Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

en het is voor een goed doel hé :wink:

:lol: :lol: :lol:

@Tweet wrote:

@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:
Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.

Na ons huwelijk nog geen dag over geslagen :oops:

Zeg, het is de bedoeling dat je elkaar eeuwige TROUW belooft, geen eeuwige SEKS!! :mrgreen:

NIET??? :shock:

Nou, dan hoef ik ook niet met mijn vent te trouwen hoor, dan vind ik er niks aan!!! :roll:

Tsja… waarom zou je idd? :wink:

@Matsjo wrote:

@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:
Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.

Na ons huwelijk nog geen dag over geslagen :oops:

Zeg, het is de bedoeling dat je elkaar eeuwige TROUW belooft, geen eeuwige SEKS!! :mrgreen:

NIET??? :shock:

Nou, dan hoef ik ook niet met mijn vent te trouwen hoor, dan vind ik er niks aan!!! :roll:

Tsja… waarom zou je idd? :wink:

Voor de gave jurk dan maar… :mrgreen:

ja hahah en het feest natuurlijk :wink:

Goeie reden! :thumbup:

Hm ja, we geven meteen een knalfeest, zodat we dan nooit meer een feestje hoeven geven voor onze verjaardagen, en we dus eindelijk eens echt rust hebben! :mrgreen:

Dames, ik had een paar dagen geleden al contact met Tulpjes… Ik denk niet dat ze het erg vindt als ik dit even hier plaats:

@Tulpjes wrote:

Hoi Matsjo!

Bedankt voor je berichtje! Lief dat je aan me denkt!

De laatste dagen gaat het gelukkig weer wat beter! Ben net terug van een weekend in de bergen. Echt goed om wat afleiding te hebben gehad!

Merk wel dat ik het nog lastig vindt om weer mee te gaan schrijven op het forum…is toch confronterend om te zien dat ‘ons’ kindje 5 nu een ander kindje is…hoop me binnenkort weer te melden, maar heb eenvoudigweg even wat tijd nodig om weer helemaal mee te gaan doen!

Hoe is het verder bij jou? Wanneer heb jij je NOD eigenlijk??

Liebe Grüsse,

Tulpjes

:hug: voor tulpjes

ik bergijp haar volledig.

Logisch dat ze het moeilijk vindt!

Dikke :hug: voor Tulpjes!!!

Jaa vet balen!!

Even de spanningen eruit gejankt hihi… :oops:

Maar goed nog steeds geen bloed dus wie weet is er nog hoop :pray:

Jullie zijn super!! Thanks!!

Hopelijk morgen ochtend wel een positieve test van Patripiex :pray:

:hug: voor Tulpjes

Ik hoop het Sem maar ik heb nu niets van kwaaltjes wat erop zou lijken dat ik zwanger zou zijn. Daar komt bij dat dit de eerste keer is na het stoppen met de pil dus mijn cyclus kan totaal anders zijn dan 28 dagen.

Ohw, hier zitten jullie dus! Man, jullie gaan zo snel, ik hou het niet meer bij hoor!

Nou, ik heb toch de :twisted: op bezoek gekregen vanmiddag.

En stiekem toch ook wel heel blij, aangezien mijn cyclus zich toch al meer lijkt te herstellen… :slight_smile: Iig niet weer een van 35+ en dat is goed nieuws! Heus! Al blijft het toch een beetje jammer, hahaha :wink:

Maar voel me een stuk beter weer hoor meiden, thanks!!

@Sem: Balen joh, maar geen bloed=goed. Dus duim gewoon nog even door voor je hoor!

@Patripiex wrote:

Ik hoop het Sem maar ik heb nu niets van kwaaltjes wat erop zou lijken dat ik zwanger zou zijn. Daar komt bij dat dit de eerste keer is na het stoppen met de pil dus mijn cyclus kan totaal anders zijn dan 28 dagen.
Spannend Patri! :stuck_out_tongue: Hopelijk is alles snel weer op zijn ouwe gangetje!

Sem. :hug:

Wanneer stappen jullie altijd over naar een nieuw gedeelte eigenlijk?

Was nog bij het oude aan het posten :oops:

normaal bij 50 pagina’s cin

@Angela_84 wrote:

normaal bij 50 pagina’s cin

Thanx!

heeft iemand nog wat te vertellen??

Ahhh Sem!!! Balen!! maar er is nog hoop! :hug:

Heel veel plezier op kamp Matsjo!!

Angela; eeuwige trouw en eeuwige seks… jij boft meid hahaha :wink: