maat 86 hoog water, 92 is verzuipen

broeken…ik word er :wall: van…

wat ik zeg…maat 86 is lullig op hoogwater…en in maat 92 verzuipt ie :roll:

is dat bij alle merken zo?

ik heb het hier van zeeman tot poepduur :wall:

iemand een tip? (behalve omslaan :mrgreen: )

Ik heb bij Vlla hp een keer kleren gekocht met halve maten.

Dus 86 en half :think: misschien past dat.

Een rok aandoen ? :mrgreen:

Ik denk toch dat omslaan de enige mogelijkheid is.

Of broeken van Mexx kopen, die vallen wat kleiner uit. Hema soms ook.

Het is lullig maar ik zou toch maat 92 kopen en wachten op de groeispurt.

mexx past zn kont niet in :roll: :inlove: :lol: maar de hema ga ik proberen :thumbup:

die vrouw in een winkel zei dat idd de sprong tussen 86 baby en 92 kinder broeken erg groot is… nou daar zit je mooi maar mee :wall:

diana…villa happ…kom ik nooit :oops:

Ja hier ook dat 86-92 probleem gehad. hel vervelend. Hema vond ik kleiner vallen idd. Hema 92 is nu bijna te kort terwijl H&M 92 nog te lang is :roll:

@Guusje wrote:

diana…villa happ…kom ik nooit :oops:

Ik kom daar ook bijna nooit :mrgreen:

Ik vind dat ze weinig leuke kleding hebben :oops:

Af en toe hangen er wel leuke dingen tussen :thumbup:

Dus gewoon eens kijken :mrgreen:

hier ook zelfde probleem :?

@Guusje wrote:

broeken…ik word er :wall: van…

wat ik zeg…maat 86 is lullig op hoogwater…en in maat 92 verzuipt ie :roll:

is dat bij alle merken zo?

ik heb het hier van zeeman tot poepduur :wall:

iemand een tip? (behalve omslaan :mrgreen: )

Nou daar loop ik ook telkens tegen aan…

Ik sla de broekjes bij de riem als het ware om.

Ik heb dat probleem de hele zomer lang gehad (tot nu) met maat 74 en 80.

Eindelijk past ze een béétje in 80 (met omgeslagen pijpen) maar nog niet altijd.

Wat ik met sophie veel deed, was rokjes en jurkjes maar ja dat kan alleen bij meisjes natuurlijk :mrgreen:

Of van die 3kwart broeken met lange kousen eronder.

Verder weet ik het ook niet goed. Bij de Hema hebben ze nog wel eens broekjes die vrij kort vallen en van Prenatal soms ook (alhoewel het soms weer net andersom is :S). Zeeman heeft soms ook wel dingen die klein vallen.

Maar ik vind het ook een drama en snap niet dat er niet wat meer tussen maten zijn soms :wall:

Edit noppies valt ook klein!

Karin2 wrote:
Een rok aandoen ? :mrgreen:

quote]

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dat was ook mijn eerste gedachte... :mrgreen:

Zelfde probleem hier… Wat ruim genoeg zit om de buik, is veel te lang aan de onderkant.

Maar als bij jou alleen de lengte het probleem is, kun je internetwinkels proberen (kan je wel de links pb-en). Ik bestel bij twee winkels waarvan de broeken altijd meerdere maten mee kunnen. Dat zit er blijkbaar een beetje tussenin.

Heel herkenbaar en heeell irritant.

Mexx valt bij ons juist groot m.b.t. lengte en past daardoor nog goed in 86.

Hier dus toch nog 86, gaat prima om te lopen, zolang hij niet op de fiets of in de wagen moet en dan zorg ik zo veel mogelijk voor kniekousen.

Idd, de villa happ broeken passen hier wel goed.

Ik heb zoiezo problemen met broeken hoor, zeeman past hier echt niet, Niels heeft juist een klein kontje en ik moet op alles bretels of riemen aan en dat vind ik dan weer niet leuk.

Favo merk hier: mexx en esprit maar dan nog 86, de belgische JBC maar dan 92, Villa happ en eager beaver.

natas

Heel herkenbaar.

Ian heeft bijna allemaal Hema broeken en 86 is hem echt te klein en 92 weer te lang. Dan moet je het echt omslaan.

Wat een dure merken kopen jullie trouwens :oops: , zou haast gaan denken dat jullie allemaal tweeverdieners met topinkomens waren :mrgreen:

Ik vind Mexx heel leuk, maar het is zoooo duuuuur…

Hier ook zoiets alleen eigen schuld. Dacht slim te zijn door broeken maatje 86 te kopen want hij is uit 74 en past 80, maar niet lang meer. Dus ik dacht Help Timo de winter door in maat 86 en dan bespaar ik ook nog wat. Nu loopt dus de hele tijd met omgeslagen mouwen en pijpen omdat mama eigenwijs is :?

Ik ben trouwens vooral H*ma fan. Maar daar zijn de rompertjes te strak 74-80 en te groot 86-92. Heel vreemd.

Bambi, dat klopt van die rompers. Ian heeft nu maat 92 en heeft rompers aan maat 86/92 en die zijn hem ook nog te groot.

de rompers van de hema zijn sowieso heel groot altijd, vinnik. En je kunt ze niet even bekijken, omdat ze in zo’n verpakking zitten.

Ik heb trouwens ook al vaker gehad dat de drukkertjes er meteen al afsprongen. Niet alleen bij hemaspullen, maar ook bij andere.

@lena3 wrote:

Wat een dure merken kopen jullie trouwens :oops: , zou haast gaan denken dat jullie allemaal tweeverdieners met topinkomens waren :mrgreen:

Ik vind Mexx heel leuk, maar het is zoooo duuuuur…

:mrgreen: MP en e-b** :wink: en je weet best dat wij geen tweeverdieners zijn en al helemaal niet met een topinkomen :mrgreen:

natas

Nee daarom juist :lol: .

Maar je koopt het dus tweedehands, duh, had ik zelf ook kunnen bedenken.

Ik heb niet zulke goede ervaringen met tweeehands kleertjes via MP, dus dat doe ik toch maar niet meer. Hoe weet jij dan of je iets goeds zult krijgen?

zelf broeken maken :think: