Maart/aprilstoppers deel 7! ** 7 kindjes op komst!! **

hmmmm dr zit hier een erg goed steakhouse, een goeie turk (en snel :thumbup: ) en anders altijd nog een chinees. :think: Dat wordt dus maar even overleggen met mn mannetje

En wat gaan jullie bestellen??

klinkt lekker, hier heb ik het ook makkelijk, had gisteren lekkere pasta gekookt, maar het was zoveel dat we vandaag er nog eens van kunnen eten.

Hoi meiden!

Ik heb alles bijgelezen maar ik ben aan het werk dus moet het even kort houden…

Bieslookje, ‘gelukkig’ is het losgekomen. Ik denk aan je en veel sterkte iig. :hug:

Patripiex jij ook even een extra dikke :hug: vandaag.

Ylerion, nog gefeliciteerd met Alaina…en ik wil een vette test zien!!! :inlove:

Sneeuw alweer 11 weken geweest, gaat snel zeg! :thumbup:

Tot later meiden, ik moet weer verder.

Oh ja, hub weet het hoor :mrgreen: Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en onze dochter deze laten geven toen hij nog in bed lag. Ze moest van mij ‘baby’ zeggen maar dat deed ze niet, maar hij zag het wel snel genoeg natuurlijk :inlove: Helemaal blij.

Morgen ga ik afspraak maken bij de gyn.

:-*

@patricia26 wrote:

Oh ja, hub weet het hoor :mrgreen: Ik heb vanmorgen weer een test gedaan en onze dochter deze laten geven toen hij nog in bed lag. Ze moest van mij ‘baby’ zeggen maar dat deed ze niet, maar hij zag het wel snel genoeg natuurlijk :inlove: Helemaal blij.

:inlove: :inlove: LEUK!!! Nogmaals gefeliciteerd, nu voor jullie alletwee :wink: :inlove:

Patricia:

Leuk dat je hub het nu ook weet,en wat leuk gedaan samen met de kleine :dance: :dance:

eros:

:hug: :hug:

nouja wat heb iknu weer voor n kerel??? :eh: Wil niet eens wat gaan bestellen, ben bang dat ik nu toch nog dekeuken inmoet. Hij gaat me maar fijn helpen dan :angel: Tot later en als ik terug kom wil ik je je test zien Ylerion!!

:mrgreen:

He dames!!

Sanne, jammer van de negatieve test meid :hug: Hopelijk dinsdag alsnog een streep! :pray:

Ylerion… je weet toch dat je meldplicht hebt??? Of is de verjaardag nog steeds aan de gang? Nou ja… ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad en dat je meisje goed verwend is! :inlove:

Patricia, wat leuk dat je dochter de test heeft gegeven! :inlove:

Eros, ik hoop dat de :evil: wegblijven! :pray: :hug:

Niek, irritant he, behang van de muur halen! :thumbdown: Ik vind het ook een rotklus! Gelukkig hoeft het hier niet. Wel leuk om een nieuw kamertje te maken!!!

Vandaag zijn mijn ouders en mijn oma geweest en ze brachten een zandbak mee voor in de tuin! :inlove: Een mooie houten, met 2 van die bankjes. Ben benieuwd wat Mats er van vindt!! Het was gezellig vandaag. Ik zie mijn ouders niet zo heel vaak omdat ik een eind bij ze uit de buurt woon.

Ik ga morgen testen denk ik… dan ben ik lekker nog vrij. Ik heb alleen een kruitvttest, eentje die eigenlijk alleen vanaf je nod kan maar goed… ik zie wel wat er gebeurd. Als weet ik bijna ZEKER dat ie negatief zal zijn!

Ik heb ook geen zin om te koken. Daarom zijn we nu lekker aan de borrelhapjes: olijven, oude kaasjes, gevulde pepertjes, stokbroodjes met franse kaas… :drool:

Mats slaap al. Die heeft een slechte nacht gehad (en wij dus ook :roll: ) en was vanmorgen wel weer gewoon om 6.15 wakker. Zijn ochtendslaap stelde ook niet veel voor en zijn middagslaap ook niet. Daarom is hij nu helemaal op. Hij heeft zijn laatste fles nog niet eens gehad! Daar zal hij vanavond nog wel een keer om gaan vragen.

:-

wij hebben lekker pizza besteld :drool:

was trouwens een goed idee lins :thumbup:

Haha, iedereen houdt het simpel vandaag! :mrgreen: :thumbup:

sanne: wij hebben: biefstuk met champ.saus en kipsate alletwee met friet… en stokbrood met kruidenboter besteld en inmiddels gegeten.HEt was heerlijk! alleen wat ik altijd vind is dat de friet snel koud is… dus ff 30 sec in magnetron en we hadden weer warme verse friet hihi

en jullie al besteld en gegeten?

Ylerion… WAAR BEN JE???

angela: ja pizza vind ik heerlijk maar mijn vent minder hahah…

ja zondag is vaak zo dag dat je denkt mmm wat moeten we eten…

ach heb voor straks nog ijstaartje in de vriezer en mocht ik vanavond nog trek hebben er was nog stokbrood met kruidenboter over dus…

had het er net over dat ik vandaag misschien wel mijn laatste biefstukje heb genuttigd…als ik weet dat ik zwanger ben dan neem ik dat niet meer snik…

Ik moet ook nog wat laten komen hier op werk. Denk dat het shoarma gaat worden :drool:

Ik heb gister wel biefstuk gegeten, was best nog rood. Heb er helemaal niet bij stil gestaan :oops: Hoeveel kwaad kan dat eigenlijk??

Pizza was lekker :drool:

heb een shoarma pizza gegeten is hub blij mee :? :mrgreen:

@patricia26 wrote:

Ik heb gister wel biefstuk gegeten, was best nog rood. Heb er helemaal niet bij stil gestaan :oops: Hoeveel kwaad kan dat eigenlijk??

Ik geloof dat het de eerste 6 weken nog geen schade aan kan richten omdat het vruchtje nog geen voeding van jou binnenkrijgt. Dat begint daarna pas.

weet ik ook niet presies…denk ook wel dat 1x geen kwaad kan…zou het nou stelselmatig zijn dan is het denk ik anders…

grr nog geen Yleron :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

was lekker uit eten geweest en vanaaf neemt vriend laptop mee naar een vriend voor iets…kan ik ook niet kijken :wall:

@sase0507 wrote:

was lekker uit eten geweest en vanaaf neemt vriend laptop mee naar een vriend voor iets…kan ik ook niet kijken :wall:

ow das balen! Ben je alleen thuis en kun je niet eens op kok!!

Krijg je trouwens al een buikje?? :inlove:

@Matsjo wrote:

@sase0507 wrote:

ow das balen! Ben je alleen thuis en kun je niet eens op kok!!

Krijg je trouwens al een buikje?? :inlove:

Jahah ben ook benieuwd of ja al een buikje hebt :mrgreen: