Maart/aprilstoppers deel 6! ** 8 kindjes op komst!! **

O cin. balen zeg… :hug:…

Mirag:oo spannuund…ik ga heel hard voor je duimen :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Lins> volgens mij kunnen jullie nog wel een knuffel erbij gebruiken :hug: :hug: :hug:

patriepix…jij ook nog spannend zeg…ik blijf :pray: :pray: :pray: …ik ben ok niet zo een digibeet dat ik ook niet weet hoe dat spel hier kan komen :oops: …maar ik wil em zooooooooo graag :oops: :mrgreen: :oops:

tweet: hoe is het met je nu? :hug:

Eros: ik hoop ook voorjou innesteling…o en lekker gewiid…heerlijk…

O meiden dank jullie voor jullie reacties…jullie zijn lief :-* …ben nog aan het stuiteren…en de opa’s en oma;s stuiteren net zo hard mee…en idd mirag: weer tranen bij schoonpapa :shock: :inlove:

vriendlief gaat echo morgenvroeg even scannen op werk en dan kan ik hem hier laten zien… :inlove:

angela: je foto’s :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: had ze nog niet gezien…ik ga de rest van alle foto’s ook even bekijken…had het showforum nog niet gezien :oops:

@Tweet: Meis, is heel begrijpelijk hoor, maar zit jezelf niet te veel op je kop he? Wanneer is je eerste echo?

@Sase: Wauw wat een geweldig nieuws! Twee kleintjes in een keer, en dan ook opeens 4 weken verder! Schiet lekker op zo :smiley:

@Sem: Ja, hier is het ook goed raak. Ben vandaag op mijn werk volledig uitgelekt. Gelukkig een zwarte broek aan. Maar echt voor schandaal. Vorige maand was het ook veel, maar niet zo gek als deze keer. En ook zo’n felle heldere kleur. Ben ik ook helemaal niet gewend.

@Cin: Jammer meid! Gaan we met zijn allen duimen voor een goede aanstaande ronde, dat we lekker allemaal positief gaan testen!

SASE DUBBEL GEFELICITEERD!!! wat gaaaaaaf zeg!

Sorry meiden ik heb even heel snel bijgelezen dus kan even niet op iedereen reageren, maar dit is toch echt wel blijven hangen :wink:

ga dr ook weer gelijk vandoor, er ligt een flinke berg strijkwas op me te wachten.

@sanne062 wrote:

ga dr ook weer gelijk vandoor, er ligt een flinke berg strijkwas op me te wachten.

blehh daar heb ik dus echt een hekel aan :thumbdown:

ik ook…heb ik ook nog…maar de afstandbediening wordt gekaapt nu en ik strijk meestal voor de tv…dan heb ik afleiding :oops:

thanks sanne en minimin: Ja 3 weken verder en dubbel…het valt nog steeds niet hier :mrgreen: dat besef :inlove:

tuurlijk ben ik nog voorzichtig…ben nog geen 12 weken…en wat daarna…? ga ook niet teveel internet afspeuren welke risico;s er zijn…alleen gister schreef ik hier over die goede kennis die met 26,5 week is bevallen van haar tweeling en ineens ben ik zelf ook zwanger van een tweeling en daardoor vind ik het ook wel weer eng…

mirag : wanneer ga je eigenlijktesten? of heb ik dat weer ergens gemist :wall: :oops: :mrgreen: …ben nml niet nieuwschierig vandaar :liar:

Dames: hebben jullie weleens last van bruin bloedverlies? Ik heb dat nu alleen maar, niks roods er bij eigenlijk.

Weet niet of het rode nog moet komen, maar heb zo dat bruine ook nog niet gehad!

Goh he, wat irritant haha.

Sase. Ja echt super toch!!! Zeg maar nee dan krijg je er twee zeggen ze weleens he :mrgreen:

cin. : ja IK :wink: vorige maand…

en mijn zus idem: dacht dat ze ongesteld was maar was alleen bruinverlies…en ietsie bloed…en tada mijn nichtje is ondertussen al 4

@Cin. wrote:

Dames: hebben jullie weleens last van bruin bloedverlies? Ik heb dat nu alleen maar, niks roods er bij eigenlijk.

Weet niet of het rode nog moet komen, maar heb zo dat bruine ook nog niet gehad!

Goh he, wat irritant haha.

Sase. Ja echt super toch!!! Zeg maar nee dan krijg je er twee zeggen ze weleens he :mrgreen:

Ik heb bruinverlies net voor ik ongi word.

maar dit is wel pas sinds ik gestopt ben met anticonceptie.

daarvoor had ik het nooit.

Hahaha ja dat zou mooi zijn, maar denk het niet.

Wist niet eens dat ook dat weer allemaal kon eerlijk gezegt :oops:

hallo,

ben er weer maar even kort, heb even snel bijgelezen.

Tweet, ik denk die je die gevoelens nu hebt door je opspelende hormonen :hug: :hug: :hug:

Sase…jeetje, je bent dan 1,5 week verder dan je dacht?

En 2!!! wat een leuke verassing. Toevallig zei ik van de week tegen mijn vriend dat ik heel even het gevoel had dat het er wel eens 2 konden zijn bij ons (zal wel niet, gevoel is nu weer weg).

Geplaatst: Do 28 Mei 2009, 10:37 Onderwerp:

@ tweet.. hormoontjes he? is echt vokomen normaal.

@ angela, ja ik heb alles geregeld voor de bruiloft.. gisteren de ringen definitief besteld en de jurkjes voor de bruidsmeisjes zijn gisteren ook binnen gekomen.. meteen alle dames maaar even aangepast enzo (en foto's gemaakt hihi
leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! komen de zenuwen al een beetje?

sem, mijn ongi is ook veel heviger, en vind dat na mijn bevalling het nog wat heviger is geworden, daarna ben ik trouwens ook niet meer aan de pil gegeaan.

mirag, spannend............kun je het volhouden om niet te testen?

Helaas hier is het net doorgebroken
cin. :hug: :hug:

patripiex.........ik zou gek worden van mezelf denk ik, knap dat je kunt wachten. ik duim voor je (natuurlijk ook voor alle anderen!!)

lins, wat goed dat je al wat meer info wil en je er meer in wil verdiepen. Hopelijk kan de VK je angst wat weg nemen.

heb gisteren mijn oefeningen voor mijn bekken weer opgepakt, en gelukkig ging het vanmorgen al wat beter. Ook op het werk heb ik er weer zoveel mogelijk rekening mee gehouden. Heb de therapie gebeld en ze raadde aan om de oefeningen te doen en dan over 3 weken een afspraak te maken om te kijken hoe het dan gaat, verder kan ze nu toch niet zoveel betekenen, omdat ik het nog weet van 2 jaar geleden.
zo ik ga weer, dadelijk 30 min. oefeningen doen en dan naar bed.

Hier gaat alles goed hoor meiden! Kan er gelukkig heel goed over praten met mijn lief, dus dat scheelt al heel veel. Ik weet bovendien hoe vatbaar ik ben voor dit soort onzekere dingen. Moet hier even mijn modus in zien te vinden, en dan komt alles wel weer goed. Inderdaad; hormonen. Zolang ik dat maar blijf onthouden, en mezelf niet de kans geef volledig uit mijn plaat te gaan…

Even ego vanavond, sorry lieverds, nu even geen ruimte/rust/enzovoorts om op jullie te reageren. Vergeven jullie me dat? Morgen ben ik er ook weer voor jullie, dat beloof ik! :hug: :-*

Tweet. Denk nu ook maar eens eerst aan jezelf he! :hug:

Hoi dames,

Ben net terug van de bingo :mrgreen: . Beetje de gemiddelde leeftijd daar naar beneden gehaald samen met mijn buurvrouw. Lachen! Helaas niks gewonnen. Maar ja ik kan niet alles willen… geld winnen én zwanger zijn… Ahum (hooperdehoop)

Net als gisteravond heb ik nu ook weer beetje vage buikpijn; niet echt pijn; raar gevoel eerder.

Sase als ik van 't weekend niet ongesteld word dan test ik maandag. Als ik morgen geen test koop haha; de verleiding is nu wel erg groot.

Wat een schattige schoonvader heb je :wink:

Tot morgen allemaal!!!

Groetjes,

Mieke

@Mirag wrote:

Hoi dames,

Ben net terug van de bingo :mrgreen: . Beetje de gemiddelde leeftijd daar naar beneden gehaald samen met mijn buurvrouw. Lachen! Helaas niks gewonnen. Maar ja ik kan niet alles willen… geld winnen én zwanger zijn… Ahum (hooperdehoop)

Net als gisteravond heb ik nu ook weer beetje vage buikpijn; niet echt pijn; raar gevoel eerder.

Sase als ik van 't weekend niet ongesteld word dan test ik maandag. Als ik morgen geen test koop haha; de verleiding is nu wel erg groot.

Wat een schattige schoonvader heb je :wink:

Tot morgen allemaal!!!

Groetjes,

Mieke
Spannend Mirag! Ik ga voor je duimen hoor! Geen geld gewonnen? Dan maar zwanger :wink:

Als ik zou mogen kiezen tussen geld winnen of zwanger, dan zou ik het wel weten hoor! :inlove: :wink:

Goedemorgen meiden,

Hoe is het vandaag met iedereen?

Ik ga mijn best doen vandaag weer wat positiever en vrolijker te zijn!

Morgen komen mijn ouders al, zit ik me net te bedenken…!!! :shock: :inlove:

Dan hoef ik eindelijk geen geheim meer te dragen voor hen, en kan ik er eindelijk over praten met mijn moeder!!! :dance: :inlove: Ben zooooooooooooo benieuwd naar hun reacties… :lol: :inlove:

Tweet: je moet idd eerst aan jezelf denken…hoop voor jezelf dat je je vandaag wat beter gaat voelen :hug: …o spannuund morgen…leuk leuk leuk :inlove:

Cin>: hoe is het vandaag? wel echt doorgebroken of nog steeds een beetje?

Mirag: jij kunt niet zolang wachten hoor :naughty: :wink: :mrgreen: …ik ga heel hard voor je duimen in ieder geval…O bingo :inlove: …en hoe fanatiek die ouderen allemaal zijn zeg…normaal vaak vergeetachtig enz maar ze houden met gemak 5 kaarten bij van bingo :inlove:

bieslookje: o wat irritant zeg dat je nu al met je bekken zit…ik weet zelf niet hoe het voelt maar van vriendinnen enz wel begrepen dat het echt helemaal geen pretje is (en dat nog zacht uitgedrukt)

Lins: o hopelijk kunnen jullie snel bij een VK terecht en wordt je wat geruster… :hug:

matsjo,sanne,patripiex (nog steeds niets?), minnimin,sem,sanne,angela,eros,niek, tulpjes, yleron,patricia26,alles goed verder?

heb al even niets van Hupsakee,lisalisa,bianca-K,vlinder27 en sneeuw vernomen… hoop dat met jullie alles goed is meiden… :hug:

ga even wat doen met mijn kleine neefje van 2…ben oppas vandaag :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: tis zooooooo’n lekker ding :inlove:

Spannend Tweet!! :mrgreen:

Gaat ie weer wat beter met je vandaag?? :hug:

@MinnieMin wrote:

@Sem: Ja, hier is het ook goed raak. Ben vandaag op mijn werk volledig uitgelekt. Gelukkig een zwarte broek aan. Maar echt voor schandaal. Vorige maand was het ook veel, maar niet zo gek als deze keer. En ook zo’n felle heldere kleur. Ben ik ook helemaal niet gewend.

Oh!! Balen zeg!! Gelukkig maar dat je een zwarte broek aan had gister!!
Ja dat heb ik dus ook, vorige maand viel het wel mee ( sowieso wel heftiger dan toen met de pil ), maar deze maand :? , ik verslind pakken mvb!! :roll:

@ Patripiex: nog steeds geen :twisted: ?? :pray:

Hoi meiden!!

Mirag, hoe staat het ervoor meid??

Sase! Wow!! Hoeveel geluk kun je hebben zeg!! :inlove:

Verder nu even niet zo veel tijd, tot later.

:-*