@Patripiex wrote:
Vonden jullie het trouwens ook zo spannend iedere keer als je naar de wc moest???
ja idd.en ik ging dan ook altijd veel vaker :oops:
@Patripiex wrote:
Vonden jullie het trouwens ook zo spannend iedere keer als je naar de wc moest???
Bah, zelfs IK ben teleurgesteld dat Semmeke niet positief getest heeft… :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor Sem en vriend!
Ja ik ook, ben er iedere keer weer kapot van als er negatief getest wordt.
Sase, mag jij echt MORGEN al een echo???
Jij doet mee aan dat onderzoek toch?
Ik moet nog een maand geduld hebben…
tweet…nee overmoren de 28e idd…maar puur alleen om het onderzoek hoor…kan dus zijn het gewoon klopt hoever ik ben en dat ik helemaal niets of niet veel te zien krijg maar krijg inwendige echo…praktijk hefet nieuwe app en een vk in opleiding die af moet studeren en projecten moet hebben…nou ik ben nu 1 van haar projecten :mrgreen:
anders was ik ook pas eind juni geweest hoor…
@Patripiex wrote:
@sase0507 wrote:
zat trouwens net te kijken in het verjaardagslijstje…ik ben op dezelfde als jou jarig matsjo :mrgreen: en wordt dan ook 28
@sase0507 wrote:
tweet…nee overmoren de 28e idd…maar puur alleen om het onderzoek hoor…kan dus zijn het gewoon klopt hoever ik ben en dat ik helemaal niets of niet veel te zien krijg maar krijg inwendige echo…praktijk hefet nieuwe app en een vk in opleiding die af moet studeren en projecten moet hebben…nou ik ben nu 1 van haar projecten :mrgreen:
anders was ik ook pas eind juni geweest hoor…
@Angela_84 wrote:
dat gaan wij niet redden zonder matsjo![]()
![]()
ik denk dat je beter niet op kamp kunt gaan hoor.
dan mis je hier veel te veel en kun je gewoon doorgaan met klussen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Morgenochtend kan ook nog Matsjo! En anders een beetje mee nemen in een potje… :lol: :lol: :lol:
@Tweet wrote:
Morgenochtend kan ook nog Matsjo! En anders een beetje mee nemen in een potje… :lol: :lol: :lol:
Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.
Na ons huwelijk nog geen dag over geslagen :oops:
Go Angela en hubbie!!! :inlove:
@Tweet wrote:
Morgenochtend kan ook nog Matsjo! En anders een beetje mee nemen in een potje… :lol: :lol: :lol::mrgreen: :mrgreen:
@Angela_84 wrote:
@Angela_84 wrote:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.
Zeg, het is de bedoeling dat je elkaar eeuwige TROUW belooft, geen eeuwige SEKS!! :mrgreen:
@Matsjo wrote:
@Angela_84 wrote:Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.
Zeg, het is de bedoeling dat je elkaar eeuwige TROUW belooft, geen eeuwige SEKS!! :mrgreen:
@Tweet wrote:
@Matsjo wrote:@Angela_84 wrote:Als wij het zo doorzetten zoals nu dan hebben we denk ik wel een grote kans.
NIET??? :shock:
Nou, dan hoef ik ook niet met mijn vent te trouwen hoor, dan vind ik er niks aan!!! :roll: