Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

@Angela_84 wrote:

ow wii die hebben wij ook.

ik ben verslaafd aan wii fit!!! :mrgreen:

Wii fit is inderdaad ook erg leuk! Ik vindt dan vooral die Balance spelletjes leuk!

Goedeavond allemaal!!

Weer lekker geschreven hier zeg!

Heb wel bijgelezen, maar niet zo goed onthouden wie wat schreef. In ieder geval een :hug: voor degenen die ongesteld geworden zijn!!! En ook eentje voor degenen die er (niet) op zitten te wachten, want ook dat is stressen!!! (vind ikzelf ook momenteel).

Heb vandaag bij een gezin waar ik werk een beebje van 1 weekje oud gezien. ZOooooooooooo schattig!!! :mrgreen: Ik begon nog net niet te kwijlen haha.

Wij hebben ook een wii; en wii fit lijkt me ook erg leuk maar vroeg me af of je daar ook echt ‘fit’ van wordt, of is het meer voor de fun?

Vriendlief en ik zijn momenteel beetje verslaafd aan monopoly voor de wii. Zouden haast het klussen vergeten LOL

Groetjes,

Mieke

@Mirag wrote:

Vriendlief en ik zijn momenteel beetje verslaafd aan monopoly voor de wii.

Wist niet eens dat die ook al bestond, stoer! Ik hou der ook wel van, zo’n spellen!

Denk datik vanavond als manlief werken is, ook weer eens ga WII-en, Mario vind ik altijd leuk hihi.

Ja Cin; is een leuk spel. En bij de wii-versie kan je niet valsspelen; misschien dat ik daarom ook niet zo vaak win :shifty:

Mario hebben we op de ds; vind ik heel leuk, maar ik word er vreselijk agressief van als ik niet naar een volgend level geraak haha. Ik ben normaalgezien niet van het vloeken, maar als ik daar voor de zoveelste keer in een ravijn val ofzo dan is het sterker dan mezelf. :silenced:

Ja haha dat heb ik ook! Niet normaal joh haha.

Wij hebben hem op de WII, de oude versie. Vind ik veel leuker dan de aller nieuwste trouwens.

Echt dat kan ik wel een paar uur spelen, totdat ik echt te vaak af ga, en dan zet ik hem voor de veiligheid van de WII maar uit :angel:

Dat wist ik ook niet dat er Monopoly bestond voor de Wii!

Lijkt mij wel grappig!

Kan je die met z’n tween spelen dan?

Een nintendo ds heb ik ook, heerlijk ding!

Ben daar voornamelijk verslaafd aan Craddle of Rome, zag dat ze die nu ook hadden voor de Wii!

Waaah word helemaal dol van mijn banner. Nog drie dagen en dan weten we iets (of niets)…

Hoorde van de week een vrouwtje die pas na tien weken doorkreeg dat ze zwanger was terwijl ze toch bewust gestopt was met de pil; wou dat ik er zo rustig mee om kon gaan. Maar ik geloof dat ik niet de enige ben op dit forum :wink: die elke maand loopt te tellen terwijl ze zich voornam wel te zien hoe het zou gaan als ze met de pil stopte…

Ja Eros Monopoly kan je met zijn tweeen, drieen en vieren spelen. Of alleen met de computer, maar dat is niet zo leuk.

Ja haha tis gewoon soms te erg! Je moest eens weten hoevaak ik al deze dag naar de wc ben gegaan om te “plassen”.

En maar in de gaten houden enz. :oops:

Dank je wel Miraq!

Heb net even op Bol zitten kijken en het spelletje is niet zo duur!

Is even overleggen met hub of hij hem ook wel leuk vindt en dan misschien maar bestellen!

balen zeg Sem, :hug:

Meiden voor jullie draaien de duimen nog hoor! :thumbup: :thumbdown: :pray:

Ook hier draaien de duimpjes nog volop voor iedereen!!!

Hee nog meer spelletjes freaks! Ik ben er ook gek op. Een WII heb ik alleen nog niet. Die moet nog wel komen… :stuck_out_tongue:

Word je echt fit van Wii fit?

ik zou ook wel een WII willen, maar manlief vindt t maar onzin :?

jammer patripiex…

en sem ook balen zeg.

ik doe even ego…

heb sinds eind van de middag echt weer last van mijn bekken, ik hoop dat vanavond rusten en vroeg naar bed wel een beetje helpt. Ik ga mijn oefeningen maar weer eens op pakken.

denk dat ik vanavond niet meer er ben, tot morgen

Wij hebben wel ook een Wii, maar alleen nog maar het standaard sports pakket erbij, omdat ik hem bij mijn telefoon heb gekregen, en we voorlopig zoveel mogelijk geld richting bruiloft willen sluizen.

Aaaiiiiii bieslookje wat vervelend zeg :hug: :hug:

Ik hoop dat je idd lekker uit kan rusten vannacht en dat je er morgen niet meer zo’n last van hebt :pray: :pray:

jaah hier ook WII Fit…echt leuk…WII sport vond ik ook altijd leuk…moet nog steeds nieuwe kopen…mijn nichtje van 4 die toen volgens mij bijna 3 was dacht dat het een spaarpot was. :mrgreen: cd was toen wel kapot maar wii zelf deed het gelukkig nog…

Nintendo DS heb ik ook…daar speel ik sims meestal op…zag nu zo,n leuk spelletje prof.layton and the curious case/city ofzoiets…had em al gedownload via torrent maar mijn ds pakt deze niet…heeft iemand hier verstand van toevallig? of weet een andere site hiervoor :wink: :oops:

?

vaag ik kan alleen maar op KOK momenteel…rest van internet doet het niet (waren storingen met internetplusbellen maar alleen KOK kom ik wel op :mrgreen: ) …

oo ga zo douchen en zenuwen voor morgen

duimen draaien hier ook verder voor iedereen :pray:

o mirag: wat voor een werk doe je eigenlijk? als je bij mensen thuiskomt…? ik zit zelf in thuiszorg en ga voor kraamzorg erbij vandaar dat het mij opviel :oops: :mrgreen:

Oei Bieslookje dat klinkt niet goed!!! Hoop dat het niet blijvend is, nu al… :hug:

@sase0507 wrote:

jaah hier ook WII Fit…echt leuk…WII sport vond ik ook altijd leuk…moet nog steeds nieuwe kopen…mijn nichtje van 4 die toen volgens mij bijna 3 was dacht dat het een spaarpot was. :mrgreen: cd was toen wel kapot maar wii zelf deed het gelukkig nog…

Nintendo DS heb ik ook…daar speel ik sims meestal op…zag nu zo,n leuk spelletje prof.layton and the curious case/city ofzoiets…had em al gedownload via torrent maar mijn ds pakt deze niet…heeft iemand hier verstand van toevallig? of weet een andere site hiervoor :wink: :oops:

?

vaag ik kan alleen maar op KOK momenteel…rest van internet doet het niet (waren storingen met internetplusbellen maar alleen KOK kom ik wel op :mrgreen: ) …

oo ga zo douchen en zenuwen voor morgen

duimen draaien hier ook verder voor iedereen :pray:

o mirag: wat voor een werk doe je eigenlijk? als je bij mensen thuiskomt…? ik zit zelf in thuiszorg en ga voor kraamzorg erbij vandaar dat het mij opviel :oops: :mrgreen:
Jaaaa, dat is een hele leuke! (Heb m al uitgespeeld). Ik heb hem zelf met nieuwsgroepen binnengehaald, dus kan je verder niet helpen. Hij is te groot om even te e-mailen…

het is trouwens curious village :wink: