Patri:
@Tweet wrote:
Goedemorgen dames!Tweet, wat een verhaal!
Lins: Bij mij is ook eens ingebroken, maar dan terwijl ik in bed lag! Ik hoorde midden in de nacht iemand over mijn dak lopen, ben uit bed gesprongen, heb hem in zijn lurven gegrepen nog voordat hij echt mijn raam binnen was, heb de politie gebeld terwijl ik hem in mijn handen had, en hem zo over gedragen aan de juten⦠Pas toen 1 van die agenten zei dat ik misschien beter even iets aan kon doen, had ik door dat ik naakt was, aangezien ik altijd naakt slaap! :oops: :lol:
Heb er nog steeds wel eens nachtmerries over, en vorig jaar ben ik die inbreker zelfs weer tegen gekomen⦠Hij herkende mij blijkbaar ook, want ik zag zijn verraste blik en toen keek hij gauw een andere kant op⦠Blijkbaar heb ik indruk gemaakt!!! :mrgreen:

Patri:

Mogge MinnieMin!
Ja idioot he? Ik haal soms de gekste fratsen uit, als ik niet eerst goed na denkβ¦
In een boom klimmen om je doodsbange kat er uit te halen bijvoorbeeld⦠Terwijl je zeven maanden zwanger bent!!!
Twwet: :shock: :shock: :shock: :lol: :lol: :lol: jeet je wat een verhaalβ¦ga je nu wel rustiger aan doen?
Patic;
Was het wel van plan ja, hihihi
@Tweet wrote:
Goedemorgen dames!
Lins: Bij mij is ook eens ingebroken, maar dan terwijl ik in bed lag! Ik hoorde midden in de nacht iemand over mijn dak lopen, ben uit bed gesprongen, heb hem in zijn lurven gegrepen nog voordat hij echt mijn raam binnen was, heb de politie gebeld terwijl ik hem in mijn handen had, en hem zo over gedragen aan de juten⦠Pas toen 1 van die agenten zei dat ik misschien beter even iets aan kon doen, had ik door dat ik naakt was, aangezien ik altijd naakt slaap! :oops: :lol:
Heb er nog steeds wel eens nachtmerries over, en vorig jaar ben ik die inbreker zelfs weer tegen gekomen⦠Hij herkende mij blijkbaar ook, want ik zag zijn verraste blik en toen keek hij gauw een andere kant op⦠Blijkbaar heb ik indruk gemaakt!!! :mrgreen:
jij bent echt een stoer wijf!!
Patricia!!!
goedemorgen dames.
ik dacht. laat ik ook maar weer eens wat van me horen.
we zijn gisteren naar burgers zoo geweest. ik heb een jaarkaart en kan dus lekker met alaina (tot 4 jaar gratis) gaan wanneer ik zin heb :mrgreen:
ik heb wat fotoβs gemaakt. als de batterij weer opgeladen is, zal ik ze laten zien.
alaina slaapt nu nog dus ik heb even tijd tot de kindjes komen. die zijn er over een half uurtje ofzo. ik denk dat ik vandaag mn eisprong heb. ik heb weer pijn in mijn onderbuik dit keer aan de linkerkant. ik heb gisteravond ook nog geklust en de vk raadde me aan om om de dag te klussen voor de beste kans. dat is tot nu toe nog gelukt hehe. maar ik denk dat ik voor dezekerheid hub nog maar even nodig heb vanavond
het zonnetje is hier alweer lekker aan het schijnen. prima, als het maar niet zo vies warm word als afgelopen zondag/maandag daar kan ik zo slecht tegen.
@ angela. ik heb je trouwdag verhaal gemist! staat het al ergens? wel wat fotoβs gezien. erg mooi en wat zag je er supermooi uit! en zo slankβ¦ gaat mij niet meer lukken haha tenzi er nog 20 kg afgaan in 2 maanden.
Mogge Ylerion!
Zal voor je duimen dat je nog heel even wat rust mag genieten⦠8)
ja t is nog steeds stil haha. ik ga toch maar eens kijken
Wij moeders zeggen altijd maar dat we zo graag zouden willen dat kids 's morgens wat langer uitslapen, maar als ze het dan doen, gaan we ze uiteindelijk toch maar wakker makenβ¦
Vreemde wezens, moeders⦠:lol:
Pat ik zie dat je online bent, enenenenenen???
Helaas hij was negatief
Ik werd vannacht om half 5 wakker omdat ik zo nodig moest plassen, ik denk ik doe maar gelijk de test kon toch niet meer slapen.
5 minuten duurt echt lang dan!!! Was echt spannendβ¦
Had me er al op ingesteld dat hij negatief zou zijn dus de klap viel wel mee, natuurlijk wel jammer maar zolang ik nog niet :twisted: ben heb ik gewoon te vroeg getest
Ben daarna weer in slaap gevallen dus nu heb ik lekker uitgeslapen en dat had ik echt nodig. Wil eigenlijk vandaag gaan stadten maar het weer ziet er niet al te best uit. Eerst maar eens ontbijten misschien knapt het nog op.
He bah, ook al negatief! Valt tegen toch he meis? :hug:
Hier is het stralend mooi weer, dus als je wilt stadten, moet je hierheen komenβ¦
@Tweet wrote:
He bah, ook al negatief!Valt tegen toch he meis? :hug:
Hier is het stralend mooi weer, dus als je wilt stadten, moet je hierheen komenβ¦![]()
Ja ook al ga je uit van negatief je hoopt toch dat hij positief wordt en je blijft dus maar staren naar het streepje wat dus nooit een streepje wordt.
En waar is dat stralende weer dan???
Je hebt het vast wel een keer gezegt waar je woont maar ik weet het niet meer.
Oh, ik zie het hier ook langzaam opknappen en er komt een voorzichtig zonnetje door
Tilburg
@Tweet wrote:
Tilburg![]()
En het is leuk stadten daar, maar voor nu even iets te ver.
Ik kom er graag, mijn familie woont in Waalwijk dus als ik erop uit ga met mijn tante is het meestal Tilburg.
prachtig weer ook hier!
Ik denk dat ik het wel kan wagen om naar de stad te gaan, het zonnetje breekt nu echt door. Ga naar Rotterdam toe, lekker dichtbij en zet de auto bij het metrostation en dan verder met de metro naar het centrum, kost me geen parkeerkosten want die zijn zo duur vind ik altijd.
Dus ik ga me nu aankleden en weg dan heb ik nog de hele dag!!!
Tot vanmiddagβ¦