maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

nee sas ik heb absoluut geen regelmatige cyclus…van 21 dagen tot 63 dagen dus ik ben weer in afwachting.

ik ben ook nog niet zeker ofdat ik woensdag ga testen hoor.

xx

Hoi allemaal! Fijn pasen…

Als ik van een normale cyclus uitga (wat ik dus nog niet helemaal zeker weet)

Ik werd echt ongesteld op 18 maart… Dan is toch mijn eisprong op 1 april en mijn NOD op 15 april??? O het lijkt allemaal zo makkelijk maar dat valt best tegen!

@ meissie… wel vervelend dat het zo onregelmatig is… dan weet je toch eigenlijk nooit wanneer je NOD is en ook niet wanneer je eisprong is…

MEISSIE :shock: :shock: :shock:

zou het!!! in een keer raak !!! :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: :pray: voor je!!

:inlove: sux6 tot woensdag!!

Wat ben ik geschrokken zeg! Ik had mijn zoontje uit de box gepakt en had hem zo in mijn armen dat hij naar voren keek. Nu stootte ik met mijn been tegen de tafel, waardoor ik door mijn been zakte en mijn zoontje dus op de grond viel! :shock: :? :cry:

Hij ging gelijk huilen en leek verder niet veel last te hebben, alleen een schaafplekje tussen zijn bovenlip en neus.

Mijn man is werken, dus ik heb mijn schoonouders gebeld en daarna de huisartsenpost. We mochten gelijk langskomen en de arts kon gelukkig ook geen bijzonderheden vinden. We moeten hem de eerste 24 uur wel om de 3 uur wekken als hij nog slaapt, ook 's nachts.

Nu ligt hij weer te slapen, maar hij heeft daarvoor nog een fruithapje gegeten. Ook heeft hij nog wat gelachen naar mij, dus ik denk dat we met de schrik zijn vrijgekomen.

Sunce, een cyclus van 26/27 dagen klinkt inderdaad beter. De meeste cyclussen duren 25 tot 35 dagen.

Meissi, dat is wel vervelend, dat je geen regelmatige cyclus hebt. Heb je wel je eisprong gevoeld, zodat je een beetje weet wanneer je NOD zal zijn?

Sylly, het klopt helemaal hoor, bij een cyclus van 28 dagen zou je rond 1 april je eisprong hebben en je NOD rond 15 april. Op http://www.babybrabbel.nl (menuknop interactief en dan datum calculator) kun je dit makkelijk berekenen.

Groetjkes Saskia

oei sas,schrik :shock:

Maar vooralsnog lijkt er nix aan de hand toch? Kan me voorstellen dat de schrik er goed inzit…

Meissie,63 dagen sjeeminee zeg…nee zo kun je idd niet plannen.

Mn vriend en ik plannen ook niet wanneer we vrijen hoor.Gewoon als we zin hebben ,anders vinden we t zo beladen…En sinds ik gestopt ben met de pil…sjongejonge ik kan hele dagen wel intiem zijn :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: .Dus dat zit hier gelukkig wel goed.

@Sunce wrote:

En sinds ik gestopt ben met de pil…sjongejonge ik kan hele dagen wel intiem zijn :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue: .Dus dat zit hier gelukkig wel goed.

Dat heb ik dus ook hé? Ik dacht dat het vreemd was. maar niet dus.

nee dat heb ik inderdaad ook! Ik voel me ook veel meer vrouw!

Ja dat klopt!

Echt zo van geen pilletjes die iets tegen houden, niet elke ochtend naar die pilletjes wandelen, gewoon er voor gaan neutraal zonder die krengen!

whoeoohoeee dat gevoel heb ik ook…zeker als de zon schijnt.

kan hele dagen wel sex hebben. :oops: :shock:

vind manlief geen probleem…al zat hij laatst wel te klagen dat ie zo weinig slaap kreeg :wink:

@meissie wrote:

whoeoohoeee dat gevoel heb ik ook…zeker als de zon schijnt.

kan hele dagen wel sex hebben. :oops: :shock:

vind manlief geen probleem…al zat hij laatst wel te klagen dat ie zo weinig slaap kreeg :wink:

Hahaha inderdaad!! En dat als je de pil slikt het toch minder is!

Hallo

Ik zal me ook maar aanmelden hier bij de Maart stoppers

Agelopen zondag 16 maart moest ik weer met de pil beginnen, maar wegens alle drukte ben ik dat vergeten :oops:

Dus wij gaan ook voor nummer 2

Succes en welkom hier bij de maart stoppers!

maliesje welkom!!!

en als je ook in het lijstje op pag 1 wilt pb me dan even je gegevens.

ciao 8)

Ja doe ik vanavond even, als ik tijd heb

Moet nu werken

oke werkse!!

Hallo allemaal,

Welkom Maliesje! Vind het wel een grappige manier om zo te starten voor een tweede…

Heb een verschrikkelijk druk weekend achter de rug, vrijgezelleweekend van een vriendin, Paasfeest bij mijn ouders, 1e verjaardag van een nichtje en dat allemaal op m’n eentje. Ik heb het gevoel dat ik heel het weekend heb lopen stressen om Briek en mezelf aangekleed te krijgen, overal op tijd te raken, alle spullen bij te hebben, enz. Gelukkig komt morgen m’n man terug thuis, toch iets handiger met z’n tweeën…

Sassie en Nathalie: spannend!!! Zou geweldig zijn, meteen raak! Ik heb mijn vruchtbare dagen dus alleen door gebracht, nu ik dit hier zo lees ben ik toch wel een beetje jaloers :oops: Maar ik gun het jullie van harte :pray:

Sylly: ik weet dat wel hoor, maar ik was netjes op tijd gestopt met de pil, nog een cyclus erover laten gaan en ik had ook een mk. Ik bedoel daarmee dat zo’n dingen gebeuren, je kunt geluk hebben, je kunt pech hebben. Je hebt dat echt niet in de hand (en daarmee wil ik dat niet banaliseren want ik vond dat verschrikkelijk). Ik wil daarmee zeggen dat ik niet weet of je dit zo echt kunt voorkomen.

Sunce: hup naar de volgende ronde! Lijkt dat je een heel normake cyclus hebt

Sassie: da’s even schrikken, maar daar kan je niets aan doen hoor! Goed, dat je toch even met Pete naar het ziekenhuis bent gegaan, ben jezelf ook wat geruster…

Sweet-love: 't is voor het goede doel hé :wink:

Oh, ja en Briekje die kan nu echt goed kruipen, kan hem geen seconde meer alleen laten :inlove: Hij gaat de hele dag op ontdekking door het hele huis, maar voorlopig blijft hij bij zijn 2 tanden

daag

Inderdaad voor het goede doel? (moet ik dan ook geld sponsoren… :think: :mrgreen: )

Hier is alles weer rustig, ik zelf ren af en aan naar de wc, ook s’nachts wat het vervelend maakt voor mijn vriend. (hij word wakker van mij.)

Nog steeds veel eten… (me zus en mijn vriend denken lindworm…)

Maar dan toch eten, en wel misselijk zijn!

Maar ach, het maakt niet uit, ik zie het allemaal wel.

He meiden,

Het gaat gelukkig goed met Pete. Hij heeft een rood plekje tussen zijn bovenlip en neus en zijn neus is een beetje blauw, maar verder heeft hij nergens last van.

Met mij gaat het nog steeds hetzelfde. Ik ben af en toe wat misselijk, heb wat last van mijn buik, heb meer afscheiding als normaal en ben ook wat sneller moe 's avonds.

Maliesje, welkom! En leuk dat jij ook zo snel voor een tweede gaat! Onze kindjes verschillen 10 dagen volgens mij.

Kee, heb jij voor je vruchtbare dagen niet geklust? Spermacellen kunnen wel een aantal dagen overleven, dus misschien dat er wat zwemmers zater te wachten?

Sweet-Love, op zich zou het wel snel zijn dat je al kwaaltjes hebt, maar bij mij is de misselijkheid en buikpijn ook al 3 dagen na mijn vermoedelijke eisprong begonnen. En als je veel moet plassen, is dit dan ook pijnlijk of vervelend? Misschien een blaasontsteking? In ieder geval ook spannend voor jou!

Groetjes Saskia

ja ook wij gaan er voor!!! of tenminste voorzichtig… heb januari een miskraam gehad na 12 weken zwangerschap, daarna 28 februari weer een gewone menstruatie gehad en ben niet meer aan de rubbertjes vanaf toen… moet nu volgende week ongeveer weer mijn menstruatie krijgen dus ben benieuwd…al vind ik t wel een beetje eng om weer zwanger te raken :shifty:

ninnoc welkom!!!

pb mij je gegevens dan kom je ook in het lijstje op pagina 1

kus nathalie