Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

dankjullie wel :slight_smile:

Heeeeeeey wat een rust hier!! :roll:

Goedemiddag allemaal!

Hoe is het met iedereen?

Hoi!

Ik heb hier een poosje terug meegeschreven als Ellen :wink: Ik wist niet dat ik geen tweede account mocht hebben, deze is dan ook gesloten door de modies. Toen heb ik updates via Matsjo gegeven, om toch nog een beetje mee te kunnen doen.

Aangezien we de zwangerschap bekend hebben gemaakt, kan ik me hier nu lekker onder mijn bekende account melden :slight_smile:

Hier gaat tot nu toe alles volgens plan. Ik ben ruim 9 weken zwanger, lekker misselijk, uitgeput en dizzy, en heb al 2 goede echo’s gehad. Als je meer wilt lezen over mijn zwangerschap, ik heb een topic in ‘zwanger zijn’ geopend.

Ik heb de hele tijd met jullie meegelezen, en WAUW! Wat gaan jullie snel :shock: Reken er maar niet op dat ik dat bijhou, daarvoor heb ik het veel te druk :shifty: Maar ik kan gewoon af en toe even komen buurten, als jullie dat gezellig vinden :slight_smile:

:-*

hoi niek! leuk dat je nu gewoon mee kan beppen.

ja snel gaat het zeker, maar maak je geen zorgen ik spring ook regelmatig gewoon maar in haha.

fijn dat alles goed gaat!

@ Niek: Gezellig dat je mee komt lezen en schrijven :mrgreen:

Suc6 met de zwangerschap!! :inlove:

@ Cin: Hier alles goed hoor, ben aan het werk, af en toe spieken op K.O.K :wink:

Bij mij nog steeds geen :twisted:

Begin het nu wel een beetje raar te vinden hahaha… :lol:

Maar goed, we zullen zien waar het schip strand :roll:

Hoest bij jou?? :-*

( pagina 12 alweer, gaan we niet redden hoor zonder Matsjo :lol: )

Ja hier gaat het allemaal wel. Beetje last nu van klein beetje bruine afscheiding, heb ik normaal nooit. Alleen toen met de miskraam.

Dus ik weet het ook niet, misschien zet de ongesteldheid door, misschien niet.

Maar ik vind het allemaal een beetje dubbel. Vanmorgen super misselijk en zo, na een uurtje op te zijn niet meer.

Maar denk dan toch dat ik ongesteld wordt :cry:

Ben weer terug uit de stad, ben goed geslaagd!!!

Stond ik toch ineens voor de Prnt*l, toch maar even naar binnen gewipt. Kon het niet laten om een klein rompertje te kopen met “I love Papa” zo schattig :mrgreen:

Liep niet lekker in de stad, heb toch maar vast een maandverbandje ingedaan (in het pashokje :slight_smile: ) maar ik ben het nog niet geworden gelukkig. Heb ook geen krampen ofzo zit tussen mijn oren denk ik.

Moet nu echt even wat aan het huishouden gaan doen, de rest van de week moet ik gewoon werken en het is hier net of er een bom ontploft is.

Lees straks wel even terug en reageer dan op alles en iedereen.

@Cin. wrote:

Ja hier gaat het allemaal wel. Beetje last nu van klein beetje bruine afscheiding, heb ik normaal nooit. Alleen toen met de miskraam.

Dus ik weet het ook niet, misschien zet de ongesteldheid door, misschien niet.

Maar ik vind het allemaal een beetje dubbel. Vanmorgen super misselijk en zo, na een uurtje op te zijn niet meer.

Maar denk dan toch dat ik ongesteld wordt :cry:

Cin --> :hug:

Van dat dubbele gevoel heb ik nu ook een beetje last…

Was vanmorgen ook misselijk enzo, maar na een tijdje trok het weer weg… Maar dat heb ik wel is vaker…

Ik heb alleen erg last van me buik vandaag, pijnlijke steken enzo, maar ben nog niet ongesteld, misschien zet het wel door :frowning: , maar word er echt niet wijzer van, begin het nu een beetje vervelend te vinden… :?

Maar komt wel goed met ons Cin!! :pray:

Take care :-*

@ Patripiex:

Mooi dat je geslaagd bent!!

Qute hoor dat rompertje!! :inlove:

Ik loop al 3 dagen met een maandverbandje in :wall: :lol:

@Niek Welkom terug!! Wat fijn om weer wat vanje te horen en om te weten dat alles goed met je gaat!

@Sem en Patripiex, Ik blijf voor jullie duimen hoor! :pray: :pray:

Ja fijn he, die maandverbandjes haha.

:pray: :pray: :pray: :pray: :pray:

@Niek, welkom terug en gefeliciteerd!

@Patripiex, jammer van de test, maar ja geen bloed=goed zeggen ze!

We blijven duimen!

@Hier ook wat raars! Vanochtend naar de wc om te plassen en met afvegen een beetje bloed, echt heel weinig. Vandaag een paar keer gehad, maar niet om nou te zeggen ik moet maandverband aan.

Ik snap er niks van, ben net ongesteld geweest de 15de.

We wachten het maar weer af!

erosn misschien innesteling???

Nou meiden, volgens mij ben ik net :twisted: geworden! :frowning: :x

Heb last van bruin/rode afscheiding en gigantische steken in me buik!!

( Maar goed dat ik dat maandverbandje al in had haha )

Sowieso is me :twisted: een stuk heftiger sinds ik ben gestopt met de pil, maar goed… Denk wel dat het helemaal door gaat zetten…

Balen!! :wall:

Nou maar weer hopen op volgende maand :pray:

Even goed me vruchtbaren dagen uitrekenen en maar weer lekker veel klussen!!

Nou, kan me banner ook weer weg, maak na me :twisted: wel weer een nieuwe…

Oh jammer Sem! :hug:

Ja zeker… Ben ook wel teleurgesteld, maja, kan er niks aan doen…

Kon ik er maar wat aan doen, dan was het wel anders geweest…

Hadden we nu feest!!

Maar goed op naar ronde 3 :thumbup:

Nee dat is altijd het vervelendste he, dat je er niks tegen kunt doen!

Is jou cyclus nu wel een beetje regelmatig, of helemaal niet?

Enne het teleurgestelde gevoel, snap ik helemaal!!! :hug:

jammer sem :hug:

maar op naar de volgende ronde weer nieuwe kansen.

mijn cyclus is de laatse tijd maar een zooitje ongeregeld om het zo maar te zeggen.

en als de test dan nega is dan laat die ongi ook maar komen hoor.

dan hebben we weer een nieuwe kans.

ik bergijpn wel hoe je je voelt :hug:

patricia :hug: