Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

Nou ik moet zeggen Cin dat sinds ik gestopt ben met de pil ( in maart ) ik vorige maand gewoon netjes op tijd was, cyclus van 28 dagen…

Was ook gewoon 5 dagen :twisted: Heel netjes, altijd van ma t/m vrij

Maar deze keer dus 30 dagen… :?

Mij benieuwe hoe lang ik :twisted: ben deze keer…

Best wel irritant dat ik niet gewoon op tijd ongie ben geworden, word zo lastig uitrekenen nu voor de volgende… Naja gewoon 3 weken tellen na de laatste dag van me :twisted:

Heb ook geen id wat ik nu op me volgende banner moet zetten hahaha…

Doe ik 29 zit ik netjes in het midden hahaha…

Zo’n vrouwelijk lichaam is maar raar hoor :roll:

Sem: :hug:

Patripiex: Hoop dat je op de juiste tijd een rompertj egekocht hebt, en snel positief test!!! :-* Succes met opruimen. :wink:

Cin: Innestelingsbloeding misschien???

Ik heb vandaag een Negen Maanden Dagboek en twee zwangerschapsbh’s gekocht!!! :inlove:

Het is hier ineens weer slecht weer geworden. Heb een deal gesloten met mijn man dat hij het huis stofzuigd als ik hem straks om 16.00 van zijn werk haal :mrgreen: Heb ik nu mooi nog even de tijd om bij te lezen hier.

@ Patripiex: Hahahahaa dat doe je goed

@ Tweet: Thank for the :hug: & Leuk dat dagboek!! :smiley:

Hier @ Amsterdam is het ook KL*** weer geworden!!

Jammer…

Minniemin: jammer dat de :twisted: zijn gekomen gisteren, veel succes in de volgende ronde

Lins: wat vreselijk voor je zusje zeg, helaas ken ik het ook van heel dichtbij.

Toen ik 18 jaar was en mijn ouders op vakantie waren ging ik 5 minuutjes weg om mijn vriendin thuis te brengen en toen ik de deur open deed stond ik oog in oog met een inbreker die net de trap af kwam springen. 2 mannen renden via het opengebroken raam van de woonkamer weg samen met de gehele swarovski (kristal) collectie van mijn ouders. Later hoorde ik dat ze blijkbaar al de hele week op de wacht hadden gestaan tot ze hun slag konden slaan.

Ik heb maanden bij een psycholoog gelopen en niet meer alleen in dat huis kunnen slapen. Ben er nu gelukkig overheen (zeker toen ik ging samenwonen) maar het is geen pretje als je het meemaakt.

Het ergste is nog dat toen ik er net overheen was ze opnieuw hebben ingebroken maar verstoord werden door het alarm en wij lagen boven te slapen, alles was weer terug en ik kon weer van voor af aan beginnen bij de psycholoog :evil:

Sase en Tweet: jullie hoeven je niet schuldig te voelen hoor, je hebt gewoon geluk gehad dat je in 1 keer zwanger bent geworden, was jij het niet geweest dan was het wel iemand anders geweest. Wij geven niet zomaar op!!

Ylerion: leuke foto’s!!!

Niek: fijn dat het allemaal zo goed gaat en dat je weer gezellig mee komt schrijven.

Eros: wat vreemd maar komt wel vaker voor heb ik gehoord

Sem: balen zeg…succes voor de volgende ronde

Cin: spannend hoor bij jou ook nog geen :twisted: te vinden?? Moet nu wel heel vaak naar de wc en steeds hoop ik maar dat alles nog wit is.

Tweet: leuke aankopen heb je gedaan

Ik moet nu gaan rennen naar de auto, het hoost hier, maar goed ik heb het beloofd en het scheeld mij een rondje door het huis!!!

Tot straks

@Tweet wrote:

Patripiex: Hoop dat je op de juiste tijd een rompertj egekocht hebt, en snel positief test!!! :-* Succes met opruimen. :wink:

Dat hoop ik ook.

Het eerste wat mijn man vroeg was of ik al :twisted: ben :lol:

:wink: Soms kunnen ze best lief zijn, die mannen…

Soms wel ja :lol:

Kon de mijne wel SLAAN gister omdat ie me zo lang liet wachten op die test GRRR :x

Maar verder issie wel heel lief voor me geweest gister na die negatieve test :roll:

Nou meiden ik ga zo lekker naar huis, hoop dat we het droog houden, maar het ziet er somber uit buiten!!

he meiden

zal straks even bijlezen… :mrgreen: (stelletje kletskousen) :mrgreen:

kinderverjaardag gehad en gehoord van kennis dat tweeling met 26,5 week is geboren…

heb ik in Hk geplaatts en in verplaatst naar kraamtijd…ben zo hard aan het duimen :pray:

kom vanaaf nog wel even weer :mrgreen:

ben ook helemaal niet al zenuwachtig ofzo voor morgen :liar: :liar: :liar:

Sase ik heb het even gelezen, jeetje wat heftig joh.

Snap niet dat mensen er zo luchtig overdoen dat ze zo vroeg zijn geboren.

Ik wens de ouders heel veel sterkte :kaars:

Ben benieuwd hoe het morgen gaat, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent. Laat je alles weten??

tuurlijk…ben alleen om half 12 pas aan de beurt en ben denk ik rond 13 uur pas online… :mrgreen:

@sase0507 wrote:

tuurlijk…ben alleen om half 12 pas aan de beurt en ben denk ik rond 13 uur pas online… :mrgreen:

Geeft niet ik moet werken dus ben pas om 18.00 thuis.

Ik ga afsluiten want ik ga zo naar naailes.

Cin hopelijk blijft je :twisted: weg

@Angela_84 wrote:

erosn misschien innesteling???

Durf het niet te zeggen!

Zou wel leuk wezen zeg! :smiley:

@Eros wrote:

@Angela_84 wrote:

Durf het niet te zeggen!

Het zou kunnen hoor:D

@Angela_84 wrote:

@Eros wrote:
@Angela_84 wrote:

Durf het niet te zeggen!

Het zou kunnen hoor:D

We wachten het netjes af!

@Ik heb van het weekend van mijn hub een spelletje gehad voor de Wii.

Het heet Wii active. Soort fitnessprogramma.

Ben er gisteren mee begonnen en had vandaag toch een spierpijn.

Vanmiddag maar wel weer trouw verder gegaan en moet zeggen het is best leuk. Ik hoef nu tenminste niet naar de sportschool! :lol:

Hier nog steeds niks! Ook geen bruinsige afscheiding meer, ben erg benieuwd haha.

Maar dadelijk is me cyclus ook in 1 keer 29-30 dagen, dus wachten af…,

Je weet het maar nooit met zo’n vrouwenlijf! Soms wordt je der gek van!

Ah gussie, das sneu zo’n vroeggeboorte! Heb het al vaker gezien in me omgeving :hug:

@Eros wrote:

@Ik heb van het weekend van mijn hub een spelletje gehad voor de Wii.

Het heet Wii active. Soort fitnessprogramma.

Ben er gisteren mee begonnen en had vandaag toch een spierpijn.

Vanmiddag maar wel weer trouw verder gegaan en moet zeggen het is best leuk. Ik hoef nu tenminste niet naar de sportschool! :lol:

:lol: :lol: :lol: :mrgreen:

ow wii die hebben wij ook.

ik ben verslaafd aan wii fit!!! :mrgreen: