Patricia heb je het al aan je hubbie verteld? En zo ja… hoe??? Ben maar een beetje nieuwsgierig :liar:
Hij weet nog van niks! :oops: 8)
weet je al, hoe je het gaat vertellen?
ps. ben ook totaal niet nieuwsgierig hoor, net als de rest hier :liar:
goedemiddag allemaal!
ja patricia ik ben dus ook erug nieuwsgierig hoe je het gaat vertellen!!
@Cin. wrote:
weet je al, hoe je het gaat vertellen?
ps. ben ook totaal niet nieuwsgierig hoor, net als de rest hier :liar:
He? Wat? Wij nieuwsgierig?? Echt niet!! :liar: :lol:
Hoe ga je het m vertellen, weet je dat al??
Nou anders horen we het wel nadat je het m verteld heb…
Is misschien ook wel leuker…
Ik zou echt de hele tijd moeten lachen als ie me aan zou kijken denk ik hahaha!! :mrgreen:
Whaaaaaaa, jullie gaan te hard! Ik hou het niet bijjjjjj… :mrgreen:
Patricia, gefeliciteerd!!!
Ik voelde ook niks in het begin, stond stom naar die test te staren, er stond zwanger (nouja, pregnant, in Amerika getest namelijk), maar ik voelde t niet. Komt nog wel
Verder las ik iets over een doe-het-zelf-kralengordijn, haha, ik moest hardop lachen. Succes ermee :lol:
Bieslookje, hopelijk zit alles gewoon goed. Ik heb de vorige zwangerschap bloedverlies gehad rond de 7 weken, soms bruin, soms rood. Ik kreeg een spoedecho, waarop een kindje te zien was dat 5 dagen achterliep op ‘schema’, terwijl ik zeker wist wanneer mijn eisprong was. Na een kleine week hield het bloedverlies op, en een poosje later kreeg ik weer een echo. De termijn klopte toen weer prima. De ‘groeiachterstand’ lag niet aan de bloeding of een verkeerd gaande zwangerschap, ze konden gewoon nog niet goed genoeg meten. Bij mij betekende het dus niks, dat bloedverlies (behalve een hoop stress) en er werd mij toen ook verteld dat het bij 50% van de zwangerschappen voorkomt, zonder dat het een aanwijzing van een probleem is.
Lins, fijn dat je binnenkort even kunt praten over je zorgen, goed hoor, dat dat een mogelijkheid is bij de VK!
Verder weet ik t even niet dames, sorry, t gaat zo snel…
Hier alles prima. Nouja, eigenlijk niet, maar dat hoort erbij he, dus t is prima Ik ben nog steeds lekker misselijk. Vorige week leek het te minderen, maar afgelopen weekend zat ik weer met een plastic tas in mijn handen op een parkeerplaats ergens :sick: Volgens de websites neemt het vanaf de 10e week langzaam af, dus ik heb hoop dat dat inderdaad de piek geweest is.
Verder moe, moeier, moest (ofzo :shifty: ) Ik ben echt uitgeput. Sta op met het idee een nacht dansend in een kroeg doorgebracht te hebben… Poehee… Ik ga overdag liggen wanneer ik kan, en probeer zo’n 9 uurtjes per nacht te halen, maar t lijkt nog steeds veel te weinig. Nouja, tis natuurlijk voor een heel goed doel. dus ik laat t gewoon over me heen komen.
Mijn buikje groeit gestaag, ik voel nu ook duidelijk mijn baarmoeder zitten.
Vandaag heb ik kraamzorg gebeld, en ik heb een afspraak bij de cardioloog (in het VUMC) gemaakt. Daar moest ik na de 3e maand heen, dus ik wordt als het goed is vandaag teruggebeld voor een afspraak.
Zo heel verhaal… Ik ga lekker liggen.
Wat een verhaal inderdaad!! :hug:
Hoop dat de misselijkheid snel minder word voor je en dat je lekker verder mag gaan genieten van je zwangerschap!! :thumbup:
:-*
Hoop dat de misselijkheid bij jou snel voorbij is. Kan echt heel irritant zijn indd! Duim voor je mee :thumbup:
ik was tot de 17 weken aan het overgeven door alles :sick:
sanne: jammer zeg…maar idd…kan natuurlijk nog veel te vroeg getest zijn…
Niek : kan je de hand schudden wat misselijkheid betreft…vannochtend flauwgevallen van de het spugen…vriend vond het niet normaal dat ik daar van ging flauwvallen en heeft de ha gebeld terwijl ik zei a joh het hoort erbij…krijg nu iets ervoor…ha zei spugen ja…maar als het zover gaat dat je ervan gaat flauwvallen dat vond ie niet nodig :mrgreen: …
kom straks weer verder reageren bel gaat…zoeft weg****
Sanne. :hug: Hopelijk te vroeg getest
Sanne :hug: Het is vast nog te vroeg geweest :hug:
Niek en Sase, ik hoop dat jullie misselijkheid snel over is!!! Zo kun je nog niet echt genieten! En tsjee… flauwvallen… dan vind ik wel heel extraam hoor! :shock:
Sanne, hopelijk gewoon te vroeg getest inderdaad
Cin, sla jij mijn hoop eventjes de grond in, hahaha
Sase, nee, flauwvallen is inderdaad niet nodig. Nou herken ik t wel hoor, ik wordt ook helemaal zwart voor de ogen soms, gedver, net of ik dan even wegraak. Maar het is te doen tot nu toe. Echt flauwvallen is niet gebeurd (niet tijdens de zwangerschap iig :lol: ) Jij bent natuurlijk ook nog gezegend met een dubbele portie hormonen,dus jij kan je lol op… Fijn dat je een middeltje krijgt!
Ach, het is allemaal geen ramp hoor, het hoort erbij, en ik onderga het met liefde. Vrouwen die mij trots vertellen nooit een spoortje moeheid of misselijkheid bespeurd te hebben tijdens hun zwangerschap, die plak ik maar wat graag achter het behang , maar verder vind ik t wel prima zo. Het hoort erbij. Als dit alles is, dan ben ik tevreden (zware zwangerschap en bevalling achter de rug 3 jaar terug, staat topicje over in ‘zwanger zijn’) Als dit het dit keer is, dan teken ik daarvoor hoor, ook als het nog duurt tot week 17 of langer
Ging ik niet liggen? :think: Ik heb geen rust in mijn donder…
gaat opnieuw liggen, met tv aan
Ja erg he, zo’n vrouwen die nergens last van hebben :lol:
Maar ja ik had eigenlijk ook nergens last van, op de misselijkheid en maagzuur na!
Voelde me net wel een oerang oetang haha :lol:
Dikke buik, jeetje!
Ik zeg maar altijd zo, er zijn ergere dingen dan de misselijkheid!
Vond het soms wel erg, maar liever dat dan helemaal niet zwanger kunnen worden, toch
Waar staat je verhaal dan precies?
Daar ben ik mee eens Cin!!
Dan maar ziek zwak en misselijk voor een tijdje, tis voor een goed doel
Sem. We hebben de volgende week dezelfde bezigheids activiteit :lol:
en klussen maar!
Sem, ook helemaal mee eens hoor, liever zwanger en misselijk, dan niet zwanger! Tis prima te doen, en van voorbijgaande aard
Cin, je kunt hier klikken voor mijn verhaal
@Niek en Sase, vervelend zeg die misselijkheid, hoop dat het snel over is voor jullie!
@Sanne, ik hoop voor je dat je gewoon te vroeg getest hebt!
@Lins, fijn voor je dat je alvast een gesprek krijgt met de vk!
@Nog één dagje werken en dan alweer lekker weekend! Wel twee verjaardagen, maar die zijn altijd wel gezellig.
Ik weet nog niet of we zaterdag gaan testen. Hub die ging vandaag al wel vast de testen halen bij de krui.vaa. Ik had het met hub gisteren over het testen en die had zoiets als het er dinsdag op mijn nod nog niet is, dan gaan testen!
Gisteren was ik bij de speelgoedwinkel en zag daar allemaal Woezel en Pip spulletjes liggen voor baby’s. Heb dus nu ook besloten dat de babykamer als thema Woezel en Pip krijgt, want we zijn allebei helemaal gek op hondjes en Woezel en Pip zijn zo schattig!
@ Niek heftig verhaal hoor. Ik hoop dat je dit keer een geweldige zwangerschap hebt en dat t bij die misselijkheid blijft (en dat t nu ook afneemt) Lekker genieten hoor!
@ Eros Woezel en Pip :inlove: Wij hebben ook al ongeveer bedacht hoe de babykamer er uit gaat zien :oops:
@Cin. wrote:
Sem. We hebben de volgende week dezelfde bezigheids activiteit :lol:
en klussen maar!![]()
YEAH!! We gaan ervoor Cin!! :mrgreen:
Lekker veel klussen!! en hopen dat het raak is!!

Jij ook succes dr mee…