren zo creatief om hem Ferry te noemen…

Ferry Nijs ( Engels dus verry nice )

Vond ik ook altijd wel een leuke

:lol: :lol: :lol: :lol:

hahah de tranen liepen over me wangen dino saulus hihihihihi

GEWELDIG

ook van die namen als nico nicolaas en joost joosten en michiel michielsen en dat soort namen ik zou het persoonlijk nooit doen.

ik heb folders gelopen en er waren 2 namen die mij bij zijn gebleven en dat zijn meneer W.WORTEL en meneer G.GELUK

gr loessie

@ilsederooy wrote:

Hoi

Ik ken iemand en die heet met der voornaam Mien met der achternaam jeuken en is getrouwd met meneer billekes

Ze heet dus :

Mien Billekes Jeuken :lol:

Doe telefonistischwerk nouw je wil niet weten welke combi’s en achternamen wij niet allemaal horen :smiley:

WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHA!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

@ilsederooy wrote:

Mien Billekes Jeuken :lol:

hahahahahahahaha

:shock:

*zit ff na te hikken van de lach :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ik had een Meisje Meijer in de klas.

vroeg me altijd af of ze een jongetje hadden verwacht en geen meisjesnaam bij de hand hadden ofzo.

Bij Stijn hebben we lang nagedacht voordat we zijn initialen toch doorzetten (Stijn Mattis) het werd SMTB.

lees hier niet voor het eerst maar blijft echt lachen deze topic :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

hier in limburg woonde ook een vrouw die heette mien en ze was getrouwd met een man die heette met de achternaam billekens en haar eigen achternaam was jeucken! dat klinkt ook zo lekker mien billekens jeucken

oh haha zie nou pas dat die er al stond haha!

sorry allemaal

wij hebben bij sil niet echt slim gedacht over zijn initialen … :oops: hij heet sil myka en tja dan krijg je dus s.m. ach nouja we zullen het vanzelf wel een keer horen van hem hoe vervelend hij dat vind :mrgreen: