macaroni zonder vlees?

Hoi,



de enige reden waarom ik vandaag op mijn fietsje zou kruipen omdoor te kou naar de supermarkt te sjezen, is dat we geen gehakt hebben voor de macaroni van vanavond…



Graag dus tips voor vegetarische macaroni :mrgreen: .



dank jullie!!! :drool:

ook geen rookworst of smack? vind ik zelf ook lekker. heb het zelfs weleens met varkensvlees gehad, ook wel te eten.

gewoon zoals je de normale macaroni maakt, maar dan zonder vlees :angel: :mrgreen:



ik maak 'm hier altijd met veel groente, lekkere tomatensaus en flink wat geraspte kaas. Lekker :drool:

Hier doe ik er altijd hesp in, misschien heb je dat?

blokjes kaas erin!! :drool:

Mocht je toevallig knakworstjes in huis hebben die in stukjes erdoorheen doen.

of ham… Ik maak vaak macaroni met hamreepjes of kipreepjes.

hier unoxrookworst doe ik er altijd in

idd ham, of salami als je in huis hebt… knakworst, smac of elke andere lunchworst… kaas, mozzarella, noem het maar op… Ik doe er meestal in wat ik in huis heb… Heb je niet toevallig braadworstjes of verse worst in de vriezer?/ Hop leegknijpen en je hebt gelijk gekruid gehakt… en anders gewoon een varkenslapje, of runderlapje, blinde vink(zelfde idee als worst)… Sja dat zijn zo van die vlees soorten die ik standaard in mijn vriezer heb liggen…



Offuh, bedenk ik me nu ineens… stukjes frikandel???

Als ik geen gehakt heb, doe ik er vaak roerei door. Smaakt prima!

brr zie rare ideeën voorbij komen… :angel:



sorry ik zou op mijn fietsje stappen, of iets anders gaan eten :angel:

gewoon met veel groenten erdoor, tomatensaus, wat kruiden en dan flink belegen kaas (of iets anders wat pittig is) :thumbup:

Het vlees gewoon weglaten is echt geen probleem hoor. Smaakt prima. En idd wat al gezegd is, struin je kasten en je vriezer door. Macaroni kan veel hebben. Eet smakelijk!

een hoop kaas, dat zal 't 'm wel doen ja…

hesp? wat is dat? :mrgreen: .



wel grappig dat jullie als ideetjes voor macaroni zonder vlees macaroni met ham, salami of knakworstjes aanraden :mrgreen: . Ben benieuwd wat Fiep daar straks van zal zeggen 8) .



Ik heb ook feta, zou dat smaken?

tuurlijk feta is prima, en lekker zout ipv vlees :thumbup:

Feta smelt natuurlijk niet echt lekker. Ik zou het er dan op het laatste moment even bijdoen in een hapje en kijken hoe het smaakt. Het wordt wel zacht maar verdeeld zich niet echt mooi zeg maar.



Want macaroni heeft volgens mij een beetje een romige kaas nodig, en das Feta natuurlijk niet. Tenzij je macaroni met spinazie hebt gemaakt, dan lijkt het me wel lekker :drool:

Lijkt me wel! Al zal het wel een beetje afhankelijk zijn van wat voor sausje je erbij maakt…



Met feta zou ik gaan combineren met spinazie ofzo…en knoflook. Geen echte saus van maken maar gewoon met wat olie denk ik. Champignons kunnen er dan ook prima bij denk ik…en paprika…



Krijg ook trek in pasta geloof ik! :mrgreen:

Blikje tonijn?

gewoon weglaten en geraspte kaas



enne hesp is gewoon het belgische woord voor ham

ha ha, okee, twee plakjes ham heb ik nog wel liggen. Spinazie niet. Tonijn misschien wel :think: . Qua groenten is het alleen paprika, champignons en ui vandaag :wink: .