Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

Tweet. Spannend! Morgen het grote nieuws vertellen aan je ouders. Altijd zo leuk en soms emotioneel he, heerlijk!

Mirag. Spannend!!! Maar kun je echt zolang wachten? :wink:

Voor de rest ook iedereen veel succes die nog gaat testen :thumbup:

Hier is me cyclus nog niet echt zoals het eerst was voor de miskraam, maar ja misschien is dit nog een beetje herstellen van of zo?!

Cin, jouw mk, was dat een ā€˜geplande’ zwangerschap?? Of heeft die mk je juist doen beseffen dat je toch wel gaag nog een kindje wilt?

Even snel vanaf me werk (moest hem net al een keer wegklikken dus als ik een half verhaal neerzet komt de rest later :lol: ) hier nog geen :twisted: te bekennen.

Ik zit een beetje in tweestrijd, aan de ene kant wil ik dat ik ongi wordt dan weet ik dat mijn cyclus goed is en kunnen we verder naar de volgende ronde. Aan de andere kant hoop ik natuurlijk dat het wegblijft en ik gewoon positief test. Ik kan er nu geen touw aan vastknopen wat het is want mijn cyclus kan ook zo lang zijn nu dat ik pas over een paar dagen of zelfs weken ongi wordt.

Wanneer zouden jullie gaan testen?

Ik heb het woensdag gedaan toen zou mijn cyclus 28 dgn zijn. Nu wil ik denk ik zaterdag nog testen dan zou het op 31 dgn zijn. Vind het zo moeilijk want voor hetzelfde geldt heb ik een cyclus van 35 dagen en heb ik twee testen weggegooid.

Ik probeer straks nog even te komen, maar kan niet veel doen vandaag want ik heb een collega die net op mijn scherm kan kijken als ze eris. Ze is nu even in vergadering.

Reageer vanavond wel op jullie verhalen want dan kan ik er rustig de tijd voor nemen, maar moest dit even kwijt.

Patricia. Was niet gepland maar wel zeer welkom.

Het heeft ons indd zeer doen beseffen om nu voor de tweede te gaan, en niet pas over een jaar.

Patri. Heb je er nog geen zicht op, op de duur van je cyclus?

Wel vervelend inschatten dan indd, wanneer je een test moet gaan doen.

Wat een rust hier!

Ben druk bezig geweest het huis voor te bereiden op de komst van mijn ouders morgen, aangezien ze twee nachten blijven logeren. :wink:

En nu lekker mijn meisje weer thuis, en de boodschappen binnen… Lekker wasje buiten aan de lijn hangen te drogen, heerlijk!!!

Straks even doekje over de meubels en stofzuigen, en dan ben ik alweer zo ongeveer klaar…

Humeur is een stuk beter nu gelukkig, thanks meiden!

Hoe is het met iedereen vandaag?

En dan vooral: hoe is het met alle NOD’s??? :pray: :pray: :pray: :pray:

Ja idd tweet het is hier wel erg rustig.

iedereen is denk ik van het mooie weer aan het genieten.

wij zijn vandaag naar de dierentuin geweest dus ga zo ff all foto’s op mijn laptop zetten en dan ben ik er vanavond weer denk ik.

Tjonge jonge wat zijn sommige mensen hier toch vlug aangebrandt op KOK zeg!!! Mijn hemel… :roll: :roll: :roll:

@Tweet wrote:

Tjonge jonge wat zijn sommige mensen hier toch vlug aangebrandt op KOK zeg!!! Mijn hemel… :roll: :roll: :roll:

is er iets tweet???

Sommige mensen hebben gewoon erg lange tenen als je niet precies het antwoord geeft dat zij willen horen. :wink:

@Tweet wrote:

Sommige mensen hebben gewoon erg lange tenen als je niet precies het antwoord geeft dat zij willen horen. :wink:

Volgens mij is het meer een misverstand, als ik het zo lees :wink:

Geef het beestje een naam…

Wat gaan jullie eten?

Wij lekker pizza!!! :drool: Nu mag ik weer! 8)

wij eten loempia’s van die grote :drool: :drool:

hey tweet…en hoe voel je je vandaag??zag dat je iets aangebrand was??leuk dat je je ouders over de vloer krijgt!!

ben net thuis …druk dagjes pffffheb ff gespiekt op forum tussen de middag…maar kon niet reageren… ben veel te bang dat ze het door hebben hihi

wij hebben patatjes gegeten…,ben oppas vandaag en vanavond dus nier niet veel te vinden…morgen weer of mss vanaaf als ik er tussentui piep

Wij gaan vanavond maar eens aan de klus denk ik :think:

het is er gister en eergister niet van gekomen helaas :mrgreen:

wij mogen ook weer aan de klus…

moet zeggen…word wel weer is tijd hahaha

Zo ik ben er weer, ga even bijlezen en reageren.

Heb nog steeds geen ongi en weet niet of ik nu blij moet zijn :cry:

Lins: klusse veel succes in deze ronde

Angela: jij ook klusse, hoe voelde jij je toen je zo lang niet ongi werd?? Hoevaak heb jij getest of liet je het op zijn beloop???

Lins: ik kan ook moeilijk tussendoor forumen op mijn werk, alleen als mijn collega er niet is.

Tweet: wij hebben een maaltijdsalade gegeten maar het smaakte me niet, ik heb nog geeneens een kwart op.

Tweet: leuk dat je ouders een paar nachtjes komen, gezellig :lol: en je kan het eindelijk vertellen, ben benieuwd hoe ze reageren.

Mirag: spannend hoor, ik hoop dat je het uithoudt tot maandag.

jammer dat je niets heb gewonnen bij de bingo, als het maar gezellig was.

Bieslookje: hopelijk heb je door de oefeningen snel minder last.

Zo volgens mij heb ik het meeste wel weer gehad.

patricia:

ik werd gek van onzekerheid,heb toen geloof ik 3 x een test gedaan.maar ze bleven negatief.dus ja laat die ongi dan ook maar komen.

ik wist eigenlijk ook niet wat ik ervan moest denken.

ik gaf de schuld aan de spanningen voor de bruiloft etc.