@Patripiex wrote:
@Angela_84 wrote:mooi vind hub ook heb de foto even lsaten zien
:lol: :lol: hij is nu echt tot bloei aan het komen, zo mooi om te zien.
Wat voor soort vijver wil hij gaan maken?? Mijn overburen zijn er nu een van beton aan het maken maar die van ons is gewoon van zeil.
geen idee ik bemoei me niet met dat soort zaken als t maar mooi wordt :mrgreen:
@Angela_84 wrote:
@Patripiex wrote:
@Tweet wrote:
@Patripiex wrote:
@Tweet wrote:Lins: Tuurlijk was jij het niet!!! :-* Wij hebben ook al een cadeautje voor mijn ouders! We vonden vorige week bij de Prénat*l rompertjes met “I love oma” en “I love opa” er op, dus die hebben we per paar ingepakt! :inlove: We vonden ook nog dezelfde rompertjes maar dan voor papa en mama, dus die hebben we meteen ook gekocht! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Leuk hoor, die rompertjes heb ik ook gezien. Vond het nog iets te vroeg om te kopen maar ik wil ze wel gaan halen zodra het “raak” is :mrgreen:
Ze zijn onweerstaanbaar schattig!!! :inlove: :inlove: :inlove:
Ja ik heb ze 4 keer gepakt en weer terug gehangen :mrgreen:
ik heb ze ook al in mijn handen gehad :mrgreen:
Dan hoop ik dat we volgend jaar een foto kunnen maken waarbij onze kindjes ze allemaal aanhebben, dat zou leuk zijn :lol:
Het was hier zo rustig net en ik wilde net afsluiten maar nu is het weer even gezellig dus ik blijf nog even hangen.
Ik kijk ondertussen naar wegmisbruikers, zo dom hoe sommige mensen reageren.
@Angela_84 wrote:
@Patripiex wrote:
@Angela_84 wrote:
ik heb ze ook al in mijn handen gehad :mrgreen:
Dan hoop ik dat we volgend jaar een foto kunnen maken waarbij onze kindjes ze allemaal aanhebben, dat zou leuk zijn :lol:
ja dat is een goed idee
JAAAAAAAAAAAA!!! Leuk!!! :inlove:
Morgen vieren mijn zusje en zwager hun verjaardag.
ik heb beloofd dat ik hapjes zal maken aangezien mijn zusje morgen heel de dag moet werken.
hebben jullie nog leuke ideeen.wel koude hapjes.
ik maak al gevulde eieren
kaas met een worstje
en gevulde komkommer met roomkaas
alls tips zijn welkom.
Ik ga alvast de eieren koken :lol:
ik ga ff dancing with the stars kijken en dan daarna weer terug! nu wil manlief ff computeren dus word ff stuivertje wisselen!!
tot laters!!!
en niet te veel kletsen anders kan ik het niet bijhouden!! 
@Angela_84 wrote:
Morgen vieren mijn zusje en zwager hun verjaardag.
ik heb beloofd dat ik hapjes zal maken aangezien mijn zusje morgen heel de dag moet werken.
hebben jullie nog leuke ideeen.wel koude hapjes.
ik maak al gevulde eieren
kaas met een worstje
en gevulde komkommer met roomkaas
alls tips zijn welkom.
Ik ga alvast de eieren koken :lol:
Wij maken vaak een rolletje van een soort koude pannenkoek (hoe heetten die nu ook alweer) met roomkaas ertussen, kan ook nog met ham of vis.
Ben verder niet zo van de hapjes, maar ga nog wel even voor je nadenken.
Coctailworstjes met een reepje bladerdeeg uit de oven, zijn ook koud heel erg lekker.
:drool:
Wij gaan even lekker een filmpje kijken samen! Tot morgenochtend misschien nog even! En anders fijn weekend allemaal!!! :-* :-* :-*
@lins wrote:
ik ga ff dancing with the stars kijken en dan daarna weer terug! nu wil manlief ff computeren dus word ff stuivertje wisselen!!
tot laters!!!
en niet te veel kletsen anders kan ik het niet bijhouden!!
Veel plezier met kijken. Ik heb gelukkig een eigen laptop en mijn man heeft een pc boven staan.
tweet veel plezier met je film en al ik je niet meer zie fijn weekend :thumbup:
Ik ga even de vissen wat brood voeren, vinden ze heerlijk en ze eeten zo uit je hand :lol:
Wat een mooie vijver Patripiex!
Lins, in principe had ik mezelf voorgenomen maandag pas te testen; maar het kriebelt nu wel al.
Hoe hebben de ervaren testers getest?? Alleen in je uppie; of samen met partner; weet nog niet wat ik leuker zou vinden…
Ik heb vorige keer getest toen mijn man nog in bed lag. Dus “alleen” getest maar wel meteen het antwoord kunnen vertellen.
Morgen weet ik nog niet hoe ik het ga doen, als ik weer zo vroeg wakker ben doe ik het weer alleen.
Mijn man wil nog even gaan klussen nu ik nog geen :twisted: heb :mrgreen: Weet niet of ik dan nog terug kom vanavond denk dat ik er meteen een filmpje achteraan gooi als ik toch in bed lig.
Laat jullie morgen weten wat de test heeft gezegt, denk zelf negatief maar je weet maar nooit dus we houden moed.
patri: klusse!!!
tweet: filmpse kijken!! en fijn weekend!
angela: tomaatjes die kleintjes ook vullen met die roomkaas…mmmm
sandwichpuntjes
mirag: kanp hoor om te wachten…ik had ook laatst gestest zondagocht en maandags was ik ongi…zonde van de test maar ja,
ik heb getest in me uppie met mijn vent wachtend in bed op de uitslag hahaha
hallo,
pffff heb ook vandaag de hele dag gewerkt en merk het wel aan mijn bekken. Zijn ook net pas thuis, vanuit het werk ben ik naar mijn ouders gegaan en hebben daarna ge-bbq’d (eh hoe schrijf je dat)
tweet, wat vervelend dat je je zo “klote” voelt af en toe. Gelukkig dat je er met je lief over kan praten. Als hij er niet is dan kom je hier maar heen hoor, we zijn er voor de leuke dingen maar toch ook als het even ietsje minder gaat :hug:
Hoe laat komen je ouders? spannend, maar ook leuk!
patripiex, mooie vijver!!!
ik heb alleen getest, om vervolgens als een gek naar beneden naar vriendlief te rennen met een big-smile :mrgreen:
ik ga er van tussen, even weer mijn oefeningen doen…en dan slapen. Vannacht hadden we namelijk een spookje, toen hij goed sliep had ik nog 3 uurtjes voordat mijn wekker ging :?
Morgen genieten van het mooie weer :mrgreen: :mrgreen: