shopze!
Veel plezier!!!
@ Patripiex :hug:
Jammer meis!!
Veel plezier in Rotterdam!!
Hier @ Amsterdam schijnt het zonnetje ook lekker!! Pand waar ik werk is weer lekker warm :lol:
Nou dames nog steeds geen :twisted: dus we houden nog ( een beetje ) hoop!!
Fijne dag!! :-*
Werkze Sem, en ik blijf voor je hoor!!! :thumbup: :thumbdown:
Thaks Tweet :mrgreen::thumbup:
@Tweet wrote:
Mogge MinnieMin!
Ja idioot he? Ik haal soms de gekste fratsen uit, als ik niet eerst goed na denk…
In een boom klimmen om je doodsbange kat er uit te halen bijvoorbeeld… Terwijl je zeven maanden zwanger bent!!!![]()
Jeetje Tweet, wat een verhalen allemaal!!
Stoer wijfie!!

Nu wel rustig aan doen he!! :lol:
Denk dat ik ruzie met mijn vent en kids ga krijgen als ik dat weer zou doen nu…
Toen was ik vrijgezel, en had ik alleen mezelf! :lol:
Sem en Patripiex :hug: :hug: Balen!!! Ik blijf wel voor jullie duimen hoor!!
Tulpjes ook een megadikke :hug: voor jou. Ik ben blij dat het nu weer iets beter gaat en ik hoop natuurlijk dat we je hier snel weer mogen verwelkomen, maar ik begrijp ook heel goed dat het erg confronterend is allemaal. :hug: :hug: :-*
@Tweet wrote:
Denk dat ik ruzie met mijn vent en kids ga krijgen als ik dat weer zou doen nu…
En met ons :x :mrgreen:
tulpjes: ik ga je ook ene hele dikke knuffel geven :hug: :hug: :hug: hopelijk komt je snel weer schrijven…
Patriepix en Sem: ik duim ook nog steeds heeeeel hard voor jullie
(was bij jou toch ook zo bieslookje? eerst negatief en na een aantal dagen toch positieve test?)
voel me bijna schuldig dat ik wel in 1x zwanger ben dan mss ook nog wel langer nu achteraf gezien:oops: :oops: en dan heb ik morgen de echo ook nog al, en ben daar helemaaaaaal niet zenumachtig voor :shifty: :liar: :shifty: :liar: :shifty: :liar:
sem : werkse
patripiex shopze
cin voor jou wordt het ook spannend nu? en miraq ook zag ik op het lijstje
Yleron: mss ga ik je nog wel een keer pb sturen of ik iets van je mag stelen :shifty: :shifty: :shifty: (naam)(als alles goed mag gaan uitterraad en het een meisje wordt natuurlijk)is anders ook zo zielig voor een ventje :inlove:
Minniemin:ook goedemorgen… :mrgreen: beetje laat maar goed
hoe is het met de rest? hupsakee ellen84 zij toch ook zwanger? en wie ik nog meer ben vergeten? en met de rest van de klussers? alles goed?
ga even wat doen in hh…vanmiddag kinderverjaardag…tot strakkies
ps hier is het hiet niet zo mooi als gezegd…wel zon maar daarbij niet superwarm en steeds zwarte wolken
haha. steel maar raak hoor.
@sase0507 wrote:
voel me bijna schuldig dat ik wel in 1x zwanger ben dan mss ook nog wel langer nu achteraf gezien:oops: :oops: en dan heb ik morgen de echo ook nog al, en ben daar helemaaaaaal niet zenumachtig voor :shifty: :liar: :shifty: :liar: :shifty: :liar:
Hoeft toch niet Sase, is toch hartstikke mooi dat het in 1x gekukt is :D:thumbup:
Oooh morgen echo!! Leuk!! Spannennnnnnnnd!! :dance:
showforum gespamd!
@sanne062 wrote:
@Tweet wrote:Denk dat ik ruzie met mijn vent en kids ga krijgen als ik dat weer zou doen nu…
En met ons :x :mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
@sase0507 wrote:
voel me bijna schuldig dat ik wel in 1x zwanger ben dan mss ook nog wel langer nu achteraf gezien:oops: :oops:
Dat heb ik ook ja... :oops:
@Ylerion wrote:
showforum gespamd!
Leuke foto’s Ylerion!!
Prachtige meid & wat een leuk trouw kaartje hebben jullie!! :inlove:
MvM is weer weg, en ik mag maandag al beginnen met inzamelen. Ze was erg verbaasd over hoe donker mijn streepje nu al is! :lol:
Heb uiteindelijk toch het boek gekozen ipv het serviesje, even lekker ego iets voor mijzelf! 8)
Gelijk heb je Tweet!! :mrgreen::thumbup:
:mrgreen: