Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

zo net thuis…kom net bij mijn zusje vandaan daar is het hele huis overhoop gegooid door een stelletje inbrekers! de kl…

jeetje wat zijn julli eaan het schrijven geweest vandaag zeg pfffff net ff alles zitten lezen…ik reageer niet op iedereen dat heb ik niet helemaal onthouden hi…

tulpjes dikke knuffel! ik denk aan je!

tulpjes :hug: :hug: :hug:

hopelijk kan voor jou het zonnetje ook snel gaan schijnen.

wat was mijn bad net lekker, heerlijk met lavendelolie erin (gekregen met verjaardag)…

De rust is hier teruggekeerd zie ik :mrgreen:

Bieslookje, je hebt me op een idee gebracht! Ik ga zo ook even lekker in bad!!!

Jeetje Lins, wat erg voor je zus!!! :o :hug:

Nou, alles is ingepakt… klaar om te gaan! Hub en Mats brengen mij morgen naar school en zwaaien mij ook uit. Ik ga ze zoooooooo missen!! Ben nog nooit zo lang zonder Mats geweest, al helemaal 's nachts niet! :cry:

Meiden, ik meld me af t/m vrijdagmiddag! Ik wens jullie veel plezier de komende dagen hier! Ik ga het in elk geval missen. Jullie mij ook een beetje?? :wink: Ik wens een heleboel positieve testen te zien als ik terug ben!!! Ik blijf in elk geval duimen voor jullie allemaal!

Dikke kus!

:-* :-*

veel plezier op kamp matsjo!!!

Zo mijn ogen vallen dicht :zzz:

Ik ga afsluiten en lekker mijn bed opzoeken, ben gisteren behoorlijk verbrand en dat voel ik nu.

Morgenochtend meld ik me weer.

Veel plezier majo :thumbup:

lins

Wat erg voor je zus.

je voelt je toch niet meer veilig in je eigen huis :x

Veel plezier op kamp Matsjo!!! We gaan je zeer zeker vreselijk missen hier!

Ik ga ook naar bed meiden… Tot morgen! Slaap lekker allemaal… :-*

nee is zelfs aan de kleding gezeten…en tnieuwe breedbeeld tv is ingepakt in hun eigen dekbed…dus zelfs die is weg…

ik zou echt alles poetsen en ontsmetten en schoonmaken…

brrrr

patripiex: weltrusten!!

tweet ook weltrusten!!

ik hoop het echt nooit me te maken

@Patripiex wrote:

Ik hoop het Sem maar ik heb nu niets van kwaaltjes wat erop zou lijken dat ik zwanger zou zijn. Daar komt bij dat dit de eerste keer is na het stoppen met de pil dus mijn cyclus kan totaal anders zijn dan 28 dagen.

Ja ik weet niet hoe die kwaaltjes voelen… :roll:

Ik ben in maart gestopt met de pil, april was ik gewoon “op tijd” :twisted:

Dit is de 2e keer en ik ben nu dus een dag over tijd…

Misschien dat me cyclus ook weer op gang moet komen, ik heb geen id…

Maar we wachten het nog even af, als ik einde van de week nog niet :twisted: ben doe ik gewoon weer een test :pray:

Had toch een dubbele gehaald :stuck_out_tongue:

@ Lins: Wat vervelend zeg!! Hoe durven ze!! :x

@ Matsjo: Veel plezier op kamp!! Hoop dat we het redden met dit deel :lol:

Ik ga zo lekker me bedje in…

Fijne avond nog!!

sem weltrusten!!

afgelopen nacht is hier trouwens echt bar en boos geweest…al mijn plantenbakken waren om en 1 bak is zelfs kapot baal baal…

het stond allemaal juist zo mooi snik snik…

morgen maar aan de opruim…

ben aardig moe…ga zo ook naar bed denk ik!

geloof dat iedereen hier al zo beetje weg is…

Jij ook Lins!! :-*

@lins wrote:

afgelopen nacht is hier trouwens echt bar en boos geweest…al mijn plantenbakken waren om en 1 bak is zelfs kapot baal baal…

het stond allemaal juist zo mooi snik snik…

morgen maar aan de opruim…

ben aardig moe…ga zo ook naar bed denk ik!

geloof dat iedereen hier al zo beetje weg is…

Jaaa was echt een gekkenhuis vannacht!

Ben echt een paar keer wakker geschrokken, leek wel oorlog :shock: Hahaha

Was lekker tegen me mannetje aangekropen :roll:

Bij ons vlogen de planten ook door de tuin heen, echt super zonde, maar goed niks aan te doen!!

Nu ga ik echt naar bed!! :lol:

Truste Lins!!

ja ik heb hier ook maar 3 uurtjes geslapen… dus ik ga ook!!

morgen uitslapen!! heerlijk heb ik echt nodig…

Goedemorgen dames!

Lins: Bij mij is ook eens ingebroken, maar dan terwijl ik in bed lag! Ik hoorde midden in de nacht iemand over mijn dak lopen, ben uit bed gesprongen, heb hem in zijn lurven gegrepen nog voordat hij echt mijn raam binnen was, heb de politie gebeld terwijl ik hem in mijn handen had, en hem zo over gedragen aan de juten… Pas toen 1 van die agenten zei dat ik misschien beter even iets aan kon doen, had ik door dat ik naakt was, aangezien ik altijd naakt slaap! :oops: :lol: :wink:

Heb er nog steeds wel eens nachtmerries over, en vorig jaar ben ik die inbreker zelfs weer tegen gekomen… Hij herkende mij blijkbaar ook, want ik zag zijn verraste blik en toen keek hij gauw een andere kant op… Blijkbaar heb ik indruk gemaakt!!! :mrgreen: