Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

Oh, ja dat was waar en ik geef de schuld aan het ontpillen maar tussen de oren wordt je er echt gek van :?

Na hoeveel dagen heb jij getest??

patri: wat is je cyclus tot nu toe?regelmaat of wisselend??

ik weet nu wel dat als ik test volgende ronde het wel of 25 of 26 dagen moet zijn…

uhm ik had getest 1 dag voor nod

2 dagen na nod en 6 dagen na nod.

Hebben jullie nog plannen voor het weekend???

Goede avond allemaal!

Pff wat een dag; ben pas een half uur terug van mn werk. Moest werken tot half zeven en daarna kreeg ik nog een half uur file cadeau. Bleh!!

Tot nu toe nog geen tekenen van ongi; zelfs nog niet chagrijnig. En dat ben ik sinds ik gestopt ben met de pil ECHT wel voor de :evil: .

Tussen twee werkplekken door heb ik alvast een pakketje testen gehaald. Bedacht me gelukkig dat maandag alles dicht is; behalve de woonboulevards, maar daar hebben ze die dingen vast niet :smiley:

De verleiding is heel groot om er nu al een testje tegenaan te gooien, maar ik zou morgen pas niet ongesteld worden. Vind het ook doodeng; de teleurstelling lijkt elke maand groter te worden als het niet zo is. En dan zijn we nog maar drie maanden bezig :doh:

Komend weekend zijn we in België, bij mijn vader. Dus weet niet wanneer ik het best test; waaaaaaaaaaaah (beetje gefrustreerd) :slight_smile:

Hoe is het hier??

Wat leuk en spannend dat je visite krijgt Tweet!!! Je klinkt iig errug vrolijk weer :slight_smile:

Wanneer komt Matsjo terug?

Ik ben vanavond home alone; dus zal hier nog wel een paar keer komen kijken :slight_smile:

@lins wrote:

patri: wat is je cyclus tot nu toe?regelmaat of wisselend??

ik weet nu wel dat als ik test volgende ronde het wel of 25 of 26 dagen moet zijn…

Dat is dus het probleem, ik heb gestopt met de pil en we zijn meteen begonnen. Dacht dat het niet zo erg zou zijn maar nu is het toch wel lastig als je nog niet weet hoe je cyclus is.

@Angela_84 wrote:
uhm ik had getest 1 dag voor nod

2 dagen na nod en 6 dagen na nod.

Oke, dat klinkt logisch zo ongeveer gaat het bij mij ook, ik heb al getest op mijn NOD en morgen is het 3 dagen erna en wil ik het nog een keer proberen

@Angela_84 wrote:

niet echt, we willen zaterdag een nieuwe vis uitzoeken (koi) en verder wil ik nog een rokje afmaken en beginnen aan een lange jurk.

Mirag: ik zou gewoon vast een test doen voordat je weggaat, je kan toch al testen 1 dag voor je NOD?? Of hem meenemen en je opsluiten op de badkamer en zeggen dat je bv even gaat badderen of douchen!!

@Patripiex wrote:

@Angela_84 wrote:

niet echt, we willen zaterdag een nieuwe vis uitzoeken (koi) en verder wil ik nog een rokje afmaken en beginnen aan een lange jurk.

Ow leuk koi :inlove:

wij gaan de tuin verbouwen en hub wil ook zo’n koi vijver

hij heeft nu al een hele grote bak met koi erin

Zo, ben ook weer in het land der levenden… :eh: Was blijkbaar op de bank in slaap gevallen na het eten! :wink:

Ik aangebrandt? Nee hoor, iemand anders wel, zowel gister als vandaag! :mrgreen: En ik ben nog wel zo lief voor iedereen altijd… :angel:

NODers: Ik duim zo onvoorstelbaar hard voor positieve testen!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Matsjo zou vanavond terug komen geloof ik… Zal wel lekker af zijn na drie dagen zoveel stuiterballen om zich heen. :lol:

Morgen om deze tijd weten mijn ouders het waarschijnlijk al!!! :inlove: :inlove: :inlove:

tweet: hopelijk was ik het niet hihi als ik sago ben word ik al vrolijk van jouw berichtjes!en als ik sago overkom gewoon zeggen!!ben benieuwd hoe je ouders reageren!! wij hebben al een kadootje voor mijn ouders in huis liggen…

matsjooooooo waar ben je!!!

patripiex: wij zijn ook gelijk begonnen na stoppen met pil…

mijn eerste was na 25 dagen en de 2e na 26 dagen dus best dicht op elkaar…ben benieuwd bij volgende ronden.

mirag wanneer ga je testen??

noders ik duim ook!!!

Lins: Tuurlijk was jij het niet!!! :-* Wij hebben ook al een cadeautje voor mijn ouders! We vonden vorige week bij de Prénat*l rompertjes met “I love oma” en “I love opa” er op, dus die hebben we per paar ingepakt! :inlove: We vonden ook nog dezelfde rompertjes maar dan voor papa en mama, dus die hebben we meteen ook gekocht! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

@Angela_84 wrote:

@Patripiex wrote:
@Angela_84 wrote:

Ow leuk koi :inlove:

wij gaan de tuin verbouwen en hub wil ook zo’n koi vijver

hij heeft nu al een hele grote bak met koi erin

Even een foto van bovenaf, we hebben hem vorig jaar aangelegd dus dit jaar gaat alles pas echt bloeien en groeien.

@Tweet wrote:

Lins: Tuurlijk was jij het niet!!! :-* Wij hebben ook al een cadeautje voor mijn ouders! We vonden vorige week bij de Prénat*l rompertjes met “I love oma” en “I love opa” er op, dus die hebben we per paar ingepakt! :inlove: We vonden ook nog dezelfde rompertjes maar dan voor papa en mama, dus die hebben we meteen ook gekocht! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Leuk hoor, die rompertjes heb ik ook gezien. Vond het nog iets te vroeg om te kopen maar ik wil ze wel gaan halen zodra het “raak” is :mrgreen:

@Patripiex wrote:

@Tweet wrote:

Leuk hoor, die rompertjes heb ik ook gezien. Vond het nog iets te vroeg om te kopen maar ik wil ze wel gaan halen zodra het “raak” is :mrgreen:

Ze zijn onweerstaanbaar schattig!!! :inlove: :inlove: :inlove:

@lins wrote:

patripiex: wij zijn ook gelijk begonnen na stoppen met pil…

mijn eerste was na 25 dagen en de 2e na 26 dagen dus best dicht op elkaar…ben benieuwd bij volgende ronden.

Oke, dus het kan ook dat je cyclus meteen stabiel is :lol:

mooi vind hub ook heb de foto even lsaten zien

@Tweet wrote:

@Patripiex wrote:
@Tweet wrote:

Ja ik heb ze 4 keer gepakt en weer terug gehangen :mrgreen:

@Patripiex wrote:

@Tweet wrote:
@Patripiex wrote:
@Tweet wrote:

Ja ik heb ze 4 keer gepakt en weer terug gehangen :mrgreen:

ik heb ze ook al in mijn handen gehad :mrgreen:

@Angela_84 wrote:

mooi vind hub ook heb de foto even lsaten zien

:lol: :lol: hij is nu echt tot bloei aan het komen, zo mooi om te zien.

Wat voor soort vijver wil hij gaan maken?? Mijn overburen zijn er nu een van beton aan het maken maar die van ons is gewoon van zeil.