Ik ga vanavond maar eens verder met ons kralenvliegengrodijn :? ding is nog steeds niet af :x
tussendoor een beetje kokken natuurlijk :mrgreen:
hub heeft op zondag altijd pokeravondje met zijn vrienden.
dus lekker een avondje alleen :inlove:
ja foto van buik hihi
nou ik heb al een buik hahah en dan nog niet eens zwanger!
pokeren daar heb ik nou echt geen kaas van gegeten.
Hallo!!
Zitten weer spannende dagen aan te komen he met de testers! Heb niet alles bijgelezen (hebben bezoek uit NL dus heb ff heel snel gelezen), maar Ylerion???
Hier zijn helaas gister de :evil: :evil: verschenen. Al 23 dagen na de MK.
Aan de ene kant balen (want had echt ff gedacht dat ik zwanger was), aan de andere kant erg blij dat mijn cyclus zo snel weer op gang komt (en regelmatig is).
Goed ik ga snel terug naar ons bezoek! Fijne avond allemaal!
@Tulpjes wrote:
Hallo!!
Zitten weer spannende dagen aan te komen he met de testers! Heb niet alles bijgelezen (hebben bezoek uit NL dus heb ff heel snel gelezen), maar Ylerion???
Hier zijn helaas gister de :evil: :evil: verschenen. Al 23 dagen na de MK.
Aan de ene kant balen (want had echt ff gedacht dat ik zwanger was), aan de andere kant erg blij dat mijn cyclus zo snel weer op gang komt (en regelmatig is).
Goed ik ga snel terug naar ons bezoek! Fijne avond allemaal!
Dat is wel een beetje een dubbel gevoel ja :hug: Laten we hopen op de volgende ronde!!!
Je hebt wel een lekker korte cyclus zeg! :thumbup:
Tulpjes:
balen :hug: :hug:
maar aan de andere kant toch fijn dat je weet waar je aan toen bent.
je cyclus is iig regelmatig.
je weet idd nu dat je weer een goede cyclus hebt! en dat is wel heel positief! ik hoop dat het volgende maand raak is!! misschien is het voor deze ronde nog wel ff lekker dat je lichaam weer op orde kan komen. Maar ik gun het je zeker dat het super snel weer gaat komen!!
tulpjes balen zeg, ik duim voor de volgende ronde.
Wat heb je trouwens een heerlijk korte cyclus, gewoon 10 (!) dagen korter dan die van mij
Wij hebben uiteindelijk maar sla met gebakken aardappeltje gegeten en een of ander vaag stukkie vlees. Nou ja was best lekker, maar had al helemaal zin gekregen in spareribs ofzo. :drool: Maar manlief was t er niet mee eens, :naughty: wat is dat nou voor kerel :roll:
@sanne062 wrote:
tulpjes balen zeg, ik duim voor de volgende ronde.![]()
Wat heb je trouwens een heerlijk korte cyclus, gewoon 10 (!) dagen korter dan die van mij
Wij hebben uiteindelijk maar sla met gebakken aardappeltje gegeten en een of ander vaag stukkie vlees. Nou ja was best lekker, maar had al helemaal zin gekregen in spareribs ofzo. :drool: Maar manlief was t er niet mee eens, :naughty: wat is dat nou voor kerel :roll:
is ook lekker hoor.!!!
Even over dat rode vlees:
Dat kan wel echt kwaad! Niet om je meteen ongerust te maken, want niet ieder vlees is besmet. Maar het gaat om de bacterie Toxoplasmose.
De kans op besmetting tijdens de vroege zwangerschap is gelukkig het kleinst, maar de gevolgen helaas wel het grootst!
Bij besmetting hiermee kan er zich een spontane abortus, afwijkingen aan de ogen en aan het zenuwstelsel van de vrucht voordoen.
@MinnieMin wrote:
Even over dat rode vlees:
Dat kan wel echt kwaad! Niet om je meteen ongerust te maken, want niet ieder vlees is besmet. Maar het gaat om de bacterie Toxoplasmose.
De kans op besmetting tijdens de vroege zwangerschap is gelukkig het kleinst, maar de gevolgen helaas wel het grootst!
Bij besmetting hiermee kan er zich een spontane abortus, afwijkingen aan de ogen en aan het zenuwstelsel van de vrucht voordoen.
Maar wat kan ik daar nu nog aan doen dan? :think:
Oh de bel gaat hier. kapsalon eten!!!
@patricia26 wrote:
@MinnieMin wrote:Even over dat rode vlees:
Maar wat kan ik daar nu nog aan doen dan? :think:
Oh de bel gaat hier. kapsalon eten!!!
Niks… niet meer doen gewoon. En je niet druk maken hoor!
ehh oops haha. ben julile vandaag een beetje vergeten :oops:
morgenochtend ren ik naar de kruidvat! sorry!
@Ylerion wrote:
Maakt niet uit hoor.
hoe was de verjaardag vandaag??
ja super… maar ik ben nog niet klaar hihi
Ik heb trouwens sinds gisteren iets raars.
af en toe lijkt het wel of mijn onderbuik gloeit.(word warm binnenin)
wat zou dat nou weer kunnen zijn :think:
@Ylerion wrote:
Ja HALLO… dat kan dus ECHT NIET he?!! :naughty: Ons vergeten… jij moet wel een HEEL goede reden hebben!
Oja… die had je… :inlove: Hoe smaakte te taart?? :drool:
@Angela_84 wrote:
Ik heb trouwens sinds gisteren iets raars.
Geen idee zeg :think: nooit gehad! Maar ik heb ook wel andere rare dingen :wall:
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:Ik heb trouwens sinds gisteren iets raars.
Geen idee zeg :think: nooit gehad! Maar ik heb ook wel andere rare dingen :wall:
wat voor rare dingen :think: