maartstoppers 2008 deel 1, maliesje is zwanger!!

heee sunce dat is vervelend…medicijnen gekregen dan??

ik zit er ff door heen…en daarbij een man die weinig tot niets doet in het huishouden…wessel die in een mega sprong zit dus het zit allemaal niet mee.

ben gewoon ook echt toe aan mooi weer en de zon.

xx

hallo iedereen,

hmmm een beetje een neerslachtige sfeer hier… :think: Ben zelf ook niet zo vrolijk, mijn man is dit weekend weg, net op m’n vruchtbare dagen… Bad timing! Tja, niets aan te doen… waarschijnlijk een volgende ronde dus :frowning:

Nathalie: ik snak ook zo naar zon en goed weer! ’ T is precies al 9 maanden herfst! Misschien moeten we maar een mooi reisje naar het zuiden boeken…

Sunce: wat vervelend, verzorg je maar goed! Volgens mij is het het beste om te testen vanaf 1 dag overtijd, er zijn mensen die vroeger positief testen maar als je negatief test ben je pas zeker (en dan nog) als je overtijd bent :hug:

Sassie: ik ben niet veel van plan, gewoon rustig met mijn mannetje (Briek) thuis, laat het wat afhangen van het weer wat ik ga doen. Oh, ja en ik wil ook mijn ramen eens kuisen (is al meer dan een jaar geleden :oops: )

Sweet-love: spannend! ik :thumbup: voor jullie. Vanaf wanneer wil jij testen?

groetjes

@Kee wrote:

Sweet-love: spannend! ik :thumbup: voor jullie. Vanaf wanneer wil jij testen?

groetjes

Nou eigenlijk nog niet, eigenlijk echt na de echte vruchtbare dagen denk ik!

ach meissie toch ,bij deze een virtuele knuffel…

En kee,das idd verkeerdee timing…is je man er anders mee bezig dan jij?

Sassie hoe was t bij je ouders?

Sweet love:Ben je overtijd dan?

Ja ik heb een kuur gekregen.van 5 dagen.

Heb niet echt buikpijjn hoor,maar al die andere klachten.

Nou we gaan zo ff naar t dorp.Pampers kopen voor de kleine,ze heeft al dik een week ontzettende pijnlijk uitziende billetjes.Sudcreme helpt niet eens echt meer.Zielig.Kijken of pampaers ff helpt…

Nou we gaan wel gewoon klussen, maar ik ga het niet allemaal plannen ofzo maar ik vind het ook zo’n onzin om nu beschermd te gaan klussen… toch??

He meiden,

Het was gisteren erg gezellig bij mijn ouders. We hebben eerst een bakje koffie gedronken, daarna hebben we gelunched en 's middags zijn we met de kinderwagen naar het dorp gegaan. Eerst naar de fietsenmaker om een paar moederfietsen te bekijken, daarna naar de supermarkt voor boodschappen. En na het avondeten zijn we weer naar huis gegaan, want ik moest vanmorgen weer vroeg mijn bed uit.

Sunce, heb je veel last van die blaasontsteking? Heb je trouwens wel een kuur gekregen die je eventueel kan slikken als je zwanger bent? Ik moest laatst ook aan de antibiotica (voorholte-ontsteking) en aangezien ik nog niet ongesteld was, kreeg ik een kuur die geen kwaad kon voor zwangeren.

Je kan trouwens ongeveer 14 dagen na de bevruchting positief testen, dat is vaak rond je NOD, maar sommige maken al eerder of veel later hormonen aan.

Meissi, ik kan me voorstellen dat je er even doorheen zit. Pete heeft een tijdje terug een periode gehad dat hij wel 5 a 6 keer wakker werd per nacht. Hij bleef dan huilen tot hij zijn speen weer had, dus ik kon er meerdere keren per nacht uit om hem deze te geven, erg vermoeiend. Hopelijk is Wessel’s sprongetje snel voorbij!

Kee, ik had zondag op maandag ineens 39 graden koorts, terwijl ik eigenlijk voor de zekerheid nog wilde klussen, ook niks geworden dus. Nu hopen dat er nog wat zwemmers aanwezig waren van de keren ervoor. Misschien bij jou ook? Vaak kunnen ze wel 3 a 4 dagen overleven heb ik gelezen.

Sylly, wij hebben bij Pete eerst een ronde condooms gebruikt, omdat ik eerst een natuurlijke cyclus wilde hebben, dan wist ik in ieder geval dat het allemaal werkte. En ik heb eens gelezen dat je een iets grotere kans hebt om een miskraam te krijgen de eerste ronde na het stoppen met de pil, maar of dit echt klopt?

Ik ga nu NCIS kijken, ben ik helemaal verslaafd aan :smiley:

Groetjes Saskia

P.S. Ik heb mijn banner even aangepast. De laatste keer had ik een cyclus van 35 dagen en daar had ik nu mijn banner op gemaakt. Nu heb ik volgens mij afgelopen weekend mijn eisprong gehad, omdat ik wat bloed bij mijn afscheiding had, dus zal het misschien tot een normale cyclus zijn?

ohhh hier ook een ncis fan!!!

He meiden,

Ik ben sinds gisteren wat misselijk en heb ook wat last van mijn buik. Als die taaie afscheiding met een roze/rode sliert van mijn eisprong was, dan zou het nu ongeveer 4 dagen later zijn. Ik heb even gekeken en bij mijn vorige zwangerschap kreeg ik ook al 3 a 4 dagen na mijn eisprong klachten zoals misselijkheid en buikpijn.

Volgens mijn nieuwe banner zou mijn NOD rond 30 maart zijn, maar ik hou wel in mijn achterhoofd dat mijn laatste cyclus 35 dagen heeft geduurd.

Bij Pete testte ik op dag 28 heel licht positief en had ik daarna eerst 3 a 4 negatieve testen! Op dag 36 testte ik pas weer positief!

Groetjes Saskia

sluip even binnen…

Sassie, ik duim meis! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

:-* Debbie (juni-06-meiden)

• sluip ook weer zachtjes weg *

mm ik heb wel eens gelezen dat je dan meer kans hebt op een tweeling… miskraam heb ik nog niet gelezen…

maar zo vreselijk vaak klussen we toch niet hoor :mrgreen:

Ik ben niet overtijd hoor!! :slight_smile:

Ik ben net een week niet meer ongesteld! :dance:

En mijn vriend en zijn gaan klussen! en laatste 2 dagen vreselijk misselijk enzo, Maar weet niet meer wie het zei maar dat kon komen dat me eiersprong er aan kwam!

Nou nou , mijn vruchtbare dagen zijn in gegaan (heb het ook precies op word )

Dus ja, flink klussen dan maar, al slaap ik vannacht bij mijn zus! en dus dat niet gaat lukken!

Hallo iedereen,

Mijn vakantie is begonnen :dance: :dance:

Sunce/ ach, we zijn beiden niet echt gestart met het idee, we moeten nu deze maand zwanger zijn! Meer zoiets van: waarom nog starten met andere anticonceptie, een tweede kindje kan ook wel. We zijn dan ook niet echt gericht aan het klussen en mijn man moet weg voor zijn werk. We zien wel…

Sylly: ik zie niet in waarom je nu beschermd zou gaan klussen, je wil toch een kindje?

Sassie: spannend!!! :thumbup:

Sweet-love: Jou zullen we niet veel horen dit weekend :wink:, klussen maar!!

Groetjes

@KEE": Ik weet dus niet of mijn cyclus nu normaal is… omdat ik ook eigenlijk een week te vroeg ben gestopt met de pil… en ik hoor van veel mensen dat ze het eerst beschermd doen, tot de cyclus weer gewoon op gang is… anders zou je meer kans hebben op een tweeling en op een miskraam…

Ik ben nog steeds misselijk, gisterenavond heb ik zelfs moeten overgeven. De misselijkheid begint aan het eind van de ochtend en is dan aanwezig tot ik ga slapen. Het is niet zo dat ik kotsmisselijk ben, maar gewoon een naar gevoel en af en toe een nare/zure smaak in mijn mond.

Ik heb ook het idee dat ik een opgezette buik heb en mijn buik voel ik de hele dag door, niet echt pijnlijk maar zeurend met af en toe steekjes.

Aan de ene kant heb ik het idee dat het raak is, maar aan de andere kant kan ik niet geloven/hopen dat ik weer het geluk heb om de eerste ronde zwanger te zijn.

Over iets meer dan een week zou ik mijn NOD hebben, dus het is nog altijd afwachten natuurlijk!

Sylly, dat je een kans op een tweeling hebt, dat had ik ook gelezen, maar dus ook van de kans op een miskraam. Door de hormonen die nog in je lichaam aanwezig zijn, zou dit invloed kunnen hebben op de kwaliteit van je eicellen. Ik weet zo even niet waar ik dit gelezen heb, misschien dat ik dit van het weekend nog even ga napluizen.

Sweet-Love, succes de komende dagen met klussen. Zaadcellen kunnen soms 3 a 4 dagen overleven, dus een dagje overslaan is vaak geen ramp.

Kee, prettige dagen toegewenst, geniet van je vrije tijd!

Groetjes Saskia

Sassie :spannend!!

ladies hallo!!!

pfff wat ben ik blij dat ik even tijd heb voor kok zeg…echt een rust momentje vandaag.

ik heb vanmorgen gewerkt en wat was het druk zeg…werk bij de HEMA.

iedreen had gebak besteld voor pasen…maar genoeg daar over.

het word al aardig spannend voor sommige hier…inclusief mijzelf.

ik heb het idee dat mijn lichaam mij in de maling neem t maar toch hoop ik stiekem dat ikd e dingen voel zoals ik het graag wil.

ik heb gevoelige (.)(.) en ben moe…dus geen zin in sex.

verder ben ik savonds vaak misselijk en erg moehoe!!

mijn haar is futloos en nog wat andere dingetjes.

ik denk dat als ik woensdag nog niet ongi ben dat ik dan ga testen dan zijn er 29 dagen voorbij.

sassie meid jij maatk het ook spannend!!!

zou leuk zijn als je direct in ronde 1 zwanger raakt!!

kee wat heerlijk dat je vakantie hebt!!! ff een weekje tijd voor jezelf :wink: :roll:

hoe is het met briek?? al aan het kruipen en met zijn tanden bezig??

wessel heeft nu 4 tandjes en tijgert het hele huis door :inlove:

sylli ja fijn is dat he als je niet weet hoe je cyclus eruit ziet…ik hoop lekker normaal!!

ik ga je zo toevoegen aan het lijstje.

ja sweet love dat misselijk zijn kan idd ook van je eisprong komen…dus lekker klussen nu he!!! :wink:

sunce is het gelukt met de pampers…zielig he als ze de billetjes kapot hebben…wessel heeft het met tandjes krijgen.

hier is wessel zijn sprong gelukkig voorbij en kan ik weer wat meer dingen doen.

weten mensen in jullie omgeving dat jullie bezig zijn voor een kindje??

hier niet zoveel…ja heel kok natuurlijk maar familie enzo niet.

ladies fijn paasweeekend en doeidoei :-*

ff snel,moet zo werken.

Ben net ongi geworden,al op de 23ste dag…

Weten jullie nu wanneer ik weer moet tellen?

De vorige keer ben ik begonnen met tellen op de dag dat ik officieel weer met de pil moest beginnen,hoe moet dat nu?

Geniet van de paashaas,paaseieren en paaschocolaadjes en elkaar.

Tot snel.

Meissie jij maakt t ook spannend voor ons :wink:

dit is nu dus de eerste dag van je cyclus.

verlies je helderrood bloed??

kus!!

Hoi meiden,

Ik ben nog steeds regelmatig ietwat misselijk en ik heb ook aardig wat last van mijn buik.

Gisteren zijn we bij mijn schoonouders blijven eten. Mijn schoonvader vroeg aan mijn schoonmoeder of ze een wijntje wilde, maar aan mij vroeg hij niks? Bij mijn vorige zwangerschap begon hij ook al ‘raar’ te doen voor ik een positieve test had, terwijl ik ook al allerlei kwaaltjes had. Toen had hij bijvoorbeeld een ringtone van een lachende baby en die deed hij dan aan als wij langskwamen. Of vroeg hij of ik toch geen augurken wilde als we bleven avondeten, terwijl hij weet dat ik die vies vind.

Ik ben benieuwd, nog een weekje en dan is mijn NOD als ik 14 dagen na mijn vermoedelijke eisprong reken.

Meissi, zo te lezen ook spanndend bij jou! Toen je bij Wessel stopte met de pil, had je daarna wel gewoon een regelmatige cyclus?

Jij wilt dus woensdag gaan testen als je dan nog niet ongesteld bent? Ik denk dat ik volgende week maandag ga testen, dan zit ik op dag 30 van mijn cyclus. We gaan die dag waarschijnlijk naar mijn ouders, daarna zie ik ze misschien weer 2 weken niet.

Mijn familie en omgeving weten dat we niet lang wilden wachten voor een tweede. Nu gaan we in september op vakantie met het vliegtuig, dus ik denk dat de meeste mensen denken dat we dan pas zullen gaan beginnen. Ik denk dus wel dat het wel als een verrassing gaat aankomen bij onze ouders en broers.

Sunce, je moet gaan tellen op de eerste dag dat je ongesteld (rood bloedverlies) bent geworden. Als je dus pas bent gaan tellen toen je weer een pil had moeten slikken, ben je vaak al een paar dagen ongesteld, dus ik denk dat je cyclus wel iets langer is geweest dan 23 dagen.

Je cyclus begint dus op de eerste dag van je ongesteldheid en eindigt op de dag voor je weer ongesteld bent geworden. Dus 21 maart was de laatste dag van je oude cyclus en vandaag dan de eerste dag van je nieuwe cyclus.

Iedereen fijne paasdagen! Gaan jullie nog wat leuks doen? Mijn man is beide dagen overdag werken. Vandaag komen mijn ouders op visite en gaan we paasbrunchen. Morgen gaan we bij mijn schoonouders dineren, dan komen mijn beide schoonbroers ook.

Groetjes Saskia

Bedankt voor t antwoord.Heb ik t toch helemaal verkeerd gedaan…

FF rekenen hoor…dan is t 26/27 dagen.Klinkt al iets beter he?!

Hey sas,wat een verhaal zeg met je schoonpa…Je maakt t nu wel huuuul erg spannend hoor.

Tot snel kuskus