Vandaag liep even anders als gepland. Mijn schoonzusje kwam kletsen vanmiddag en is pas net weg gegaan.
Ze heeft te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengt en ze wilde even komen kletsen, aangezien we nog genoeg vlees over hadden van gisteren hebben we met z’n drieeën zitten gourmetten tijdens 2 films.
Was wel een goed afleiding heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht. Nu gaan we nog even klussen want dat was de planning voor vandaag en mijn man is dat niet vergeten :mrgreen: .
Nog een weekje dan kunnen we ook weer voor het echie gaan!!!
Ylerion morgen moet ik werken maar ik hoop dat ik even te tijd heb om te komen spieken naar je positieve test…
Helaas dus weer niet kunnen bijlezen, ik schaam me diep.
Fijne avond nog iedereen en tot morgenavond.
@Patripiex wrote:
Vandaag liep even anders als gepland. Mijn schoonzusje kwam kletsen vanmiddag en is pas net weg gegaan.
Ze heeft te horen gekregen dat haar contract niet wordt verlengt en ze wilde even komen kletsen, aangezien we nog genoeg vlees over hadden van gisteren hebben we met z’n drieeën zitten gourmetten tijdens 2 films.
Was wel een goed afleiding heb er eigenlijk helemaal niet meer aangedacht. Nu gaan we nog even klussen want dat was de planning voor vandaag en mijn man is dat niet vergeten :mrgreen: .
Ylerion morgen moet ik werken maar ik hoop dat ik even te tijd heb om te komen spieken naar je positieve test…
Wat vervelend voor je schoonzusje maar fijn dat jullie elkaar wat afleiding hebben gegeven. succes vanavond en werkse morgen!!
@Angela_84 wrote:
@Matsjo wrote:Ik heb vandaag gewoon zalmfilet gegeten. Heb er niet eens aan gedacht dat dat officieel niet mag! :wall: :doh:
Ja zo heb ik vorige week zaterdag nog gewoon aan de malibu/cola gezeten :wall:
en oja ik heb vorige week ook zalmfilet op :shock:
Haha, jij bent dus ook al zo lekker bezig!
En het ALLERERGST is wel dat ik steeds mijn foliumzuur vergeet :wall: :oops: :doh:
@Patripiex wrote:
Jemig das balen voor je schoonzusje.
Gelukkig heeft ze bij jullie even afleiding gehad.
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:@Matsjo wrote:Ik heb vandaag gewoon zalmfilet gegeten. Heb er niet eens aan gedacht dat dat officieel niet mag! :wall: :doh:
Ja zo heb ik vorige week zaterdag nog gewoon aan de malibu/cola gezeten :wall:
en oja ik heb vorige week ook zalmfilet op :shock:
Haha, jij bent dus ook al zo lekker bezig!
En het ALLERERGST is wel dat ik steeds mijn foliumzuur vergeet :wall: :oops: :doh:
Ja ik vergeet het heel af en toe.
vanochtend dus ook :oops: :oops:
maar ik heb nu het potje bij mijn koffie bekers gezet.die pak ik als eerste al ik beneden kom.
die foliumzuur vergeet ik ook wel is…(om de 3 dagen ofzo )
wij zijn op de bank lekker film aan het kijken en mijn man moest naar wc dus vandaar dat ik ff snel reageer!..
heb het gevoel da tmijn buik op mijn knieen hangt…pffff vol gevoel en erg gevoelig…
@lins wrote:
die foliumzuur vergeet ik ook wel is…(om de 3 dagen ofzo )
wij zijn op de bank lekker film aan het kijken en mijn man moest naar wc dus vandaar dat ik ff snel reageer!..
heb het gevoel da tmijn buik op mijn knieen hangt…pffff vol gevoel en erg gevoelig…
:hug: wat vervelend
ik heb net het vriendenboekje van mijn buurmeisje ingevuld :inlove:
goh dat was lang geleden dat ik in zo’n boekje heb geschreven.
en er moest natuurlijk een foto van mij bij in mijn trouwjurk.dat wilde ze zoo graag :inlove:
@Angela_84 wrote:
ik heb net het vriendenboekje van mijn buurmeisje ingevuld :inlove:
goh dat was lang geleden dat ik in zo’n boekje heb geschreven.
en er moest natuurlijk een foto van mij bij in mijn trouwjurk.dat wilde ze zoo graag :inlove:
Ik doe het nog maandelijks! :mrgreen:
zo de laatste gasten zijn vertrokken!
t was supergezellig! morgen komen er nog wat vrienden die vandaag niet konden komen.
ze heeft zoveel gehad.
van ons een fietsje dat wij kunnen duwen en om te bouwen is naar een driewieler.
van mijn ouders een zandbak (zo een schelp) met speelzand
van jefs vader een leuke leerbeer, een ioor knuffel en een hlave speeltuin (glijbaan, wipwap)
verder:
een 100 stukjes puzzel van winnie op karton en mooie lijst.
veel zandbak speelgoed
leesboekjes
knuffels
kleertjes
bumba dvd
oftewel super verwend! ik zal later de foto’s laten zien
Klinkt alsof ze een TOPverjaardag heeft gedaan! :thumbup: :dance: Heerlijk dat ze zo verwend is! :inlove: Ben benieuwd naar de foto’s!
Dat was een gezellige verjaardag zo te lezen :thumbup: :thumbup: ik kijk uit naar de foto’s :inlove:
@Matsjo wrote:
Ik heb vandaag gewoon zalmfilet gegeten. Heb er niet eens aan gedacht dat dat officieel niet mag! :wall: :doh:
Als tie gaar is mag dat best hoor

Alleen niet rauw…
O ja, foliumzuur, ook weer vergeten vandaag.

Gauw even een pilletje pakken

@MinnieMin wrote:
@Matsjo wrote:Ik heb vandaag gewoon zalmfilet gegeten. Heb er niet eens aan gedacht dat dat officieel niet mag! :wall: :doh:
Alleen niet rauw…
Gauw even een pilletje pakken![]()
Nee het was gerookte zalm wat vacuum verpakt heeft gezeten. Dat mag niet.
ip wel hoor. er KAN wat inzitten. maar de kans dat je al toxoplasmose hebt gehad is groot. zeker als je al katten heb gehad of hebt. ik heb het bivoorbeeld al gehad.
@Ylerion wrote:
ip wel hoor. er KAN wat inzitten. maar de kans dat je al toxoplasmose hebt gehad is groot. zeker als je al katten heb gehad of hebt. ik heb het bivoorbeeld al gehad.
aha… nou ja, heb wel een kat maar verschoon die bak nooit. Daar heb ik een man voor :mrgreen:
@Matsjo wrote:
@MinnieMin wrote:@Matsjo wrote:Ik heb vandaag gewoon zalmfilet gegeten. Heb er niet eens aan gedacht dat dat officieel niet mag! :wall: :doh:
Alleen niet rauw…
Gauw even een pilletje pakken![]()
Nee het was gerookte zalm wat vacuum verpakt heeft gezeten. Dat mag niet.
Klopt ook

@ Ylerion: Klinkt als een superverjaardag!
En even lekker ego: Oh, ik hoop dat ik dat over een kleine 22 maanden ofzo kan doen

haha ik gun het je van harte! :-*
Dames, ik duik er vroeg in vanavond. Niet dat Mats slaapt… die ligt te mopperen in zijn bed :roll: Geen idee wat het is de laatste dagen maar vermoeiend is het zeker!! Hopelijk valt hij zo in slaap.
Ik laat jullie morgen wel weten of ik heb getest en zo ja… hoe negatief deze was
Uiteraard duim ik hard voor de anderen die ook gaan testen! Of gaat niemand dat doen?
Nou ja…
welterusten!!
:-*
ik duim voor een positieve test hoor! ik doe morgen 1 en anders pas op 12 juni de volgende.
xx en weltrusten!