even heel erg ego
het is denk ik echt niet goed, verloor straks op mijn mwerk mijn 1e kleine stolsel, omdat leidinggevende op de hoogte was kon ik snel naar huis, zonder veel uitleg.
wel de vk nog gebeld, volgens haar kan het nu nog alle kanten op, mits ik niet meer ga verliezen…
maar mijn hoop is weg, zie wel op tegen de echo morgen
ik houd jullie op de hoogte
Ach, bieslookje, wat vervelend. Ik duim voor je hoor.
Stolsels is inderdaad toch wel een vervelender teken, hoewel t nog steeds goed zou kunnen gaan. Die kans wordt alleen wat kleiner nu Hou t goed in de gaten he! En doe kalm aan! Ik hoop voor je dat t nog steeds mee blijkt te vallen!
He Bieslookje… nee toch? Meis, ik hoop zo dat het allemaal gewoon goed is!
Wat moet jij in onzekerheid zitten!
:hug: :hug:
Dames, ik zal er denk ik vanavond niet zoveel zijn omdat ik de SIMS 3 heb gekocht! :mrgreen:
Ben echt een Simsverslaafde :oops:
bieslookje: ik denk aan en je en blijf hopen! blijf ook zelf nog positief hoe moeilijk dat ook is!!!xx
bieslookje… :hug: :hug: :hug: ik ga heel hard met je meeduimen voor morgen
Matsjo: sims3 voor de DS? welke is dat? waar gaat het over bedoel ik eignelijk…ik ben ook een SIMS fan en download alles voor de DS :oops: maar op de een of andere manier kan ik alleen maar dezelfde vinden steeds…
eentje waar jeen hotel moet runnen en daar kom ik niet verder bij waar ik nu ben :wall: :wall: :wall: al wel een heel eind volgens mij maar dan moet ik bij het zwembad van die stomme robotdingen verslaan en dat lukt mij dus niet :wall:
die op een onbewoond eiland heb ik al uitgespeeld
die in een stadje waar je klein begint en dan naar zo;n eiland kan met een bootje, met die gevangenis waar je boven kunt basketballen (weet je welke ik bedoel?) daa ben ik nog mee bezig maar wordt saai
dierendokter heb ik ook maar daar moet ik nog inkomen…
welke zijn er nog meer???
Bieslookje. denk aan je meid… :hug:
Bieslookje, :hug: !
@ bieslookje. ik heb nog steeds hoop meid! stolsel kan ook ‘gewoon’ een verzameling bloed zijn. ik zou er ook van schrikken hoor. zeker! ik denk aan je
jeetje alweer een nieuw deeltje wat gaan jullie snel :mrgreen:
Heb niet veel tijd dus het echte bijlezen komt morgen wel, nu even snel.
Sanne: :hug: je hebt gewoon te vroeg getest, over een paar dagen heb je vast een positieve test in handen :lol:
Bieslookje: :hug: , ik leef met je mee en hoop echt dat je morgen een goede echo hebt
Iedereen die gaat klussen veel plezier, wij gaan er straks ook nog even voor.
@sase0507 wrote:
Matsjo: sims3 voor de DS? welke is dat? waar gaat het over bedoel ik eignelijk…ik ben ook een SIMS fan en download alles voor de DS :oops: maar op de een of andere manier kan ik alleen maar dezelfde vinden steeds…
eentje waar jeen hotel moet runnen en daar kom ik niet verder bij waar ik nu ben :wall: :wall: :wall: al wel een heel eind volgens mij maar dan moet ik bij het zwembad van die stomme robotdingen verslaan en dat lukt mij dus niet :wall:
die op een onbewoond eiland heb ik al uitgespeeld
die in een stadje waar je klein begint en dan naar zo;n eiland kan met een bootje, met die gevangenis waar je boven kunt basketballen (weet je welke ik bedoel?) daa ben ik nog mee bezig maar wordt saai
dierendokter heb ik ook maar daar moet ik nog inkomen…
welke zijn er nog meer???
Nee, niet voor de ds. Ik speel het op de pc!
@Matsjo, veel plezier met Sims 3!
Heb het weleens geprobeerd te spelen, maar is helaas niks voor mij!
@Hub heeft de testen gehaald, dus die hebben we vast binnen.
Hij is nu eventjes boodschapjes doen met opdracht voor veel lekkers. Heb zo’n trek in koek en chocola! Hahahaha!
tweet: hoe is het met jou vandaag? :hug:
Jeetje… ben ik even weg geweest voor werk en vakantie en we zijn al weer een paar (?) delen verder!!! :shock:
eens kijken of ik mijn vriend voor een leuk spelletje kan porren vanavond! :inlove:
Groetjes, Lisa
zo ik ben er ook weer ff… nu moet ik zeggen dat ik hele zware ogen heb en behoorlijk moe ben dus lang blijf ik niet vandaag…
vandaag weer ruzie gehad maar is inmiddels weer goed we hebben veel gepraat en eindelijk valt het kwartje bij hem dat bepaalde dingen nou eenmaal niet zo door kunnen gaan(en dan bedoel ik dat hij loopjongetje is voor zijn vader) hij had het er wel even moeilijk mee…inmiddels ook tegen zijn vader gezegd die natuurlijk nou niet bepaald begrip vol reageerde maar goed… is natuurlijk ff schrikken voor die man over een paar dagen zien we wel of hij het nu idd begrijpt… (vanavond is er al weer 3x gebeld en 4x gesmst dus…
matsjo: speelse!!
eros: ik lust ook wel choco!!
Hee meiden!
Alleereerst voor alle zwangeren die er de laatste 14 dagen bijgekomen zijn: van harte gefeliciteerd!
(sorry dat ik jullie niet eerder feliciteerde…)
Hier gaat het inmiddels weer een stukje beter. We hebben de miskraam een plaatsje kunnen geven (hoewel het af en toe erg moeilijk blijft op sommige momenten!).
Pffff…jullie hebben zoveel geschreven…ga ff niet op iedereen reageren, maar hoop vanaf vandaag weer wat vaker mee te lezen en te schrijven!!
Tulpjes. Wanneer heb jij een miskraam gehad? En met de hoeveel weken?
Fijn dat ik je nu een keertje “zie” trouwens!
tulpjes: welkom terug!! ben blij dat je er weer bent… en je weet je kan alles hiervan je af schrijven! Ik hoop en gun je dat je snel weer zwanger bent…
Tulpjes, wat fijn dat je weer langskomt! Ik kan me voorstellen dat je zoiets niet zomaar even naast je neerlegd. Gelukkig hebben jullie het een plaatsje kunnen geven :hug:
Wordt het deze ronde nog spannend denk je??
Lins, wat een vervelende situatie met je man en zijn vader! Hopelijk verbetert het wat! :hug:
Bieslookje, hoe is het nu?? :hug:
Lisalisa, welkom terug! :mrgreen:
Tweet, hoe is het?? :hug: Als ik je hier niet meer zie, fijn weekend samen! :-*
De Sims 3 is echt heel erg leuk maar ik moet ook nog een en ander aan school doen dus ik heb 'm maar even uitgezet. Anders blijf ik het spelen!! Dus kan ik af en toe gewoon even hier meekletsen!!