Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

ikh eb foto’s in het sf gezet!

Leuke foto’s Ylerion :thumbup:

thnx :slight_smile:

ik ga nu ff zelfgemaakte kippesoep eten… en dan lekker naar bed. de afwas komt morgen wel. ik ben kapot!

iedereen die gaat slapen weltrusten en wie gaat klussen zet m op!

ik ga ook richting bed…

voor de gene die gaan testen morgen sucses!

tot morgen

ik ga ook maar eens slapen.

morgen werken dus ben er pas morgenavond weer.

:pray: :pray: :pray: voor de testers.

Hoi meiden!

Ylerion, dat klint als een super geslaagde verjaardag van jullie meisje! Ga zo ff in het showforum kijken.

Toch wel bijzonder he zo’n eerste verjaardag!

Tulpjes, jammer van je ongi, maar wel fijn dat alles weer op orde lijkt te zijn.

Foliumzuur slik ik op recept, elke dag levenslang, dus dat vergeet ik niet :mrgreen:

Ik moet nu ik zwanger ben wel andere medicatie van mij laten overzetten. Ga ik morgen dus even allemaal regelen voordat ik naar werk moet, heb morgen weer avonddienst. Ik gebruik ook bloedverdunners dis ik nu in een vleibare vorm moet gaan gebruiken, elke dag mezelf spuiten dus. Niet erg, maar krijg er wel mega blauwe plekken van. Maarja, het is voor een goed doel he?!

Ik hoop op positieve testen hoor morgen!!

En Matsjo, ik dacht ook echt onze kans gemist te hebben afgelopen maand, dus ik heb hoop vor je hoor!

Hier nog steeds geen last van kwaaltjes. Lekker natuurlijk, maar het maakt me ook wel een beetje onzeker.

Slaap lekker voor degene die naar bed gaan en succes voor de klussers!! :thumbup:

:-*

@patricia26 wrote:

Hier nog steeds geen last van kwaaltjes. Lekker natuurlijk, maar het maakt me ook wel een beetje onzeker.

Dat kan ik me voorstellen meid!

Maar je hebt van die vrouwen, die gewoon geluk hebben.

Sanne. Jammer meid! :hug:

Tulpjes.
Is inderdaad wel fijn dat alles weer op gang komt nu, zoals normaal eigenlijk!

Tsja, geluk, dat wel. Maar ben wel bij als ik mijn eerste echo gehad heb! Denk over een week of 5… Morgen bellen voor afspraak.

Mijn werkdag zit erop, ik ga naar huis! :zzz:

Slaap lekker allemaal! :-*

goedemorgen!

Al getest Matsjo?

Ylerion is de kruidv*t al open?

Praatjesmakers is idd weer terug, zondagavond half 9, ned1. Heb weer heerlijk gelachen hoor :inlove: Ze gaven de kinderen een foto van koningin beatrix met de vraag of ze wisten wie dat was, naast de al superleuke antwoorden als " burgermeester" en “gewoon een oma” kwam er 1 op t idee dat dit toch echt de heks van hans en grietje moest zijn :inlove: :inlove: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou ik benhier vandaag niet zo vaak te vinden denk ik. Ik ga straks even nieuwe testen halen, want nog geen spoor van ongi te vinden :dance: Misschien dat ikaan t eind vande middag nog even testen kan en anders wordt het morgenochtend pas.

@sanne062 wrote:

goedemorgen!

Al getest Matsjo?

Ylerion is de kruidv*t al open?

Praatjesmakers is idd weer terug, zondagavond half 9, ned1. Heb weer heerlijk gelachen hoor :inlove: Ze gaven de kinderen een foto van koningin beatrix met de vraag of ze wisten wie dat was, naast de al superleuke antwoorden als " burgermeester" en “gewoon een oma” kwam er 1 op t idee dat dit toch echt de heks van hans en grietje moest zijn :inlove: :inlove: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou ik benhier vandaag niet zo vaak te vinden denk ik. Ik ga straks even nieuwe testen halen, want nog geen spoor van ongi te vinden :dance: Misschien dat ikaan t eind vande middag nog even testen kan en anders wordt het morgenochtend pas.

:thumbup: :thumbdown:

Ylerion, al nieuws?

Ik kom vanavond wel weer even kijken… :slight_smile:

Jeetje meiden, ik heb nu wel ERG veel bij te lezen!!! :shock: :lol:

Misschien dat ik daar vanmiddag even tijd voor heb, moet nu echt gaan opruimen en schoonmaken hier in huis.

Geweldig weekend gehad in ieder geval, hoop jullie ook!!! :-* :-* :-*

ikw eet niet of de kruidvat al open is haha. maar ik wacht tot een vriendin van mij hier is zodat we samen gaan. want die komt nog voor alaina’s verjaardag en ik heb beide baby’s (gastbaby) dus dan is samen gaan iets makkelijker als je alleen zo een brede dubbele wagen heb.

dus alaina in dr duwfiets en dan N. in de buggy. ze zal er rond half 11 11 uur zijn. dan moet ik de kids nog ophalen. dan moet ik nog eten maken etc… dus het zou zo half 1 kunnenz ijn… of iets eerder. maar dan moet ik het toch wel weten haha.

ik heb al in een potje gepiest met ochtendurine zodat ik dat niet een hele ochtend op moet houden whaha

ah ik ben kapot na gisteren. de keuken staat nog vol afwas en dingen die weg moeten… maar ik heb ff geen puf nu.

maaaatsjoooo??? en en en en en en en >?

Goedemorgen!

Hier getest en zoals verwacht echt MEGAnegatief! Nu hoop ik dat de :twisted: :twisted: woensdag gewoon komen want dan is dat iig weer lekker regelmatig!

Ylerion en Sanne, spannend voor jullie! Ik duim! :pray:

Tweet, fijn dat je een leuk weekend hebt gehad! :thumbup:

Patricia :hug: vervelend dat het je onzeker maakt.

Ylerion, met welke testen heb jij zo vroeg positief getest?

ahhh jammer matsjo.

ik heb met alaina 3 dagen voor nod positief getest met DA huismerktest (dat blijkt als je de echo etc terugtelt).

deze test heb ik 4 of 6 dagen voor nod gedaan (ik heb een cyclus van 26-28 ) met clearblue. de gewone simpele met zo een kruisje. zometeen ga ik testen met kruidvat 2 voor 5 euro. deze hebben de laagste grens om hcg te meten en zullen sneller positief moeten zijn.

mocht ik deze maand niet zwanger zijn, dan ga ik matcare bestellen de ultra senistive… waarom zo moeilijik… omdat ik toch niet kan wachten tot nod :doh:

Ja die 2 voor 5 euro heb ik nu ook gebruikt dus ben zeker niet zwanger anders had je iets moeten zien volgens mij. Maar omdat ik er al zo zeker van was doet het me eerlijk gezegd niet zoveel. Maar nu wordt het wel eens tijd dat we een ronde goed gaan benutten :mrgreen:

Die testen vind in wel irritant omdat je met zo’n pipetje werkt. Het liefst test ik gewoon door er overheen te plassen :wink:

ja ik ook liever zo een plastest. word zo een knoeiboel vaak anders. maar toch maar de kruidvat haha… dan maar met een pipetje.

maar je hebt toch altijd een beeeetje hoop dat je toch zwanger bent. dusse matsjo…om de dag de hele maand he!!

@Ylerion wrote:

ja ik ook liever zo een plastest. word zo een knoeiboel vaak anders. maar toch maar de kruidvat haha… dan maar met een pipetje.

maar je hebt toch altijd een beeeetje hoop dat je toch zwanger bent. dusse matsjo…om de dag de hele maand he!!

Hahaha, zal zien of ik hub zo ver krijg! :mrgreen: En mezelf ook

ja het vergt wel enige inspanning haha.